- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
nice mutlu yıllara ::fool::
İyi dileklerin için teşekkür ederim.Kova burcuyum.Dogum gunun kutlu ve mutlu olsun... sen simdi oglak misin yoksa kova mi?
umarim yarina guzel surprizlerle uyanirsin![]()
Çok sağol...Doğum günün kutlu olsun, nice senelere:rendeer:
Teşekkür ederim...nice mutlu yıllara ::fool::
Temennileriniz için teşekkürler...Nice nice yıllara by mükemmel sağlık huzur ve bol paralı geçsin :rendeer:
Eyvallah abi sağolasın...Nice mutlu sağlıklı günlere kardeşim...
Teşekkürler esmer sağol...dogum gününü kutlar nice mutlu yıllar dilerim. keyifli sürüşler bu arada![]()
Çok teşekkür ederim...Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.
Hep beraber inşallah...nice saglıklı ve mutlu yılara sevdiklerinle berabar :rendeer: