- Katılım
- 19 Şub 2007
- Mesajlar
- 73
Bende adalarda falan Gökhan abiyle seni görebilir miyim diye dolaştım o kadar:mrgreen:Yarın çıkacak olursanız haberleşelimde görüşelim bari ya:cat:
yarın hava güzel olursa bugünki gibi kesin çıkarım :cat:
Bende adalarda falan Gökhan abiyle seni görebilir miyim diye dolaştım o kadar:mrgreen:Yarın çıkacak olursanız haberleşelimde görüşelim bari ya:cat:
zuhahahahaaa:queen:biri KocaKurt mu ddi:bounce:İyi akşamlar millet.....
Gökhan abi Mehmet abinin DT yi bilirsin 2 zamanlı ondan birazdaha üstün bi gücü varr normal bi 4 zamanlı Yamaha değil yanii deneriz yaa nolacakk maksatt muhabbet benimde çok tecrübem yokturr ve iddaam da yok bunu Umut da (KOCAKURTTA:mrgreen: ) bilir
Saygılar.....
akşam 18,30 gibi muttalip caddesinden köprüden salalndım aşşağı. len uzaktan bişey geliyo ama ne.:cyclopsan ri süper motor hayır hayır bi uçan motor yokyok bu kesin bi dylan :mrgreen: başta ilaçcı bi cbf sandım. sona bi geçti yanımdan. meğer gökhan'ım mışbi korna ona o da bana bi korna bağırttırdı. ben durdum kavşakta. o da yanıma geldi. bi ayaküstü muhabbetden sona esparkın önünden geçelim dedim. ahahnda o ne. yolun ortsaında 1 araba 1 motor 1 kamyonetmiydi ne. meğer bizim eren önüne çıkan dallamaya az kalsın çarpıyomuş. fren izlerini görünce korktum. hemen gökhan'la yanına gittik. eren'i kakıştırıp duruyolar adamlar. en aaz 5 kişi vardı. bizde bir-iki kakıştırdık adamları. gökhan'ımdan korktu bi dede dallaması
o anda olay kopuyodu az kalsın. az daha bişeyler olsa dalcaz ikimizde dedeye
neyse ortalık sakinleşti. bi pizza'ya uğradık. gökhan'ımla bi patdes yedik (hakkını helal et gökhan'ım. ama sana borcum oldu
) sonra da cüneyt abilere uğradık. volkan adapazarındaymış. orda da bi ısındık muhabbet ettik. sonra gökhanla ikimiz gökhanın bürosuna gittik. orda biraz mamüllerden tanıttı bana
özendim valla. süper işi var bak söliyim
orda da bi çay içtik. ben ayrıdım
![]()
bora abeee ortakmı olcaz gene![]()
ortak olalım umutum şunları bi tokatlıyak :queen:
eren'in ufak bi sorununu çözdük de ahmedim. korkulcak bişey yok merak etme
yabancı basında da yerimizi aldık sonunda.
![]()
selamlar eskişehir mt saygılar nasılsınız ıyısınız inş bora abi emok yapıyoruz demi
gökhanımı da gordum bugun benım dukkana da ugradı sagolsun yaw sinan abi açın alo deyın hemen bitelim oraya eren kardesıme saldırcak 5 tane çakal heee oyarım nen onları neyse cumleten hayırlı aksamlar burlarda takılıyorum
saygılar
başkası görmüyo zaten ersin. sihirli kişilere görünüyo o resim
güzel olur evet 2 il düşünsenize 60 tane motor püüüü![]()
Houston'dan garagtersize...Houston'dan garagtersize...
garagtersiz cevap ver...garagtersiz Bora cevap ver ...
slm millet nasıl gidiyor dün bende bi 10 dakika bindim motora bu havada akıl işi degilben bu sene emok ve ege-akdeniz sahili düsünüyom inşallah gelen olursa beklerim 1 hafta
akşam 18,30 gibi muttalip caddesinden köprüden salalndım aşşağı. len uzaktan bişey geliyo ama ne.:cyclopsan ri süper motor hayır hayır bi uçan motor yokyok bu kesin bi dylan :mrgreen: başta ilaçcı bi cbf sandım. sona bi geçti yanımdan. meğer gökhan'ım mışbi korna ona o da bana bi korna bağırttırdı. ben durdum kavşakta. o da yanıma geldi. bi ayaküstü muhabbetden sona esparkın önünden geçelim dedim. ahahnda o ne. yolun ortsaında 1 araba 1 motor 1 kamyonetmiydi ne. meğer bizim eren önüne çıkan dallamaya az kalsın çarpıyomuş. fren izlerini görünce korktum. hemen gökhan'la yanına gittik. eren'i kakıştırıp duruyolar adamlar. en aaz 5 kişi vardı. bizde bir-iki kakıştırdık adamları. gökhan'ımdan korktu bi dede dallaması
o anda olay kopuyodu az kalsın. az daha bişeyler olsa dalcaz ikimizde dedeye
neyse ortalık sakinleşti. bi pizza'ya uğradık. gökhan'ımla bi patdes yedik (hakkını helal et gökhan'ım. ama sana borcum oldu
) sonra da cüneyt abilere uğradık. volkan adapazarındaymış. orda da bi ısındık muhabbet ettik. sonra gökhanla ikimiz gökhanın bürosuna gittik. orda biraz mamüllerden tanıttı bana
özendim valla. süper işi var bak söliyim
orda da bi çay içtik. ben ayrıdım
koltuğa yakışıyon gökhan'ım sen :wiinkk::bounce:
![]()
![]()
bırakın turlamayıda bi buluşma ayarlayın yarın akşama okey filan yapalım gökhanı bi tokatlayım hatta ismail kılıksızıda gökhandan olsun 2sini birden aradan çıkarmış olurum kımıl zararlıları
cünet abi haklısın. benim de motorumdan dünyada sadece 79tane daha olsaydı ben de sahil düşünüyom derdim :queen::queen::queen: aha gökanım şahit öleymiş![]()
On numara fikir abi...:cat:bırakın turlamayıda bi buluşma ayarlayın yarın akşama okey filan yapalım gökhanı bi tokatlayım hatta ismail kılıksızıda gökhandan olsun 2sini birden aradan çıkarmış olurum kımıl zararlıları
Houston'dan garagtersize...Houston'dan garagtersize...
garagtersiz cevap ver...garagtersiz Bora cevap ver ...
sinanım çok sağ ol inşallah sen daha iyi yerlere gelirsin hem o nasıl laf ya tabiki helal olsun ne borcu bidaha duymayım
yarın akşama kesin ama boracım çok özledim senin öyle aydan aya görüşmek olmuyor hasret giderem biraz yetmedi bana o sucuklar:queen:beni tokatlamanı keşke her tokat bukadar zevkli olsa