[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeter bea dıger bulusmaya bnde gelcem :( ıcım gıdıo bea
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
S6301654.jpg


Anaaaam çoştular lan:queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
evet eve gelir gelmez yataga koşan biri olduğum için gene buluşma sonrası yazıları kaçırdım :)
bizden sonra sabahlayan arkadaşlar olmuş helal size birdahaki sefere de artık beraber sabahlarızz ama korkuyorum bu gkn burak ikilisinden gece uykuda bişi yaparlar falan allah korusun SAPIKLAR :)

ümmet abim sana anahtarlık ve davetiyeler için teşekkür ederim buluşma tek kelimeyle harikaydıı daha ne söylenebilirkii zaten

resim ekleyen arkadaşlar devamı yokmu bu kadar mıı ?

geri dönüşümüzde köprüde ogs den kaçak geçtim tamer sağolsun muhteşem artçıı :)

rola ( yusuf&öner ) ve ozrace biz ogsden geçince arkadaşlar malum kgs hesabı biraz geç geldiler ne bir film yaptılar gişeyi tıkadılar

ve adaşım erdo ve cem_ali biz yol kenarında beklerken bizi geçtiler ama sonrasında göremedik birdaha onları haber de alamadık umarım sağsalim eve varmışsınızdırrr. geldiğiniz için ve tanıştığımız için gerçekten sevindimm

anadolu yakasından gelecek arkadaşlar beraber gelmek için buluşma yerinde beklerken yanımıza gelip beyler ist mt mi diye soran nick ini tam hatırlayamıyorum arrvh böle bişidi sanırım otobüsle geleceğini söleyince aldık yanımıza allahtan kask vardıı yoksa otobüsle bile gelmeye niyetlenen arkadaşşı orda bırakmak beni çok üzecektii..

aslında eve dönüşün başka bir süprizi daha vardıı rolayla bostancıdan fikirtepeye kadar fortis bank aramamız olduu rola önden giderken iki motorcunun yanına yanaştı heralde bankayı soracak dedim anaaaa oda neeee bizim mırımkırım :) ve marv selim :) yakaladık fikirtepede yol kenarında birbirlerine sarılmışlar acayip bir duygu seli falan :) beraber çay içmeye karar verdik marmara üniversitesi civarlarında oturup koyu bir muhabbetten sonra evlere dağıldık kagıthane buluşması ardından ufak bir anadolu ateşi daha yaşadık anlıycanız

herkese selam ist mt ye devam :)

görüşürüükkk...
Evet güzel bir geceydi.Eve gelene kadar biraz donsamda :)Buarada erdinç plat olsun Cem ali olsun tanışmakdan memnun oldum.İsmini hatırlayamadım keeway spuer shadowlu arkadaş :) YRB 125 kullanan başka diğer bir arkadaş isimleri ve nicklerin bilmiyorum :) crayzboyone ilede son anda tanışma fırmastımız oldu ayak üstü.Neyse bir dahaki sefere daha çok konusma fırsatımız olur umarım.:cat:İsmini hatırlayamadım diğer arkadaşlarada burdan selamlar.:rendeer::rendeer:
"""yol kenarında beklerken bizi geçtiler""" yahu abi biz köprü çıkışında vedalaştık seni göremedik sen önden astırıp gitmişsin sanırım.Sonra ilerde durduğunuzu gördük fakat bu seferde biz durana kadar 500m geçti :) Durduk ama birşeye yaramadı. :pale:Arkadaşlığın için çok teşekkür ederim.:rendeer::rendeer:
 
Katılım
26 May 2005
Mesajlar
87
Eveeeeet, gecenin 2'sinde de motor kullanmış olduk, şimdi bi de karda kullandım mı tamamdır.
Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gökhan,semih,muharem yolkenerında gene bişeyler çevirmişler ama çözemedik

abi motür bozuldı, buji yağlandı sanaraktan söküp temizliyim dedim
tabi sıcak olduğu için tutamadım elinde motorun içine düştü:)
her ne gariptirki 20 dakkaya yakın motorun içinde buji aradık bulamadık, en son muharremin süper fikrine uyarak motoru ters çevrip salladık gene içinden düşmedi:queen:
sonunda şans eseri gözümüze çarptı bulduk ve yolumuza devam ettik:p

yalnız ben ROLA nın sonunu iyi görmüyorum
onu acil bi toktora götürelim ki dünyadaki kadın nüfusuna bi kişi daha katılmasın:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
arkadaş bu iş çıgrından çıktı neden böle oldunuz kime özeniyosunuz
hangi nufusa bağlısınız çözemedim hayır bizde bozulucaz sonunda hepberaber türkiyenin ilk
rola bu yarıtıcılık nasıl homomoto güzül nick olur sana :queen::queen::queen:

ya bu arada can sıkıntısından evden akşama dogru çıktım ama gidecek bi yer bulamadım napıyorsunuz millet nerelerdesiniz arkadaşın internet cafesine geldim birazdan çıkayım diyorum eger biri gel demezse eve gidicem uykucu olduk iyice
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
:queen::queen::queen::queen: Yuk zorlamak deıl hatta 10 numara bı gece oldu cok guzeldı GECENIN 1 saatınde yanı 2 de (İBRAHİM (GeCe__) abi de geldım en sonunda ZAtı jesse abı cok enerjıkdı dımdık ayaktaydı espırık adam dı Emın abı kendnın yataga vurdu ve horladı Pınarr abla dayanamadı yattı Burak abı AÇIN TA KENDISI HADI KAHVALTII HADI KAHVALTI DIE CILDIRDI SABAHA KADAR Ve burak abımızın EŞİ yani YENGEMİZ Oda gece boyunca dımdıkdı hıc uykusu fılan gelmedı VE TABIKIDE BEN GUNUN SUPRUZUYDUM :)::..hEÇ uyumadan eylendık yanı anlayan anlasın 10 numara bır geceydı sabah nasıl oldu anlamadık :)....
Burak abinle eşi sabaha kadar dimdik dururlar tabi, uykuları olmaz tabi..
Adamlar hergün sabah 6-7 de uyuyomuş uykuları neden gelsinki :queen:
arkadaş bu iş çıgrından çıktı neden böle oldunuz kime özeniyosunuz
hangi nufusa bağlısınız çözemedim hayır bizde bozulucaz sonunda hepberaber türkiyenin ilk ( motohomo veya homomoto sitesini kuracagız )
rola bu yarıtıcılık nasıl homomoto güzül nick olur sana :queen::queen::queen:

ya bu arada can sıkıntısından evden akşama dogru çıktım ama gidecek bi yer bulamadım napıyorsunuz millet nerelerdesiniz arkadaşın internet cafesine geldim birazdan çıkayım diyorum eger biri gel demezse eve gidicem uykucu olduk iyice
Bunu diyen arkadaş Mavi Haliçte Burak'a "hayatım.. gidiyorum ben görüşürüz" dedi :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
abi motür bozuldı, buji yağlandı sanaraktan söküp temizliyim dedim
tabi sıcak olduğu için tutamadım elinde motorun içine düştü:)
her ne gariptirki 20 dakkaya yakın motorun içinde buji aradık bulamadık, en son muharremin süper fikrine uyarak motoru ters çevrip salladık gene içinden düşmedi:queen:
sonunda şans eseri gözümüze çarptı bulduk ve yolumuza devam ettik:p

yalnız ben ROLA nın sonunu iyi görmüyorum
onu acil bi toktora götürelim ki dünyadaki kadın nüfusuna bi kişi daha katılmasın:queen:

ulen ellerimle temizledim bujini daha ne istiyosun + 13 hp daha işte :queen::queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Burak abinle eşi sabaha kadar dimdik dururlar tabi, uykuları olmaz tabi..
Adamlar hergün sabah 6-7 de uyuyomuş uykuları neden gelsinki :queen:

Bunu diyen arkadaş Mavi Haliçte Burak'a "hayatım.. gidiyorum ben görüşürüz" dedi :queen::queen::queen::queen:

aşk olsun pınar :( bizimkisi masumca o adamlarınki vahşice :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ateşlerüm ulennn :queen:
GKN 2 zamanlı buji, ateşini yananlara sorunuzzz:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst