Nice Yaşlara By Mükemmel

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Doğum günün kutlu olsun, mutlu ve sağlıklı yaşlar Emrah.. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum gününüz kutlu olsun, MÜKEMMEL bir yıl geçirmeniz ümidi ile :rendeer:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Doğum günün kutlu olsun, mutlu ve sağlıklı yaşlar Emrah.. :)
Teşekkür ederim kanka, ayrıca konuyu açtığın için...:rendeer:
nice senelere dostum ((((:)
Teşekkür ederim arkadaşım...
Doğum gününüz kutlu olsun, MÜKEMMEL bir yıl geçirmeniz ümidi ile :rendeer:
Hayatımızda herşeyin mükemmel olması dileğiyle.Teşekkür ederim.
Nice mutlu yıllara :rendeer:
Vay be sonunda bi moderatör hatırladı beni.:)Teşekkür ederim, çok sağol...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yeni yaşın kutlu olsun, nice seneler By Mükemmel... :rendeer:

Müzik: Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senlerce, sana boncuktan kuş yaptım konacak pencereneee :)))
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Şimcik bunuda kutluyalım bugunde masallah herkezın doqum gunumu ne sanada bı hedıye gonderem :rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
24
Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum. Doğumgünün kutlu olsun. ::wish::
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Nice mutlu, sağlıklı yıllar efenim:cherry::rendeer:
Çok teşekkürler, sağol...
mutlu yıllar nice senelere :cat:
Eyvallah, sağolasın...
Mutlu yıllar,nice senelere.
Hep beraber nice senelere inşallah...
Nice senelere mükemmel:rendeer:
Teşekkür ederim...
Yeni yaşın kutlu olsun, nice seneler By Mükemmel... :rendeer:

Müzik: Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senlerce, sana boncuktan kuş yaptım konacak pencereneee :)))
Teşekkür ederim, çok duygulandım..:)
Nice mutlu senelere Emrah.....

Allah seni sevdiklerine bağışlasın...
Eyvallah abi sağolasın...
Şimcik bunuda kutluyalım bugunde masallah herkezın doqum gunumu ne sanada bı hedıye gonderem :rendeer:
Sağol kardeşim....
Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum. Doğumgünün kutlu olsun. ::wish::
İyi dileklerin için teşekkür ediyorum...
nice senelere doğum günün kutlu olsun
Teşekkürler, çok mersi...
Nice mutlu yıllara by mükemmel
Çok teşekkür ederim...:rendeer:
doğum günün kutlu olsun nice senelere
Sağolasın, eksik olma...
Nice mutlu yıllara :rendeer::rendeer:

Çok sağol abi....:)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Dogum gunun kutlu ve mutlu olsun... sen simdi oglak misin yoksa kova mi?

umarim yarina guzel surprizlerle uyanirsin:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğum günün kutlu olsun, nice senelere:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst