Eyong'un örneği çok güzel.
Sevdiğinle bir gece geçireceksin.
Ve kendi kendine söz vermişsin.
Sadece uyuyacağız.
Sarkıntılık yok.
Ama sevdiğin kıpır kıpır.
Al beni ne istiyorsan yap modunda.
Uyu uyuyabilirsen.
Sevdiğinizle bir gece geçirmek ne kadar mutlu eder insanı değil mi?
Ama kısıtlamalar yoksa.
Eğer bazı kısıtlamalar varsa, o gece bir zevk gecesinden çok işkenceye dönüşür.
İşte motosiklet te böyle bir şey.
Kısıtlamalar varsa, alacağınızı zannettiğiniz zevk bir işkenceye dönüşür.
Bu gece saçlarını okşarım.
Yarın yanağından öperim.
Öbür gün dudaklarından.

Yapabiliyorsanız yapın bence.
Ama!!!!
O gecenin sonu bence bellidir.
Ben güzel anlatamadım ama,
Eyong çok güzel anlatmış....
Sevdiğiniz sizin beklentilerinizin çok daha üstünde bir açılımla gelmişse.
O gece rüya gibi geçecek demektir.
Ama rüyanın da bir uyanması var.
Bazen kabus şeklinde devam edebilir....
Bilmem anlatabildim mi?:wiinkk:
Aklıma nedense, sanırım İzel'in,
Kızımız olacaktı şarkısı geldi...
Ps: Cerrahi nikli üyemizi sormuştum.
herhangi bir cevap gelmedi.
nerede bu arkadaş bilen var mı?
Başına bir iş gelmesinden korkuyorum.
O da bir CBR almıştı.