- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar forumda gezinirken tesadüfen gördüm, bugün en medyatik vede rüzgarı bol üyelerimizden Rüzgar Hakan'ın doğum günüymüş, kendisine bol rüzgarlı kazasız belasız bir ömür diliyoruz. 
Nice yıllar dilerim kendisine..
Sana da akıl fikir verilmesini diliyorum Emin :queen:
Vay be rüzgar hakan'la aynı gün mü doğmuşuz.:cyclopsanAma ben 80'i geçemiyorum.![]()
emin baba rüzgala bi alakan falan ???? ((valla benim dogum günümü unut bak neler yapıyorum sana :mrgreen:
Herkes var doğumgünü kutlamasında bi Hakan abi yok:mrgreen:Neyse doğum günün kutlu olsun Rüzgar Hakan...Birde Hakan Abi girersen eğer bi haber versene ne oldu motor işi,bulundu mu???
yaw hatırlaman için illa teker mi yapalım:farao: ((![]()
Şimcik bende kuyluyum doqum gununu bı cıcek gonderıom :rendeer:
Emin abı sana ne dıyım be abı :queen::queen::queen::queen: