1 sene önceki halimi hatırlattın bana...hata yapmışsın kardeşim ben de yaptım aynı hatayı hemde 2 kere.ama seni anlayabiliyorum.kuru kuru sıkması kolay hata yapmışsın demesi kolay ama onun hayaliyle kavrulup da imkanın varken almamak da elde değil maalesef.çok çok dikkatli olman lazım.sana şimdi ne desek boş bi kulağından girip diğerinden çıkacak.şu an uçuyosun mutluluktan bu hevesini kırmak istemiyoruz ama emin ol altındaki oyuncak değil.çok çok tehlikeli.ben babamı mart ayında kaybettim,ekim ayında da kendim kaza yaptım.çok şükür bişey olmadı ucuz atlattım.ama motorumu senin gibi son paramla aldığım için şu anda yaptıramıyor ve binemiyorum (mucize olsa da motoru yaptırıp binsem diye beklemek çok acı).umarım benimle aynı kaderi paylaşmazsın.bunları kulağına küpe olsun diye yazıyorum motoru son paranla almışsın zaten sezona kadar bakım için bi ton para harcıcaksın bi de kaza yapıp da kendine zarar verme (motora vereceğin zararı sölemeye bile gerek yok).ne diyim hayırlı olsun,allah utandırmasın,kazasız belasız binmek nasip etsin.sana verdiğim teknik bilgileri kullanmışsındır umarım.