Sonunda Honda 600rr Aldım Darısı Tüm Dileyenlere

Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Yok Yok o iş zor....
Yenibosnadan avcılara kamyonetle gelen 600rr halen bu civarlarda...
Ama bi kamyonet bulunursa gidilecektir...



(Amaç sakadır ferrari alınmasın)

Hayırlı ugurlu olsun....
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Eyong'un örneği çok güzel.:)

Sevdiğinle bir gece geçireceksin.
Ve kendi kendine söz vermişsin.
Sadece uyuyacağız.
Sarkıntılık yok.
Ama sevdiğin kıpır kıpır.
Al beni ne istiyorsan yap modunda.
Uyu uyuyabilirsen.:)

Sevdiğinizle bir gece geçirmek ne kadar mutlu eder insanı değil mi?
Ama kısıtlamalar yoksa.
Eğer bazı kısıtlamalar varsa, o gece bir zevk gecesinden çok işkenceye dönüşür.
İşte motosiklet te böyle bir şey.
Kısıtlamalar varsa, alacağınızı zannettiğiniz zevk bir işkenceye dönüşür.
Bu gece saçlarını okşarım.
Yarın yanağından öperim.
Öbür gün dudaklarından.
:)
Yapabiliyorsanız yapın bence.

Ama!!!!

O gecenin sonu bence bellidir.

Ben güzel anlatamadım ama,

Eyong çok güzel anlatmış....

Sevdiğiniz sizin beklentilerinizin çok daha üstünde bir açılımla gelmişse.
O gece rüya gibi geçecek demektir.
Ama rüyanın da bir uyanması var.

Bazen kabus şeklinde devam edebilir....


Bilmem anlatabildim mi?:wiinkk:

Aklıma nedense, sanırım İzel'in, Kızımız olacaktı şarkısı geldi...:)

Ps: Cerrahi nikli üyemizi sormuştum.
herhangi bir cevap gelmedi.
nerede bu arkadaş bilen var mı?
Başına bir iş gelmesinden korkuyorum.

O da bir CBR almıştı.

Onun şarkısı da var.. Feridun Düzağaç söylüyor.. Al beni ne yaparsan yaaapp :queen:

Cerrahi iyi çok şükür.. Kusura bakma mesajını görseydim önceden cevap verirdim..
Yoğun şu aralar, buluşmalara gelemediği gibi siteyede giremiyor..
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ben de şimdi o topicteydim hocam.
Başlığı görünce aklım çıktı.
Bizim ferrari değil hocam.
Kaza yapan başkası.
Ferrari bir kaç gün motorun zevkini çıkarmak isteyecektir.
O nedenle ortalıkta görünmemesi normal.
Bir kaç gün sonra sırtı ağrımaya başlayınca gelir yine.:mrgreen:

Koptum :queen::queen::queen:

Sitede siyah 600RR'ı olan aktif üye yok bildiğim kadarıyla, yazmayan bir üye olabilir.

Her ne kadar şahsen tanışmasakta bir şekil de aynı ortamı paylaşmış olmanın getirdiği sıcaklık insanı bağlıyor,haber alamayıca da merak başlıyor.
Malum motor sürücülüğü en az bir madenci,polis,asker,pilot,denizci kadar riskli.
Ve motorculuk acemi aşığı affetmiyor.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onun şarkısı da var.. Feridun Düzağaç söylüyor.. Al beni ne yaparsan yaaapp :queen:

Severim kısaca F.D.yi.:)
Evet bu motosikletler,
"al beni ne yaparsan yap diyor"
işin acıklı kısmı da burada başlıyor.
Yeterli tecrübeniz yoksa
YAPAMIYORSUNUZ.:mrgreen:
Neyse uzatıp saygı ve terbiye sınırlarını aşmayayım.

Cerrahi iyi çok şükür.. Kusura bakma mesajını görseydim önceden cevap verirdim..
Yoğun şu aralar, buluşmalara gelemediği gibi siteyede giremiyor..

Haberini aldım.
Sağolsun bir çok arkadaşımız hem yazmış, hem de özelden mesaj göndermişler.
Sana da teşekkür ederim.
İnsan tanımasa da samimi olmasa da buradaki üyelere karşı farklı bir sempati besliyor ister istemez.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Her ne kadar şahsen tanışmasakta bir şekil de aynı ortamı paylaşmış olmanın getirdiği sıcaklık insanı bağlıyor,haber alamayıca da merak başlıyor.
Malum motor sürücülüğü en az bir madenci,polis,asker,pilot,denizci kadar riskli.
Ve motorculuk acemi aşığı affetmiyor.

Abi bu aşağıdakini bende o başlıkta yazmıştım, demekki aynı şeyleri düşünen tek ben değilmişim:)

Bu arada başlığı ilk gördüğümde eyvah bizim ferdi tayfur dedim ama değilmiş diye çok sevindim.

Halbuki ikisinide yüz yüze görmedim, bizim ferdi tayfur olmayınca sevinmem forumun bir şekilde bizleri birbirine bağladığını da gösteriyor.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Severim kısaca F.D.yi.:)
Evet bu motosikletler,
"al beni ne yaparsan yap diyor"
işin acıklı kısmı da burada başlıyor.
Yeterli tecrübeniz yoksa
YAPAMIYORSUNUZ.:mrgreen:
Neyse uzatıp saygı ve terbiye sınırlarını aşmayayım.



Haberini aldım.
Sağolsun bir çok arkadaşımız hem yazmış, hem de özelden mesaj göndermişler.
Sana da teşekkür ederim.
İnsan tanımasa da samimi olmasa da buradaki üyelere karşı farklı bir sempati besliyor ister istemez.

Ne demek efendim rica ederim :wiinkk:
Bende seviyorum F.D yi..

İyi geceler dilerken;

Dipteyim sondayım (sondayım kısmını bi türlü anlamıyorum sonda kiiim ben kim:queen:) depresyonayım,
Yalvarırım gelde kurtar,
Beni tamınla cümleler içinde kullan, yepyeni anlamlara sal (bu söz tam süppper dimi:cherry:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba tayfur
valla sevindim
yakışır sana
ben kimim dersen
erdal
dailemi satan
bende aldım motor
gsr600 aldım
sattım
şimdi ise honda aldım
cbf 600 sa
yani enduro ya gectim anlıyacagın
sana kazasız sürüşler
avcılarda gorüşürüz

vay erdal naber ya görüşemiyoruz, yazın avcılar sahilde görüşürüz :cat:


yazılan tüm mesajları tavsiyeleri 2-3 defa ardarda okuyorum, anladığım şu bu makineyi kullanan nasıl bi mikrop olduğunu biliyor ve tamamen mantıklı konuşuyorlar tamamen katılıyorum eğitim şart. yani alıp kullanmadan önce bende bilmiyordum bu derece hız yapabileceğini ( yani kalkışlardaki ani hızlanmasını) biraz ani hızlanınca arkası kayıyor motorun.
ben kendime o kadar güvenmeme rağmen asla hız yapmam dememe rağmen insan gaza geliyor, ben gaza gelmem demesin kimse:farao: azönce motorla biraz dolaştım çok lanet bi makine bunu anladım ani hızlanmalarda motorun arkası çok kayıyor şuan motora alışmaya çalışıyorum frenleri test ediyorum hız yapmıyorum en fazla 50 km yaptım oda trafiğe kapalı alanda.
eve geldim motoru stop ettim eve girdim çıktım motor çalışmadı:silent: sanırım akü bitik marş basmıyor.

Ferrari bir kaç gün motorun zevkini çıkarmak isteyecektir.
O nedenle ortalıkta görünmemesi normal.
Bir kaç gün sonra sırtı ağrımaya başlayınca gelir yine.:mrgreen:

aynen üstad, internete pek girmiyorum elimde sünger motora toz kondurmuyorum seyretmesi bile zenk veriyor :) tavsiyeleriniz hep aklımda olacak:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
hayırlı olsun demek adet..

patriote,ihtiyar,tencere ve eyong' u dinler bunu satıp bir 250cc alırsan herşeyden önce kendin için en iyi olanı yaparsın inan..

ama satmazsan da en azından bir teknik verilerini iyice incele derim..
özellikle hangi devirden sonra asıl gücünü arka tekerleğe aktarıyor.. bu gibi ufak bilgiler daha rahat üzerinde durmanı sağlar belki...

belki diyorum..çünkü motordan bahsederken kullandığın kelimeler beni çok ürküttü..
tehlikenin farkında olan için aldığı risk onu cesur yapar..
farkında olmayanı ise tamamen kurban...

sen riskin tamamen farkındaysan, bu tecrübe ile bu işe kalkışıyorsan inanılmaz gözü pek bir insansın demektir ki..o zaman helal olsun...:pale:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
arkadaş hayırlı olsun.

bundan sonraki buluşmalarımıza katılırsın şahsen tanışırız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tayfur dün 16-17 saatlerinde bakırköy tarafına giden senmiydin?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
patriote,ihtiyar,tencere ve eyong' u dinler bunu satıp bir 250cc alırsan herşeyden önce kendin için en iyi olanı yaparsın inan..

ama satmazsan da en azından bir teknik verilerini iyice incele derim..
özellikle hangi devirden sonra asıl gücünü arka tekerleğe aktarıyor.. bu gibi ufak bilgiler daha rahat üzerinde durmanı sağlar belki...

belki diyorum..çünkü motordan bahsederken kullandığın kelimeler beni çok ürküttü..
tehlikenin farkında olan için aldığı risk onu cesur yapar..
farkında olmayanı ise tamamen kurban...

sen riskin tamamen farkındaysan, bu tecrübe ile bu işe kalkışıyorsan inanılmaz gözü pek bir insansın demektir ki..o zaman helal olsun...:pale:


RİSKİN TAMAMEN FARKINDAYIM, GÖZÜM PEK Mİ DEĞİLMİ BİLEMEM :wiinkk:


arkadaş hayırlı olsun.

bundan sonraki buluşmalarımıza katılırsın şahsen tanışırız

İNŞALLAH KATILIRIM TANIŞIRIZ.


Tayfur dün 16-17 saatlerinde bakırköy tarafına giden senmiydin?

YOK BEN DEĞİLDİM AVCILAR-ESENYURT CİVARININ DIŞINA ÇIKMIYORUM
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Büyük harflerle yazmak forum kurallarına aykırıdır.. Deiştir istersen yazını
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
hayırlı ugurlu olsun kardeş allah kazadan beladan korusun ..(amin cumlemıze) yerıne diyim ehe ehe :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maksi skutır nere , feyzır nere , gi es ar nere , ar ar nere :mrgreen:

hayırlı olsun , kazasız belasız insallah
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz ani hızlanınca arkası kayıyor motorun.
ben kendime o kadar güvenmeme rağmen asla hız yapmam dememe rağmen insan gaza geliyor, ben gaza gelmem demesin kimse:farao: azönce motorla biraz dolaştım çok lanet bi makine bunu anladım ani hızlanmalarda motorun arkası çok kayıyor şuan motora alışmaya çalışıyorum frenleri test ediyorum hız yapmıyorum en fazla 50 km yaptım oda trafiğe kapalı alanda.
eve geldim motoru stop ettim eve girdim çıktım motor çalışmadı:silent: sanırım akü bitik marş basmıyor.

Arkası kaysın bişey olmaz.:)
Önü kaydırma sen.
Anlaşılan kullanacaksın bu motoru.
O zaman eleştireceğimize sana faydalı olmaya çalışalım.
Lastikler ısınmadan sürüş sırasında kayma yapabilir.
Bu nedenle risk almadan bir kaç kilometre lastikleri ısıt.
Benim kullandığım yöntemi önermiyeyim ama, eskiden şöyle yapardım.:)
Düz bir yolda, düşük hızda motoru sanki slalom yapıyormuş gibi sağa sola yatırırdım.
İşe yarayan bir yöntem olarak aklımda kalmış.

Ön freni kullanmayı öğren.
Sürekli arka frene asılma.


Yüksek devirde yavaşlamak için aniden vites düşürme.
Yani arabadaki yaptığın uygulamaları bu motosikletle yapmaya kalkma.


Son olarak motosikletin aküsü bitmemiştir.
Ya stop düğmesini kapalı unuttun, ya da motor vitesteyken ve yan ayak açıkken çalıştırmaya çalışıyorsun.
Sağdaki kırmızı düğmenin açık olup olmadığını kontrol et.
Vitesi boşa al.
Marşa bas.


Çalışmadımı?

O zaman aküyü yemişsin demektir.:)
Akü bittiğinde sanki dişli kaçırırmış gibi bir cırrr sesi gelir.
O ses gelmiyorsa, bahsettiğim adımları tekrar gözden geçir.:)

Haaa..

Benzin varmı motorda?:p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Moralini bozmak istemiyorum ama fotolarda gördüğüm kadarı ve aracın km sinden lastiklerinin eski olduğunu düşündüm.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hayırlısı olsun arkadaşım, kazasız belasız zevkle bin:cat:

Amaaaa:p Bu motorların tekerlee döner, ne biliyim, sağdan sola çatalı oynar, hele senin ki gibi çok kullanılmış bir mekinede her an ön-arka atabilir. Demedi deme:mrgreen::p
200 km hızla giderken gaz açtığında arkasını savurqabilen bir motora sahip olmuşsun:silent:Şimdi 50 ile giderken yarattığı olaylar dikkatini çekiveriyor:silent:
Biz denizciler sevdiklerimize şöyle deriz:
Allah selamet versin:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkası kaysın bişey olmaz.:)
Önü kaydırma sen.
Anlaşılan kullanacaksın bu motoru.
O zaman eleştireceğimize sana faydalı olmaya çalışalım.
Lastikler ısınmadan sürüş sırasında kayma yapabilir.
Bu nedenle risk almadan bir kaç kilometre lastikleri ısıt.
Benim kullandığım yöntemi önermiyeyim ama, eskiden şöyle yapardım.:)
Düz bir yolda, düşük hızda motoru sanki slalom yapıyormuş gibi sağa sola yatırırdım.
İşe yarayan bir yöntem olarak aklımda kalmış.

Ön freni kullanmayı öğren.
Sürekli arka frene asılma.


Yüksek devirde yavaşlamak için aniden vites düşürme.
Yani arabadaki yaptığın uygulamaları bu motosikletle yapmaya kalkma.


Son olarak motosikletin aküsü bitmemiştir.
Ya stop düğmesini kapalı unuttun, ya da motor vitesteyken ve yan ayak açıkken çalıştırmaya çalışıyorsun.
Sağdaki kırmızı düğmenin açık olup olmadığını kontrol et.
Vitesi boşa al.
Marşa bas.


Çalışmadımı?

O zaman aküyü yemişsin demektir.:)
Akü bittiğinde sanki dişli kaçırırmış gibi bir cırrr sesi gelir.
O ses gelmiyorsa, bahsettiğim adımları tekrar gözden geçir.:)

Haaa..

Benzin varmı motorda?:p

sanırım akü bitti, kuyruk kısmından cırr diye ses geliyor gösterge lambaları zayıflıyor kornaya basınca tın yapıyor devamı gelmiyor, bu durumda aküyümü değiştirmek lazım yoksa şarj mı yaptırsam, birde akü nerede oluyor:silent:

acaba akü neden bitmiş olabilir devamlı 1. visetse kullandım ve uzunlarda yanık dolaştım, yüksek hızlardamı akü şarj oluyor niye bitti bu akü yaw.:sunny:




Moralini bozmak istemiyorum ama fotolarda gördüğüm kadarı ve aracın km sinden lastiklerinin eski olduğunu düşündüm.

lastikler fena sayılmaz 1000rr dan çıkma 200 lük lastik takmışlar.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
200 lük mü?????????? eyvaahhh ilk fırsatta degiştir o lastikleri 180 idealdir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst