Çocuğun aklını almayın.
Çatlak falan yok.

Yani şu alttaki resimde benim gördüğüm şeyi gördüyseniz.
O çatlak gibi görünen yer kaynak yeri.
Bakınız aşağıda benim motor ve bahsi geçen çatlak zannettiğiniz şey.
Şimdi gelelim, hayatında hiç vitesli motosiklet kullanmamış ve gidip bu motosiklete borçlanarak sahip olmuş arkadaşa.
Hayırlı olsun,
Allah kaza bela vermesin gibi cümlelerin bir işe yaramadığı bu forumda da hayatta karşılaştığımız tüm olumsuzluklarda da kendini kanıtlamış bir cümledir.
Benim tavsiyem,
eğer mümkünse motosikleti iade etmendir.
Mümkün değilse de satılık et.
Zaten kullanamayacaksın.
Bütün paranı motosiklete yatırmak akıllı işi değil zaten.
Ben kullanamazsın demiyorum.
Yani sözümü
"hahaaa en iyi pilot benim. Sen beceriksizin tekisin"
gibi algılama.
Kullanamayacaksın çünkü ilk arıza da parasızlıktan evde yatmaya başlayacak.
Kullanmaya alışma ve öğrenme devresinde büyük ihtimalle motorunu öldüreceksin.
Bu motosikletler öğrenme motoru değil.
Öyle birinci vitesle tıntın 30 km/h hızla kullanırsan, bir süre sonra motoru eline alırsın. Yani motor seni değil, sen motoru taşırsın.
Bunların hiçbirisinin olmaması halinde şanslısın.
Tabii düşmeyeceğini ve kaza yapmayacağını varsayıyorum.
Bir de kaza yaparsan?
Bazı arkadaşların, ölürsün! parçalanırsın! gibi sözlerine katılmıyorum.
Çünkü uzun bir süre gazı açmaktan korkacağın için, kaza yapsan bile düşük bir hızla gerçekleşeceğinden, en fazla sakat kalırsın.
Tabii montun, botun, kaskın ve eldivenlerinin olduğunu varsayıyorum.
Yoksa almadın mı?::sas::
Fakat sana hiçbir şey olmasa bile motosikletinde sağlam bir maddi hasar olacağı bir gerçek.
Altından kalkabilecekmisin?
Bütün bu olumsuzluklara rağmen, eğer şanslıysan,
(çünkü senin durumunda bu motosikleti alan birinin başına kötü bir şey gelmemesi ancak şansla açıklanabilir) zamanla alışacaksın.
Motosiklete daha fazla hakim olabilecek ve asıl zevk veren kısmına geçiş yapacaksın.
İşte asıl tehlike bu dönemdir.
Bu her motosiklet sürücüsünün mutlaka geçirdiği bir dönemdir.
Oralara gelebilirsen o gün geldiğinde bana hatırlat.
Bu dönem hakkında da söyleyeceklerim olacak...
PS:Aklıma durup dururken Cerrahi nikli arkadaşımız geldi. Uzun süredir sesi soluğu çıkmıyor. Hakkında bilgiye sahip bir arkadaşımız var mı acaba?