Sonunda Honda 600rr Aldım Darısı Tüm Dileyenlere

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
gkn haklı .. tekeri falan zaten unut şimdide .. 200 ebatlı lastikle viraj alamassın .. hemde yeni başladıgını baz alırsak . ilk fırsatta orjinal ebatlı .. seçtigin marka bi lastik almalısın hem zaten seznda açılıyor yavaş yavaş . yaza saglam bi giriş yaparsın . eski lastik mi ne olacak ((((( : 9000 11000 devirle yakabilirsin :mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
Çocuğun aklını almayın.
Çatlak falan yok.:)
Yani şu alttaki resimde benim gördüğüm şeyi gördüyseniz.

img0737ai4.jpg



O çatlak gibi görünen yer kaynak yeri.
Bakınız aşağıda benim motor ve bahsi geçen çatlak zannettiğiniz şey.:)

dscn1778li7.jpg


Şimdi gelelim, hayatında hiç vitesli motosiklet kullanmamış ve gidip bu motosiklete borçlanarak sahip olmuş arkadaşa.

Hayırlı olsun,
Allah kaza bela vermesin gibi cümlelerin bir işe yaramadığı bu forumda da hayatta karşılaştığımız tüm olumsuzluklarda da kendini kanıtlamış bir cümledir.
Benim tavsiyem,
eğer mümkünse motosikleti iade etmendir.
Mümkün değilse de satılık et.
Zaten kullanamayacaksın.
Bütün paranı motosiklete yatırmak akıllı işi değil zaten.
Ben kullanamazsın demiyorum.
Yani sözümü
"hahaaa en iyi pilot benim. Sen beceriksizin tekisin"
gibi algılama.
Kullanamayacaksın çünkü ilk arıza da parasızlıktan evde yatmaya başlayacak.
Kullanmaya alışma ve öğrenme devresinde büyük ihtimalle motorunu öldüreceksin.
Bu motosikletler öğrenme motoru değil.
Öyle birinci vitesle tıntın 30 km/h hızla kullanırsan, bir süre sonra motoru eline alırsın. Yani motor seni değil, sen motoru taşırsın.
Bunların hiçbirisinin olmaması halinde şanslısın.
Tabii düşmeyeceğini ve kaza yapmayacağını varsayıyorum.
Bir de kaza yaparsan?

Bazı arkadaşların, ölürsün! parçalanırsın! gibi sözlerine katılmıyorum.
Çünkü uzun bir süre gazı açmaktan korkacağın için, kaza yapsan bile düşük bir hızla gerçekleşeceğinden, en fazla sakat kalırsın.
Tabii montun, botun, kaskın ve eldivenlerinin olduğunu varsayıyorum.
Yoksa almadın mı?::sas::
Fakat sana hiçbir şey olmasa bile motosikletinde sağlam bir maddi hasar olacağı bir gerçek.
Altından kalkabilecekmisin?


Bütün bu olumsuzluklara rağmen, eğer şanslıysan,
(çünkü senin durumunda bu motosikleti alan birinin başına kötü bir şey gelmemesi ancak şansla açıklanabilir) zamanla alışacaksın.
Motosiklete daha fazla hakim olabilecek ve asıl zevk veren kısmına geçiş yapacaksın.
İşte asıl tehlike bu dönemdir.
Bu her motosiklet sürücüsünün mutlaka geçirdiği bir dönemdir.
Oralara gelebilirsen o gün geldiğinde bana hatırlat.
Bu dönem hakkında da söyleyeceklerim olacak...




PS:Aklıma durup dururken Cerrahi nikli arkadaşımız geldi. Uzun süredir sesi soluğu çıkmıyor. Hakkında bilgiye sahip bir arkadaşımız var mı acaba?

tek kelimeyle harika bir cevap vermiş....

kendimi yormama gerek kalmadı :cat:

dost acı söylermiş, hayırlısı olsun ne diyelim...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım akü bitti, kuyruk kısmından cırr diye ses geliyor gösterge lambaları zayıflıyor kornaya basınca tın yapıyor devamı gelmiyor, bu durumda aküyümü değiştirmek lazım yoksa şarj mı yaptırsam, birde akü nerede oluyor:silent:

acaba akü neden bitmiş olabilir devamlı 1. visetse kullandım ve uzunlarda yanık dolaştım, yüksek hızlardamı akü şarj oluyor niye bitti bu akü yaw.:sunny:






lastikler fena sayılmaz 1000rr dan çıkma 200 lük lastik takmışlar.

Ben de neden arkası kayıyor diye düşünüp duruyordum.:)
Lastikleri ilk fırsatta değiştir.

Akün bitmiş.
Şarz ederek idare edersin.
Değiştirmene gerek yok.
Ne zaman ki şarj işe yaramamaya başladı o zaman değiştirirsin akünü.

Akü neden bitiyor?

Bunun sebebi HISS denilen sistem.
Motosikleti bir kaç gün kullanmadığın zaman, sistem içten içe aküyü yiyor.
En kısa zamanda bir şarj cihazı almanı öneririm.

Akü üstüne oturduğun koltuğun altında.
Koltuğun arka tarafından hafiçe kaldırırsan tutan iki civata göreceksin.
Bunları sökmek için şu aşağıda gördüğün aletlerden (5) numara olana ihtiyacın var.
180px-Allen_keys.jpg


En kısa zamanda bir şarj aleti edinmeni öneririm.
Her zaman lazım olacak.
Benim kullandığım alet şu.

image1yo2.jpg


Bu aletin en önemli özelliği şarj bittiğinde otomatik olarak kesmesi.Ve ışıkla haber vermesi.
image2mq1.jpg


Yanında verilen bu aparatlardan solda gördüğünü kutup başlarına bağla ve alt tarftan ucunu çıkar.
Böylece her şarj etme ihtiyacında koltuğu sökme zahmetinden kurtulursun.
Aşağıda ki resimde de göreceğin gibi aynı cep telefonunu şarj eder gibi motosikletini şarj edebilirsin.
Büyük kolaylık.:bounce:
image3dk1.jpg


Kolay gelsin.
Ama daha dertlerin bitmedi.
Daha çok görüşeceğiz.
Bu nedenle seni şöyle alalım..:)

Buraya tıklayayım. Ne oluyor? Öğreneyim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bunun şasede çatlak var, çamura toza rağmen bariz şekilde belli oluyor.

Motorun altından da parça kopmuş, altını bi yere mi vurdun:silent:

aye haklısın sanırım bende catlagı gordum,,,,tayfur motoru almadan once servıse falan goturdun mu? herhangı bır usta gordumumotoru almadan once,,catlak olan kısmı bılıyormuydun en azından

Ya beyler akıllara zarar yorumlar yapıyorsunuz...ya cahilsiniz ya dalgadasınız...ciddi ciddi yazdığınıza göre tek seçenek kalıyor...cahallık...:p

Heleki sen Mırro altına ss makinan var ama bi .oktan çaktığın yok...:pla o kaynak bölümü...:cherry:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mete;
topiği bi oku istersen.:)
Sonra kimse görmeden yazını değiştir.:wiinkk:
:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete;
topiği bi oku istersen.:)
Sonra kimse görmeden yazını değiştir.:wiinkk:
:mrgreen:

niye abicim...yoksa harbi çatlakmı var...:pale:bildiğim garanajlı makinanın şase çatlağını veya yamukluğunu kolay kolay bizler göremeyiz...:pale:


iş bilen ustalar anlar galiba...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
niye abicim...yoksa harbi çatlakmı var...:pale:bildiğim garanajlı makinanın şase çatlağını veya yamukluğunu kolay kolay bizler göremeyiz...:pale:


iş bilen ustalar anlar galiba...

Bu sayfada hemen bir kaç mesaj üstte bir arkadaş benden alıntı yapmış.
O alıntıya bir bak.
Önceki sayfalarda da Aye'nin esprisi var.
O nedenle topiği bir oku dedim.:)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
105
hayırlı olsunn...kazasıs belasıs kullan işallah:cat:...da onu apartmana sokup cıkartmak zor olmuyomu yaw...:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu sayfada hemen bir kaç mesaj üstte bir arkadaş benden alıntı yapmış.
O alıntıya bir bak.
Önceki sayfalarda da Aye'nin esprisi var.
O nedenle topiği bir oku dedim.:)

ben yine anamadı...türkiş rakii çok gizell...yine gelecek ben...:p

yani AYE espirikmi yapıyor...

aynı konuya sende değinmişsinn...heee...şimdi anladım...sen bizden önce farkettin canım temem...:p:cat:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üff Mete.
Çalışmadan geliyosunuz abicim.:)

Aye şaside çatlak var diye espri yapmış.
Ben de ciddiye alıp cevap yazdım.
Aye de arkadaşı korkutayım dedim ama ondan başka herkes ciddiye almış diye yazdı.:)

Yani konu Aye'nin esprisi.
Benim senden önce yazmam değil.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Üff Mete.
Çalışmadan geliyosunuz abicim.:)

Aye şaside çatlak var diye espri yapmış.
Ben de ciddiye alıp cevap yazdım.
Aye de arkadaşı korkutayım dedim ama ondan başka herkes ciddiye almış diye yazdı.:)

Yani konu Aye'nin esprisi.
Benim senden önce yazmam değil.


hadi ya ...espiriyi ciddi anladım valla...AYE şimdi bana uçar...:salut:
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
kazasız belasız sürüşler dilerim.

umarım böyle bir topic açmak bize de nasip olur..
kolay gelsin
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
allah kaza bela vermesin, elime hakim olurum demişsinde, bu racing motosiklette nasıl eline hakim olucaksın düşündürücü doğrusu, hayırlı olsun
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
sazanRR aldım, nasıl bincem korkuyorum arkası kocaman:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst