Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
11
çizik olmaz bende çok titizimdir ama istemesekte bazen çiziliyor tabi pastayla halledemessek boyacı kanka nede olsa var gerçi çamurlukta ufak tefek kıl tüğ depoda falan... ama 10000 de gören 0 mı aldın diyor.:)

bende dikkat ediyorum ama babam anasını ağlatıyo koli taşıdı gecen deponun tam o bagsettigim kısmı pastalık oldu iimi.. i
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
bisiklet tekerleği

sevgili kardeşlerim bakın size bi olayı anlatayım...
Bizim orda bi bakkal var onun önüne koyuyom motosikleti.ama geceleri asla bırakmıyom orda garaja götürüyom.neyse bi gün işim uzadı karanlık falan oldu.gece saat 12 gibi bi çıktım.birde ne göreyim.merak etmeyin motor yerinde.ama bi tuhaflık var.arka tekerleğini sökmüşler yerine bisiklet tekerleği takmışlar.böyle pedal medal yapmışlar.şok oldum ya.motor orta sehpada duruo.ön tekerin üstünde.arka teker haliyle yerden 20 cm yüksekte asılı duruyo.len bu ne dedim şok oldum.orta sehpadan indirdim motoru böyle acaip bi duruşu var önden arkaya doğru eğimli.acaba dedim pedal çevirsem nolcak dedim.2 pedal çevirdim ana motor gidiyo valla.ne diyeyim böyle bi acip oldum.bir de gaz vereyim dedim hiç bişi olmadı.gazı veriyom veriyom hiç bişi olmuyo.o kızgınlıkla başladım bağırmaya hayıııııııııırrrrrrrrrrr!!!!!!.ter içinde uyandım...:p

gelelim bu hikayeden alıncak derse ''siz siz olun motorlarınıza sahip çıkın...yoksa böle bisikletle kalırsınız ortada.''olurmu olur:queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
sevgili kardeşlerim bakın size bi olayı anlatayım...
Bizim orda bi bakkal var onun önüne koyuyom motosikleti.ama geceleri asla bırakmıyom orda garaja götürüyom.neyse bi gün işim uzadı karanlık falan oldu.gece saat 12 gibi bi çıktım.birde ne göreyim.merak etmeyin motor yerinde.ama bi tuhaflık var.arka tekerleğini sökmüşler yerine bisiklet tekerleği takmışlar.böyle pedal medal yapmışlar.şok oldum ya.motor orta sehpada duruo.ön tekerin üstünde.arka teker haliyle yerden 20 cm yüksekte asılı duruyo.len bu ne dedim şok oldum.orta sehpadan indirdim motoru böyle acaip bi duruşu var önden arkaya doğru eğimli.acaba dedim pedal çevirsem nolcak dedim.2 pedal çevirdim ana motor gidiyo valla.ne diyeyim böyle bi acip oldum.bir de gaz vereyim dedim hiç bişi olmadı.gazı veriyom veriyom hiç bişi olmuyo.o kızgınlıkla başladım bağırmaya hayıııııııııırrrrrrrrrrr!!!!!!.ter içinde uyandım...:p

gelelim bu hikayeden alıncak derse ''siz siz olun motorlarınıza sahip çıkın...yoksa böle bisikletle kalırsınız ortada.''olurmu olur:queen:


süper ya....++++++10000:queen::mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
arkadaşlar zincir ayar somunlarını sonuna kadar sıktım bitti zincir gevşerse bi daha sıkamiicam ..... şöle bi düşüncem var eğer gevşerse kanuNide hep yapardım .....zincir ve dişlinin durumu iyi görünüyo deiştirmeye gerenk yok ....ZİNCİRDEN BAKLA ÇIKARSAK Bİ ZARARI OLURMU ???

hayır zararı olmaz zatenm normalde de bakla çıkarılıyor


arkadaşlar kiminin motorundan ses geliyor kiminin eksozun dan kiminin tekerinden,sanıyorum bu olayların hepsi kullanıcı hatası diyebilirim,
benim motorun 11000 km ve daha bir tek sorun yapmadı,inşallah bu zamandan sonrada yapmaz diyorum, daha ne diyim.

sevgili kardeşlerim bakın size bi olayı anlatayım...
Bizim orda bi bakkal var onun önüne koyuyom motosikleti.ama geceleri asla bırakmıyom orda garaja götürüyom.neyse bi gün işim uzadı karanlık falan oldu.gece saat 12 gibi bi çıktım.birde ne göreyim.merak etmeyin motor yerinde.ama bi tuhaflık var.arka tekerleğini sökmüşler yerine bisiklet tekerleği takmışlar.böyle pedal medal yapmışlar.şok oldum ya.motor orta sehpada duruo.ön tekerin üstünde.arka teker haliyle yerden 20 cm yüksekte asılı duruyo.len bu ne dedim şok oldum.orta sehpadan indirdim motoru böyle acaip bi duruşu var önden arkaya doğru eğimli.acaba dedim pedal çevirsem nolcak dedim.2 pedal çevirdim ana motor gidiyo valla.ne diyeyim böyle bi acip oldum.bir de gaz vereyim dedim hiç bişi olmadı.gazı veriyom veriyom hiç bişi olmuyo.o kızgınlıkla başladım bağırmaya hayıııııııııırrrrrrrrrrr!!!!!!.ter içinde uyandım...:p

gelelim bu hikayeden alıncak derse ''siz siz olun motorlarınıza sahip çıkın...yoksa böle bisikletle kalırsınız ortada.''olurmu olur:queen:
ne rüyaymış beee..
sonra kalkıp baktınmı motora ben olsam bakarım yerinde duruyormu diye

çizik olmaz bende çok titizimdir ama istemesekte bazen çiziliyor tabi pastayla halledemessek boyacı kanka nede olsa var gerçi çamurlukta ufak tefek kıl tüğ depoda falan... ama 10000 de gören 0 mı aldın diyor.:)


o olay aynı bende de oluyor geçenler metehana malzeme vermek için meydanda buluştuk,metehan geldi,sonra bir arkadaşda benim motora bakıyor yeni mi aldın hayırlı olsun diyor,yeni sayılır 8 aylık 10000 km dedim.
atalarımızdan kalan bir söz vardır : bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
11
hayır zararı olmaz zatenm normalde de bakla çıkarılıyor


arkadaşlar kiminin motorundan ses geliyor kiminin eksozun dan kiminin tekerinden,sanıyorum bu olayların hepsi kullanıcı hatası diyebilirim,
benim motorun 11000 km ve daha bir tek sorun yapmadı,inşallah bu zamandan sonrada yapmaz diyorum, daha ne diyim.


ne rüyaymış beee..
sonra kalkıp baktınmı motora ben olsam bakarım yerinde duruyormu diye




o olay aynı bende de oluyor geçenler metehana malzeme vermek için meydanda buluştuk,metehan geldi,sonra bir arkadaşda benim motora bakıyor yeni mi aldın hayırlı olsun diyor,yeni sayılır 8 aylık 10000 km dedim.
atalarımızdan kalan bir söz vardır : bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur.

Daha nası bakacaz dayı, yatak odasına koymayı bile düşündüm annemden izin cıkmadı....
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar cbf150 plaka aydınlatma yerinin plastiğini cam ile değiştirdim.eskisi biliyosunuz malum hiç aydınlatmıyordu bile,honda bana göre bu parçada imalat hatası yapmış.oraya buğlu bi plastik koymuş ama ışığı öldürüyor.ayrıca içine önceden jelatin kağıdı yapıştırdımki böylece hem ışığı daha iyi yansıtsın hemde ısıdan etkilenmesin diye.....pratik türk zekası:mrgreen:
sizce bu aydınlatırmı bence aydınlatmaz:p
dsc03558sm4.jpg

son hali 2008 versiyonu:queen:
dsc03556vt2.jpg

dsc03557kf1.jpg
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar cbf150 plaka aydınlatma yerinin plastiğini cam ile değiştirdim.eskisi biliyosunuz malum hiç aydınlatmıyordu bile,honda bana göre bu parçada imalat hatası yapmış.oraya buğlu bi plastik koymuş ama ışığı öldürüyor.ayrıca içine önceden jelatin kağıdı yapıştırdımki böylece hem ışığı daha iyi yansıtsın hemde ısıdan etkilenmesin diye.....pratik türk zekası:mrgreen:
sizce bu aydınlatırmı bence aydınlatmaz:p
dsc03558sm4.jpg

son hali 2008 versiyonu:queen:
dsc03556vt2.jpg

dsc03557kf1.jpg

kesinlikle o parça hatalı katılıyorum çatlamayanı yok gibi ama uyguladıgın sistem aydınlatmaz :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar cbf150 plaka aydınlatma yerinin plastiğini cam ile değiştirdim.eskisi biliyosunuz malum hiç aydınlatmıyordu bile,honda bana göre bu parçada imalat hatası yapmış.oraya buğlu bi plastik koymuş ama ışığı öldürüyor.ayrıca içine önceden jelatin kağıdı yapıştırdımki böylece hem ışığı daha iyi yansıtsın hemde ısıdan etkilenmesin diye.....pratik türk zekası:mrgreen:
sizce bu aydınlatırmı bence aydınlatmaz:p
dsc03558sm4.jpg

son hali 2008 versiyonu:queen:
dsc03556vt2.jpg

dsc03557kf1.jpg

reis iyi hoşta plaka aydınlatması hayra alamet bişey değilki...:pgözükmesin bence...ben ampulu söktüm zati...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Hakkaten Plakayı belirginleştirmek yerine üzerine çamur falan sıvayıp görünmez kılmak daha iyi bence :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İyisi mi plakayı komple sökün siz... :mrgreen:

ne onla ne onsuz olmuyor...:p


Bizden değilsin galiba...kim yolladı seni bakem...:potomobil forumlardan acanmısın :cherry:


bak şiker buna ceza deniyor...Polis amcalar kesiyor...azcık görünmese demekki dünyanın sonu değil dimi...:p




 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ben yaptım plaka aydınlatmasını fakat oraya kırmızı takıcam şimdi.benim alnım açık gözüksün plakam:p
madem oraya plaka aydınlatma yeri koymuşlar yanıcak,birde park lambası varkiii işte ona sinir oluyom.park dedinmi kontağı açınca yanıcak onuda yapıcam
ama bunların çözümü biz olmamalıydık o da ayrı bi konu......
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben yaptım plaka aydınlatmasını fakat oraya kırmızı takıcam şimdi.benim alnım açık gözüksün plakam:p
madem oraya plaka aydınlatma yeri koymuşlar yanıcak,birde park lambası varkiii işte ona sinir oluyom.park dedinmi kontağı açınca yanıcak onuda yapıcam
ama bunların çözümü biz olmamalıydık o da ayrı bi konu......


bende uyuşturucu kaçakçısıyım dostum...devletten kaçıyorum...:p
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bende uyuşturucu kaçakçısıyım dostum...devletten kaçıyorum...:p
abi ona bakarsan benimde egzoz açık:mrgreen:
ama no problem....:p
onu oraya koyuyolarsa o plakayı aydınlatması gerek.aydınlatmasını istemiyosan içindeki ampulü sökersin.ama o parça hatalı...
plakanın aydınlatmasını sökersen bunun hiç bi suç teşkil ettiğini sanmıyorum.hatta bazı motorlarda aydınlatmada yok.
bilmiyom ben böyle seviyommm...ehuehuehue:queen:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
plakanın aydınlatması için bişey diyemem ama çatlayan parça için aliminyum bantla çevresini sararsan ömürlük olur söyliyeyim bantı aldım uygulamayı yapınca fotoyu koyarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst