sevgili kardeşlerim bakın size bi olayı anlatayım...
Bizim orda bi bakkal var onun önüne koyuyom motosikleti.ama geceleri asla bırakmıyom orda garaja götürüyom.neyse bi gün işim uzadı karanlık falan oldu.gece saat 12 gibi bi çıktım.birde ne göreyim.merak etmeyin motor yerinde.ama bi tuhaflık var.arka tekerleğini sökmüşler yerine bisiklet tekerleği takmışlar.böyle pedal medal yapmışlar.şok oldum ya.motor orta sehpada duruo.ön tekerin üstünde.arka teker haliyle yerden 20 cm yüksekte asılı duruyo.len bu ne dedim şok oldum.orta sehpadan indirdim motoru böyle acaip bi duruşu var önden arkaya doğru eğimli.acaba dedim pedal çevirsem nolcak dedim.2 pedal çevirdim ana motor gidiyo valla.ne diyeyim böyle bi acip oldum.bir de gaz vereyim dedim hiç bişi olmadı.gazı veriyom veriyom hiç bişi olmuyo.o kızgınlıkla başladım bağırmaya hayıııııııııırrrrrrrrrrr!!!!!!.ter içinde uyandım...
gelelim bu hikayeden alıncak derse ''siz siz olun motorlarınıza sahip çıkın...yoksa böle bisikletle kalırsınız ortada.''olurmu olur:queen: