- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
???? ögrenelim derken çoğul kullanmışız sebep??:mrgreen::mrgreen:
heee unutmusum imla klavuzu mevzusu:queen:
Yok ben çift karakterliyim.. İmla da hata olmaz yani :cherry:
Lem muharrem koysana resimlerimi şuraya... Hırhıs mısın olüm çaldın resimleri vermiyon lem :queen::queen: