[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
???? ögrenelim derken çoğul kullanmışız sebep??:mrgreen::mrgreen:
heee unutmusum imla klavuzu mevzusu:queen:

Yok ben çift karakterliyim.. İmla da hata olmaz yani :cherry:

Lem muharrem koysana resimlerimi şuraya... Hırhıs mısın olüm çaldın resimleri vermiyon lem :queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Pınar abla gormedıysen anlatıyorum... Ben geldim... Şİmcik ben pınar ablaya kısca anlatıyım Pınar abla hacıseyıd de foto cektık sımcık sole oluo senın yanında saclı bı adam oturo onun yanında kel bı adam oturo bu 2 sının arasındakı fark ıstıyor cem abı AMA NE YAPCAKSA ANLAMADIM sende bıseler de... Hamı kurtlar vadısı konusu acıldı ya orda emın abıde one ben bılmıom dedı mılet guldu ona sonra gokhan abı de dedıkı bende bılmıom ama guluom sende caktırmadan gul dedı.. Sende caktırmadan bıseler yaz gıtsın :).... :queen::queen::queen::queen:


Nasılım ama hemencık anlatı verdım....
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
her gezi bi alem,her bulusma bi bomba.Helal olsun Ist Mt.Eger Gokhan'in saldirmayacagini garanti ederseniz bende katilmak isterim araniza :)
Bu arada ben orda eski mt'cilerden gordum 2 kisi, 1. Zydar (Emre,kendisi topraam olur) 2.immigrant (Oymen )
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Yok ben çift karakterliyim.. İmla da hata olmaz yani :cherry:

Lem muharrem koysana resimlerimi şuraya... Hırhıs mısın olüm çaldın resimleri vermiyon lem :queen::queen:
herkesi benmi sandın hemen anında atsın resimleri siteye :p:p:p milletin işi var gücü var:queen::queen:

her gezi bi alem,her bulusma bi bomba.Helal olsun Ist Mt.Eger Gokhan'in saldirmayacagini garanti ederseniz bende katilmak isterim araniza :)
Bu arada ben orda eski mt'cilerden gordum 2 kisi, 1. Zydar (Emre,kendisi topraam olur) 2.immigrant (Oymen )
sinan taaa moldovadan ist laf yetiştirme bi buluşmayada sengelde yüzünü görelim.:queen::bounce::p:silent::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Pınar abla gormedıysen anlatıyorum... Ben geldim... Şİmcik ben pınar ablaya kısca anlatıyım Pınar abla hacıseyıd de foto cektık sımcık sole oluo senın yanında saclı bı adam oturo onun yanında kel bı adam oturo bu 2 sının arasındakı fark ıstıyor cem abı AMA NE YAPCAKSA ANLAMADIM sende bıseler de... Hamı kurtlar vadısı konusu acıldı ya orda emın abıde one ben bılmıom dedı mılet guldu ona sonra gokhan abı de dedıkı bende bılmıom ama guluom sende caktırmadan gul dedı.. Sende caktırmadan bıseler yaz gıtsın :).... :queen::queen::queen::queen:


Nasılım ama hemencık anlatı verdım....

Allahtan hemencecik anlattın hee... Ben göreli 22 saat geçtikten sonra anlattın teşekkür ederim.. Yoksa ben gördüğümde anlamazdım :queen::queen::queen:

Ümmet abi sorma yaa.. Adam resimleri eklememiş bide halâ buluşmalarda koşturuyo.. Ayıp ayıp..
Efesle kınadım seni muharrem.. Edepsis muharrem :p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Allahtan hemencecik anlattın hee... Ben göreli 22 saat geçtikten sonra anlattın teşekkür ederim.. Yoksa ben gördüğümde anlamazdım :queen::queen::queen:

:queen::queen::queen: Ufak bı sorunumuz yuzunden yayınımız 22 saat gec cıktı bu sorun yuzunden ozur dıler ve bı kucak dolusu cıcek gonderıryorus..

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:



Muharrem abı muharrem abı kuyrugun nerede resımlerımız nerede hehehehe....
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
sinan taaa moldovadan ist laf yetiştirme bi buluşmayada sengelde yüzünü görelim.:queen::bounce::p:silent::queen:
abi,haklisin,bu yaz turkiyeye bu hayallerle geldim ama babamla aram bozulunca sagda solda surtmek zorunda kaldim,acikcasi gunu nasil gecirecegimi hesaplamaktan gezi aklimin ucundan bile gecemiyodu :pale:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
pic0993dz9vb5.jpg


Neler oluyor hayattaa bir de şu rüya gerçek olsaaa olsaaaa
Sabah olup uyanıncaa herşey yine aynı kalsaaa
Beni unuttun sanmıştım birde baktım ki işte ordaaa ordaaaa
Anladım ki çok yanılmışımm beni seviyormuş oysaaa oysaaaaa
Onun sesi ta kendisi geri gelmiş demek
Sensiz diyor yaşanmıyorrr aşk bu olsa gerek....

:queen::queen::queen:

beyler bu kadar da büyütmeyin sadece masumane bi öpücük

dsc05872zk2.jpg

canım ayecim en azından ben tek eşliyim..
tokalı fotoların yakıyo nasıl gözden kaçımırşım bennnnnnnn :queen:



canım benim en azından ben evliyim sana böyle bi olay olsa kanıtlığacağın bişey yok evlende gel canımmmmmmmmmmmmmmm:queen:

hadi sen buna bi kılıf bulsana. biz halimizden memnunuz. evde nasılsak sokaktada ööleyiz. sen resmen mutasyona uğramışsın abi ya :D

insaflı olun bee oraya kahvaltı tabağı resmi konurmu :queen:

3gündür bakıp bakıp ağlıyorum

rola ( yusuf&öner ) ve ozrace biz ogsden geçince arkadaşlar malum kgs hesabı biraz geç geldiler ne bir film yaptılar gişeyi tıkadılar

aslında eve dönüşün başka bir süprizi daha vardıı rolayla bostancıdan fikirtepeye kadar fortis bank aramamız olduu rola önden giderken iki motorcunun yanına yanaştı heralde bankayı soracak dedim anaaaa oda neeee bizim mırımkırım :) ve marv selim :) yakaladık fikirtepede yol kenarında birbirlerine sarılmışlar acayip bir duygu seli falan :) beraber çay içmeye karar verdik marmara üniversitesi civarlarında oturup koyu bir muhabbetten sonra evlere dağıldık kagıthane buluşması ardından ufak bir anadolu ateşi daha yaşadık anlıycanız

herkese selam ist mt ye devam :)

görüşürüükkk...

kgs yi birbirine kattık. oturup bi çay içmediğimiz kaldı :D


İnsan gece sabahlıyınca Biras sersem oluyor su anda kafam donuyor mıdem bulanıyor basım agrıo bunun sonucları ney sız dusunun :queen::queen:

Herhalde gece kalmanın sakıncıları bu :queen::queen: Ah her yerımde agrıo :)

hayırdır yoksa hamilemisin


Hööösttt :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

tipsüzzz kromanjini motürcüler :queen:

arkadaşlar beni bu resimle hatırlayın. öldüğüm zaman diğer resimleri koymayın sadece bunu koyun. elalem beni ne kadar delikanlıymış diye yaad etsin :D

bu ne yaa... vallla enterasan oldunuz abii....:queen:
varsa bişi söleyin :mrgreen:

yok tuğçeci bişi yok.önceki masumane bi öpücüktü büyütmeye gerek yok. diğerinde ise gökhanın kulağının içinde pastırma kalmış onu alıyodum

abi motür bozuldı, buji yağlandı sanaraktan söküp temizliyim dedim
tabi sıcak olduğu için tutamadım elinde motorun içine düştü:)
her ne gariptirki 20 dakkaya yakın motorun içinde buji aradık bulamadık, en son muharremin süper fikrine uyarak motoru ters çevrip salladık gene içinden düşmedi:queen:
sonunda şans eseri gözümüze çarptı bulduk ve yolumuza devam ettik:p

yalnız ben ROLA nın sonunu iyi görmüyorum
onu acil bi toktora götürelim ki dünyadaki kadın nüfusuna bi kişi daha katılmasın:queen:

sen daha yolun başındasın evladım

Burak abinle eşi sabaha kadar dimdik dururlar tabi, uykuları olmaz tabi..
Adamlar hergün sabah 6-7 de uyuyomuş uykuları neden gelsinki :queen:

Bunu diyen arkadaş Mavi Haliçte Burak'a "hayatım.. gidiyorum ben görüşürüz" dedi :queen::queen::queen::queen:

dinime küfreden bari müslüman olsa

lazların suçu yok bence problem sendeydi :mrgreen: hem ngk nın zeki olduğu kadar üçkağıtçı olduğunuda belirtmeden edemeyeceğim :mrgreen:

GKN hem zeki hem çevik ama ahlaksız

ben istifa ediyorum abi, bırakın üstüme oynamayın bu kadar:p
hoş aradan çekilsem bunnarın ipi iice kaçıcak, dizginleri elde tutim en iisi:mrgreen:
hanedan 12 o resimde sadece muharrem teker yapıyo abi, bende artçısıyım sizin içiniz fesat:cherry:
benim pim im i bilmem ama
bu gidişle gazoz kapağını açtırıcaz birine
boşunamı elimde çamlıca gazozuyla o kadar poz verdim:queen:

en sevdiğim kız kardeşim. senin için 2 kasa kerimlibaş gazozlarından siparis verdim :D:queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Yusuf abım yafas ne kadar hızlısın ole ..Bu enerjık nerden 1 sanıyede yazın hepsını :) :queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst