Sonunda Honda 600rr Aldım Darısı Tüm Dileyenlere

Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
1 sene önceki halimi hatırlattın bana...hata yapmışsın kardeşim ben de yaptım aynı hatayı hemde 2 kere.ama seni anlayabiliyorum.kuru kuru sıkması kolay hata yapmışsın demesi kolay ama onun hayaliyle kavrulup da imkanın varken almamak da elde değil maalesef.çok çok dikkatli olman lazım.sana şimdi ne desek boş bi kulağından girip diğerinden çıkacak.şu an uçuyosun mutluluktan bu hevesini kırmak istemiyoruz ama emin ol altındaki oyuncak değil.çok çok tehlikeli.ben babamı mart ayında kaybettim,ekim ayında da kendim kaza yaptım.çok şükür bişey olmadı ucuz atlattım.ama motorumu senin gibi son paramla aldığım için şu anda yaptıramıyor ve binemiyorum (mucize olsa da motoru yaptırıp binsem diye beklemek çok acı).umarım benimle aynı kaderi paylaşmazsın.bunları kulağına küpe olsun diye yazıyorum motoru son paranla almışsın zaten sezona kadar bakım için bi ton para harcıcaksın bi de kaza yapıp da kendine zarar verme (motora vereceğin zararı sölemeye bile gerek yok).ne diyim hayırlı olsun,allah utandırmasın,kazasız belasız binmek nasip etsin.sana verdiğim teknik bilgileri kullanmışsındır umarım.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
ilk vitesli motosiklet olarak 600rr aldın demek :( , aman dikkatli ol hocam o alet 1. viteste hız sınırlarını aşan bi makine keşke başka bi vitesli motosiklet alsaydın , neyse kazasız belasız...
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Hayırlı olsun ama ılk vıteslı ıcın cok buyuk bır motor almıssın ıns. dusundugumuz basımıza gelmez kursa fılan yazılmalısın bence
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
Hayırlı olsun sizin adınıza çok sevindim:)
darısı bana inş:) ama 600rr değil 1000rr diliyorum:cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
61
ya bnm annamadığım konu 600rr elemanın ilk motorumu yoksa ondan önce burgman fln mı kullanmş??
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Bu şekilde hayalindeki motora uzun uğraşlardan sonra sahip
olan arkadaşları gördükçe kendi adıma çok seviniyorum allah kaza
bela vermesin keyfini çıkar arkadaşım güle güle kullanmanı dilerim.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Oley be helesukur oleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Abı bak senden cok ben sevındım :) yeter bıkmıstım :p saka saka


ALLAH KAZA BELA VERMESUN GULE GULE KULLAN AMAN DIKAT:)....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa biliorum bu durumu ben bu motoru alırken piyasayı deli manyak gibi takip ettim =)) schooter almayı dusundum snra baktmm ufak bısey o dedım buyuklere bakyımm 1 hafta pc basından kalkmadım gözlerim ne bıcım agrıdı ama :p:p=)) snra buldum bıtane galerıden aldım =))
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
11
arkadaşım ne diyeyim bilmem ki:silent:. geçen senenin mart ayında ben de aynı hatayı yapmıştım. üstelik ben racing de almadım ağar olsun yavaş ama sağlam gtsin diye bi kawasaki en500 aldım (kendisi yanda görünmektedir:bounce:). üstelik senin tersine benim leventteki sürücü kursundan eğitim almışlığımda vardı:cherry:. buna rağmen motorun gücü ve ağırlığı altında ezilip ilk deneme sürüşünde motoru koruma demirinin üzerine yatırınca teslim almayıp üzerime geçirdiğim halde eski sahibinde bıaktım:pr:. adam bir haftanın sonunda yeter artık deyince bi tanıdık aldı motoru yani yine de üzerine ben binmedim. onda sonra motora alışmak site etrafında trafiğe kapalı alanlarda atılan turlarla yaklaşık bi hafta sürdü. sözün özü hata yaparak öğrenen biri olarak eğer sözüm dinlersen sana tavsiyem en kısa zamanda hondanın kursuna (hala veriyolar mı bilmiyorum ama..) kapağı at bu işi gözetmenler kontrolünde öğren. hiçbir zevk hayatından değerli değildir. çok uzadı saygılar....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tavsiyeleriniz için teşekkürler arkadaşlar hondanın eğitimine gitmeyi düşünüyorum öğrenecek çok şey var, motoru azönce getirdim şöyşe deneme turu yaptım 3 km kadar çok tehlikeli diyen arkadaşlara katılıyorum çok değil çok çok tehlikeli ama eğitim alacağım.
bu arada vitesli motor pek zor gelmedi şöyle ybr tarzı bişey olsa zaten scooter den farksız olacak ama ilk vitesli olarak gerçektende 600rr biraz çok sanırım zaten 1. vitesden 2. ye atmaya gerek kalmıyor.
resimleri ilk sayfaya ekledim biraz çamur oldu ama akşam akşam yıkayamayacağım için öyle temsili bir resim koydum.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Oooo hayırlı olsun... Güle güle kazasız belasız kullanmak nasip etsin allah...
Ama eğitim almanı şiddetle tavsiye ediyorum.. Gaz kolunun ayarını kaçırdığın anda motor taklaya gelir senin üstüne doğru..
Allah kazadan beladan korusun :rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
hayırlı olsun abi senin adına çok sevindim eeee honda bu hemde 600rr herkese nasip olmaz darısı bizim başımıza inşallah.Allah kaza bela vermesin bilinçli olduktan kendine hakip olduktan sonra birşey olmaz inşallah bide eğitimini alırsan tabi iyi günlerde güle güle kullan
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
hayırlı olsun da...
nassı yaa demek istiyorum bağıra bağıra 68 kere..

yaw ben hep derim bu motorlar parası olan herkesin alıp kullanabileceği motorlar değil diye...

aman abi ne yaptın sen yahu? gözünü seveyim dikkatli ol aman deyim amannnn..

altında 117hp var ona göre..
küçücük bi lastiği 117 beygir çeviriyor aman dikkat..
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
Şimdiden geçmiş olsun sana arkadaşım... Hayırlı olsun diyemeyeceğim çünkü hiç hayırlı bir iş yapmamışsın bence...
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
:farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao:

ilk vitesli motorun ve 600rr Allah seni kazadan beladan korusun arkadaşım...

hiç kusura bakma arkadaşım, alınmışa hayırlı olsun demek düşer ama benim senin hakkında sadece

içimden dua etmek geliyorrr...

dikkat ett

:farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao: :farao:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
haydi hayırlısı kardeşim...Nihayet muradına erdin...güle güle kullan...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
_________________________________________
motoru getirdim ve yağmur çamur demedim yaklaşık 2-3 km kullandım biraz çamur oldu ama resimleri idare edin artık.:wiinkk:
img0737ai4.jpg

img0738eh1.jpg

img0740kn8.jpg

img0744oe6.jpg

img0745zv4.jpg

img0746wn2.jpg

Bunun şasede çatlak var, çamura toza rağmen bariz şekilde belli oluyor.

Motorun altından da parça kopmuş, altını bi yere mi vurdun:silent:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin..
umarım birlikte boll boll kilometreler yaparsınız:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst