bir daha yaşamaman dileğiyle.çok geçm:rendeer:iş olsun
allah razı olsun
çok geçmiş olsun Allah'tan kask takmışsın zaten motorda kasksız yol almak büyük bi aptallık çünkü kendi canımız söz konusu tekrar geçmiş olsn bu fotolarda millete ders olsun ki motorsiklet kullanmanın basit bişey olmadığı anlaşılsın
bu knuda haklsın özellikle karamanda millet motora oyuncakmış gibi biniyor ama milletin ders alacağını tahmin etmiyorum
üzüldüm be...geçmiş olsun...sen iyisin değilmi kardeşim...
iyiyim abi çok saol kazayı yapalı baya oldu iyileştik sayılır
kardes sen bi süre motora filan binme kemikler iyice kaynasın ondan sonra bakarsın bi çaresine geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış kaskınıda 15 20 ytl lik alma almısken kaliteli bişey al tekrar geçmiş olsun motoru dert etme maddi olarak sıkıntıdan kurtul bırak bi tamirciye onlar heryerini yaparlar..
zaten motora binmiyorum doktor yasakladı

r: havalarda soğuk olunca hiç dert etmiyorum ama motor sürmeyi o kadar özledim ki:salut:
gelçmiş olsun inşallah onemli bişey yoktur
o kazadan sadece köprücük kemiğim kırıldı o kadar ama allah beterinden saklasın kimseye yaşatmasın
Furyaya bende uycam meloo bende koyuuum motorun resimleri ama benim kazaa olalı bi sene oldu hala o halde kullanıyorum motoru:queen:
geçmiş olsun ya Ne oldu bu arada 15occ yapmıştın motoru bi değişiklik olmuşmuyduu
sanada geçmiş olsun dostum motor baya iyi olmuştu düz yolda 125 130 yapıyordu ki bu kaza oldu şimdi nasıl olcak bilinmez
çok çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun ya, kask baya darbe almış inşallah sağlık yönünden bi problemin yoktur

ale:
o kask olmasa benim halim nice olurdu bilinmez allah razı olsun kırık dışında gayet iyiyim
metinim çok geçmiş olsun tekrardan
sen motüre binme artık

bende ki videodaki pisiklete bin sen:queen:
koyimmi siteye:cherry:
tekrardan saol mubarek insan silmedinmi sen o videoyu bak harddisk'inde yer kaplıyor sil gitsin bende bu işkenceden kurtuluyum yafff
Bu kaskın aynısından bendede vardı scooterla birlikte hediye .
Bi gün çok sinirlenip yüksekten yere vurup kırmıştım çok fena parçalanmıştı.
bana kalırsa yanılıyorsun bu kaskı eniştem hediye etti daha önce kendisi kullanıyordu yaklasık 5 yıl önce 35 milyona almıştı 150-200'lükler kadar olmasada baya sağlamdı
geçmiş olsun..sana birşey olmadığına sevindim
saol teşekkür ederim bende bi kırık var oda iyileşti sayılır
çok geçmiş olsun...
Kask ne olmuş öyle....
Allah beterinden saklasın..
amin amin tuğçe allah kimseye yaşatmasın kazadan sonra tek düşündüğüm elimde bi imkan olsada zamanı 5 dakika geri alabilsem oldu:queen: malesef öyle bi imkan yok

r:
gecmiş olsun öncelikle fazla hasar yok gibi ama kaska dikkat gördsügün gibi naylon önce saglam kask edin
saol kesinlikle sağlam kask edineceğim merak etme
Büyük geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış
saol allah razı olsun
Çok büyük geçmiş olsun ucuz atlatmışsın..
85 ytl yi gözden çıkarıp yeni jant al ve çokta kaliteli bi kask alman gerek..
Kaskın önemini en iyi sen biliyosun şuan dimi?
Para candan kıymetli deil..:cat:
Kazasız sürüşler :wiinkk:
saol aplamda o dediklerin paraynan oluyooo accık destek çıksan be ne olur apla allah rızası için


kaskın önemini bi ben bi benim yiğen(fatih sevim) bilir artık oda kasksız çıkmaz oldu:queen:
geçmiş olsun dostum büyük ihtimal ki öyle şasesinde yamukluk var bilen bir ustaya yaptır
saolasın ewet şase eğri düzelirse düzelir düzelmezse değiştirecem artık
Geçmiş olsun

ale:
eywllah allah razı olsun