İyiki doğdun Rüzgar Hakan :)

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
arkadaşlar forumda gezinirken tesadüfen gördüm, bugün en medyatik vede rüzgarı bol üyelerimizden Rüzgar Hakan'ın doğum günüymüş, kendisine bol rüzgarlı kazasız belasız bir ömür diliyoruz. :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
allah iyiliğini versin ((((:) ne diyim ki ben sana .... :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hepimiz rüzgar hakan'ız.. rüzgara yamuk bize yamuk, yaşasın motosiklet kardeşliği ::friends:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
cuma günü gördüm en son kendisini çeneden açılır kaskı ve 600RR ından tanıdım hemen, rüzgarı bol olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum günü kutlu olsun bakalım Hakanın. Bol tek tekerler kendisine :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Nice yıllar dilerim kendisine..
Sana da akıl fikir verilmesini diliyorum Emin :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
emin baba rüzgala bi alakan falan ???? ((:) valla benim dogum günümü unut bak neler yapıyorum sana :mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Nice mulu senelere diyorum Rüzgarhakan kardeşime....


Allah sevdiklerine bağışlasın.....
Yengeye bebişe ve doğacak olan bebişe de

selamlar....
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Herkes var doğumgünü kutlamasında bi Hakan abi yok:mrgreen:Neyse doğum günün kutlu olsun Rüzgar Hakan...Birde Hakan Abi girersen eğer bi haber versene ne oldu motor işi,bulundu mu???
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emin baba rüzgala bi alakan falan ???? ((:) valla benim dogum günümü unut bak neler yapıyorum sana :mrgreen:

tüh ya şimdi aldık mı başımıza belayı, kanka inşalah unutmam, herkes senin gibi derse biterim valla :mrgreen: ama rüzgar hakan abi medyatik bir kişilik, bilmeseydik ayıp olurdu :)

Herkes var doğumgünü kutlamasında bi Hakan abi yok:mrgreen:Neyse doğum günün kutlu olsun Rüzgar Hakan...Birde Hakan Abi girersen eğer bi haber versene ne oldu motor işi,bulundu mu???

ben ara sıra görüyorum, gördüğümde sorarım kedisine :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yaw hatırlaman için illa teker mi yapalım:farao: ((:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Şimcik bende kuyluyum doqum gununu bı cıcek gonderıom :rendeer:



Emin abı sana ne dıyım be abı :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst