Sonunda Honda 600rr Aldım Darısı Tüm Dileyenlere

Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
arkadaşım hayırlı olsun olmayanlarada hayabusa nasip etsin yada capanord etsin güle güle kullan kazasız ve keyifli sürüşler dilerim
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun 12ytl ye 2004 model biraz modeli düşükmüş gerçi.Çok tehlikeli bir makina diye söylüyorlar ama gaza gelmezsin umarım.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı olsun arkadaşım, kazasız belasız güle güle kullan inşallah :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
getirebildin mi bari eve ?????? dün kamyonet falan diyodun
resim koymamışız hala
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
hayırlısı olsun kazasız sürşüler dilerim..gayet güzel makina..allah nazardan saklasın:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
hayırlı uğurlu olsun aman diyim hemen git önce daha düşük hacimli vitesli bi motor kullan biraz başlarda çok dikkatli davran hızmış yatırmaymış sakın bunlara girişme zaten bikaç ay sonra motor sana alışır..vee imkanın varsa ferçi bu motoru almışsın borç harç vs ama bi eğitim kursuna git...
darısı benm başıma diyim aynısından bu yaza kadar almayı planlıyoruz abim askerliği bitirince
yazmamışsın tam olarak ama 12000 ytl gibi bi fiyat gördüm ne kadara aldın.yanlış anlama alacağımız için bizde bi fiyatı öğrenim istedim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun aman diyim hemen git önce daha düşük hacimli vitesli bi motor kullan biraz başlarda çok dikkatli davran hızmış yatırmaymış sakın bunlara girişme zaten bikaç ay sonra motor sana alışır..vee imkanın varsa ferçi bu motoru almışsın borç harç vs ama bi eğitim kursuna git...
darısı benm başıma diyim aynısından bu yaza kadar almayı planlıyoruz abim askerliği bitirince
yazmamışsın tam olarak ama 12000 ytl gibi bi fiyat gördüm ne kadara aldın.yanlış anlama alacağımız için bizde bi fiyatı öğrenim istedim

12.000 YTL YE ALDIM BU FİYATA BUNDAN TEMİZİ BULUNABİLECEĞİNİ SANMIYORUM MOTORUN YAN YATMASI VAR AMA CİDDİ KAZASI YOK VE BAKIMLI. BAKAN ARKADAŞ İYİ BAKMIŞ.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
bende sahibinden.com da bakıyorumda istanbulda vardı yine 600 rr aynısı o motormu..
fiyat gerçekten tekrar hayırlı olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende sahibinden.com da bakıyorumda istanbulda vardı yine 600 rr aynısı o motormu..
fiyat gerçekten tekrar hayırlı olsun

o motor dediğin hangisi bilmiyorumda bende sahibinden.com dan buldum baktıysan mutlaka görmüşsündür FB plakalı.:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
evet görmüştüm bende o motordan bahsediyorum..
fakat uzak olduğu için ve fırsat olmadığı için gidip göremiyordum. .
fırsat senn kuçağına gelmiş iy yapmışsın almakla ama bi an önce alışmaya çalış tanıyın motorla birbirinizi diğer arkadaşlarında dediği gib hırçın bi arkadaştır kendisi önce sevdir kendi yumuşak yumuşak davran o seni hayli hayli mutlu edecektir
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ferrari seni iki korkutim dedim şase çatlaktı motor kopuktu, sen hariç herkes ciddiye aldı ii mi:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Üstad hayırlı uğurlu olsun motosikletin.. Gerçekten çok güzel bir makinedir 600RR..

Yazılanları okuduğumda anlıyorumki daha önceden fikir almak için bi çok topik açmışsın.. Ama sana yardımcı olmak adına mesaj yazanlar kimlerdi ve ne yazdılar bilmiyorum.. Ve şimdi bu topiğinde hayırlı olsun derken kaygılarını belirten arkadaşlarıda görmüşsündür..

Profilinde 2005 kayıtlı üye görünüyosun. Eğer düzenli takip ettiysen bu 3 senede bu forumda bu konu ile ilgili ne ateşli tartışmaların yaşandığını bilirsin.. Bu gerçekten ama gerçekten çok ciddi bi konu..

Şahsi önerim, mutlaka olumsuz yorumları dikkate al.. Hiç birşey ve hiç kimse kafanı karıştırmasın.. Çok riskli bir adım atmışsın ve bu riski minimuma indirmek için eğitim,düşük cc motorla tecrübelenme vb.. tüm adımları uygula..

ata_06 arkadaşımız gibi düşünme sakın.. Tecrübe ve eğitim eksikliği insanın hayatına mal olur.. Bununla 2 hafta yada 2 ayda yüzleşmeyebilirsin.. Ne zamanki "ben bu motoru kullanabiliyorum" hissini yakalarsan o zaman ciddi tehlikeler seni bekliyo olur.. Eğitimin tamamlanmadan güvenin tamamlanmasın..

Umarım anlatmak istediklerimi doğru düzgün anlatabilmişimdir.. Tekrar güle güle ve güvenli kullanman dileğiyle..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Vay abı motoru yıkamıs cılalamısın :) vallaha ne dıyım bıdaha dıyım ALLAH KAZA BELA NAZAR VERMESIN AMIN :)....
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özellikle kontra olayıyla ilgili makaleleri muhakkak oku, yazılanlar doğru korkmadan dene ve en az ilk 3000km sakın sakın 60-70kmh gibi hızları geçme.


senden bunu beklemezdım aye yapma gözune seveyım bu bıraz abartı olmus koyden ındım sehıre sankı 3000 km dıyorsun 600 rr ve 60-70 km gecme ha ha saka gıbısın :mrgreen: adam o zaman motor kullanmasını nasıl öğrencek sölermisin ?

dostum öncelıkle hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin.bu motor işi bıraz kabiliyet işidir artık pişmanmı olur hata etmiştir onu kendisi zaten yakın bır zamanda anlar arkadaşlar.benım abımde gecen yaz şak diye cbr600 f aldı ne oldu sankı ?? bişi oldu yoo kullandı ettı sattı sonra tabı vıteslı kullanmasını bılıyordu olsun ama.ağitim şart tabi sana gerekenlerı zaten arklar söylemısler umarım en kısa zamanda kavrarsın olayı ve sakın o motor altındayken gaza gelme :) bırde yaşını merak ettım doğrusu
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
senden bunu beklemezdım aye yapma gözune seveyım bu bıraz abartı olmus koyden ındım sehıre sankı 3000 km dıyorsun 600 rr ve 60-70 km gecme ha ha saka gıbısın :mrgreen: adam o zaman motor kullanmasını nasıl öğrencek sölermisin ?

dostum öncelıkle hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin.bu motor işi bıraz kabiliyet işidir artık pişmanmı olur hata etmiştir onu kendisi zaten yakın bır zamanda anlar arkadaşlar.benım abımde gecen yaz şak diye cbr600 f aldı ne oldu sankı ?? bişi oldu yoo kullandı ettı sattı sonra tabı vıteslı kullanmasını bılıyordu olsun ama.ağitim şart tabi sana gerekenlerı zaten arklar söylemısler umarım en kısa zamanda kavrarsın olayı ve sakın o motor altındayken gaza gelme :) bırde yaşını merak ettım doğrusu

Ben geçmedim hocam, hatta ilk aldığım gün ankaradan istanbula geldim bu süratlerle 15 saatte zor geldim hehehe:cherry:

Şimdi yanından geçerim aklın benle gelir sen motorunla kalırsın:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aye alem adamsın yaa :) ankaradan ıstanbula 60-70 km hızla geldın haa vala senı kutlarım sahsen ben yapamam.benımde altımda 1000 lik olursa bende solundan gecerim duman olursun hıhohahahhaa :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst