Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeter bea dıger bulusmaya bnde gelcem
ıcım gıdıo bea
Evet güzel bir geceydi.Eve gelene kadar biraz donsamdaevet eve gelir gelmez yataga koşan biri olduğum için gene buluşma sonrası yazıları kaçırdım
bizden sonra sabahlayan arkadaşlar olmuş helal size birdahaki sefere de artık beraber sabahlarızz ama korkuyorum bu gkn burak ikilisinden gece uykuda bişi yaparlar falan allah korusun SAPIKLAR![]()
ümmet abim sana anahtarlık ve davetiyeler için teşekkür ederim buluşma tek kelimeyle harikaydıı daha ne söylenebilirkii zaten
resim ekleyen arkadaşlar devamı yokmu bu kadar mıı ?
geri dönüşümüzde köprüde ogs den kaçak geçtim tamer sağolsun muhteşem artçıı
rola ( yusuf&öner ) ve ozrace biz ogsden geçince arkadaşlar malum kgs hesabı biraz geç geldiler ne bir film yaptılar gişeyi tıkadılar
ve adaşım erdo ve cem_ali biz yol kenarında beklerken bizi geçtiler ama sonrasında göremedik birdaha onları haber de alamadık umarım sağsalim eve varmışsınızdırrr. geldiğiniz için ve tanıştığımız için gerçekten sevindimm
anadolu yakasından gelecek arkadaşlar beraber gelmek için buluşma yerinde beklerken yanımıza gelip beyler ist mt mi diye soran nick ini tam hatırlayamıyorum arrvh böle bişidi sanırım otobüsle geleceğini söleyince aldık yanımıza allahtan kask vardıı yoksa otobüsle bile gelmeye niyetlenen arkadaşşı orda bırakmak beni çok üzecektii..
aslında eve dönüşün başka bir süprizi daha vardıı rolayla bostancıdan fikirtepeye kadar fortis bank aramamız olduu rola önden giderken iki motorcunun yanına yanaştı heralde bankayı soracak dedim anaaaa oda neeee bizim mırımkırımve marv selim
yakaladık fikirtepede yol kenarında birbirlerine sarılmışlar acayip bir duygu seli falan
beraber çay içmeye karar verdik marmara üniversitesi civarlarında oturup koyu bir muhabbetten sonra evlere dağıldık kagıthane buluşması ardından ufak bir anadolu ateşi daha yaşadık anlıycanız
herkese selam ist mt ye devam![]()
görüşürüükkk...
![]()
D C R - Rola - Emin Arıkoğlu
![]()
Anaaaam çoştular lan:queen:
gökhan,semih,muharem yolkenerında gene bişeyler çevirmişler ama çözemedik
Burak abinle eşi sabaha kadar dimdik dururlar tabi, uykuları olmaz tabi..:queen::queen::queen::queen: Yuk zorlamak deıl hatta 10 numara bı gece oldu cok guzeldı GECENIN 1 saatınde yanı 2 de (İBRAHİM (GeCe__) abi de geldım en sonunda ZAtı jesse abı cok enerjıkdı dımdık ayaktaydı espırık adam dı Emın abı kendnın yataga vurdu ve horladı Pınarr abla dayanamadı yattı Burak abı AÇIN TA KENDISI HADI KAHVALTII HADI KAHVALTI DIE CILDIRDI SABAHA KADAR Ve burak abımızın EŞİ yani YENGEMİZ Oda gece boyunca dımdıkdı hıc uykusu fılan gelmedı VE TABIKIDE BEN GUNUN SUPRUZUYDUM::..hEÇ uyumadan eylendık yanı anlayan anlasın 10 numara bır geceydı sabah nasıl oldu anlamadık
....
Bunu diyen arkadaş Mavi Haliçte Burak'a "hayatım.. gidiyorum ben görüşürüz" dedi :queen::queen::queen::queen:arkadaş bu iş çıgrından çıktı neden böle oldunuz kime özeniyosunuz
hangi nufusa bağlısınız çözemedim hayır bizde bozulucaz sonunda hepberaber türkiyenin ilk ( motohomo veya homomoto sitesini kuracagız )
rola bu yarıtıcılık nasıl homomoto güzül nick olur sana :queen::queen::queen:
ya bu arada can sıkıntısından evden akşama dogru çıktım ama gidecek bi yer bulamadım napıyorsunuz millet nerelerdesiniz arkadaşın internet cafesine geldim birazdan çıkayım diyorum eger biri gel demezse eve gidicem uykucu olduk iyice
abi motür bozuldı, buji yağlandı sanaraktan söküp temizliyim dedim
tabi sıcak olduğu için tutamadım elinde motorun içine düştü
her ne gariptirki 20 dakkaya yakın motorun içinde buji aradık bulamadık, en son muharremin süper fikrine uyarak motoru ters çevrip salladık gene içinden düşmedi:queen:
sonunda şans eseri gözümüze çarptı bulduk ve yolumuza devam ettik
yalnız ben ROLA nın sonunu iyi görmüyorum
onu acil bi toktora götürelim ki dünyadaki kadın nüfusuna bi kişi daha katılmasın:queen:
ulen ellerimle temizledim bujini daha ne istiyosun + 13 hp daha işte :queen::queen:
usta bi ara benim 4 zamanlı buji mi de temizlermisin :mrgreen:
Burak abinle eşi sabaha kadar dimdik dururlar tabi, uykuları olmaz tabi..
Adamlar hergün sabah 6-7 de uyuyomuş uykuları neden gelsinki :queen:
Bunu diyen arkadaş Mavi Haliçte Burak'a "hayatım.. gidiyorum ben görüşürüz" dedi :queen::queen::queen::queen:
zuhahaah aaaa 2 zamanlı buji arıyorum bayandan temiz olcak varmı bilen kimde var?????
abi bunun masumu suçlusu diye ayrıldığınıda senden duyuyorum :mrgreen:aşk olsun pınarbizimkisi masumca o adamlarınki vahşice
![]()
usta bi ara benim 4 zamanlı buji mi de temizlermisin :mrgreen:
ateşlerüm ulennn :queen:
GKN 2 zamanlı buji, ateşini yananlara sorunuzzz:cherry: