getirebildin mi bari eve ?????? dün kamyonet falan diyodun
resim koymamışız hala
hayırlı uğurlu olsun aman diyim hemen git önce daha düşük hacimli vitesli bi motor kullan biraz başlarda çok dikkatli davran hızmış yatırmaymış sakın bunlara girişme zaten bikaç ay sonra motor sana alışır..vee imkanın varsa ferçi bu motoru almışsın borç harç vs ama bi eğitim kursuna git...
darısı benm başıma diyim aynısından bu yaza kadar almayı planlıyoruz abim askerliği bitirince
yazmamışsın tam olarak ama 12000 ytl gibi bi fiyat gördüm ne kadara aldın.yanlış anlama alacağımız için bizde bi fiyatı öğrenim istedim
bende sahibinden.com da bakıyorumda istanbulda vardı yine 600 rr aynısı o motormu..
fiyat gerçekten tekrar hayırlı olsun
Özellikle kontra olayıyla ilgili makaleleri muhakkak oku, yazılanlar doğru korkmadan dene ve en az ilk 3000km sakın sakın 60-70kmh gibi hızları geçme.
senden bunu beklemezdım aye yapma gözune seveyım bu bıraz abartı olmus koyden ındım sehıre sankı 3000 km dıyorsun 600 rr ve 60-70 km gecme ha ha saka gıbısın :mrgreen: adam o zaman motor kullanmasını nasıl öğrencek sölermisin ?
dostum öncelıkle hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin.bu motor işi bıraz kabiliyet işidir artık pişmanmı olur hata etmiştir onu kendisi zaten yakın bır zamanda anlar arkadaşlar.benım abımde gecen yaz şak diye cbr600 f aldı ne oldu sankı ?? bişi oldu yoo kullandı ettı sattı sonra tabı vıteslı kullanmasını bılıyordu olsun ama.ağitim şart tabi sana gerekenlerı zaten arklar söylemısler umarım en kısa zamanda kavrarsın olayı ve sakın o motor altındayken gaza gelmebırde yaşını merak ettım doğrusu