Sonunda Honda 600rr Aldım Darısı Tüm Dileyenlere

Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
hayırlı uğurlu olsun ferrari tayfur kardeşim...........
hayaline ulaştın fakat biraz tecrübe edinmen gerekiyordu bu hayale ulaşırken zaman içerisinde,neyse alınacak eğitim ve dikkatle bunun da üstesinden gelirsin sen umarım
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
altındaki motor buradaki herkesin dediği gibi çok tehlikeli bi makina 5 km yol yapma şansım olmuştu 600rr la hatayı kesinlikle affetmiyor gaza tepkisi kudurmuş köpek gibi basmam deme basarsın eninde sonunda sesi gaza getirir insanı 100 km/s aşma hayırlı olsun kardeş kışın binme!
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Öncelikle hayırkı olsun diyorum.hayaline kavuşmuşsun diyemiycem,çünkü yazdıklarına göre birine niyetlenip diğerine gönül kaptırmışsın bence bu motor karambole aldın + hiç vitesli motor kullanmadım diyorsun ve ehliyetinin olduğunu iddia ederek.Madem ehliyetin var neden bilmiyorsun vitesli kullanmayı.kusura bakma biraz sıkmış olabilirim ama bence bu yazıları okuyan herkesin aklının ucundan geçen şeyler bunlar...
 
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
71
hayırlı ugurlu olsun allah banada nasip ederse adagım var bi koç kesip daıtacam ::melek02:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Dostum hayırlı uğurlu olsun. Dikkatli kullan. :wiinkk:

Allah kaza bela vermesin... :cat: :cat:

Bu arada; İstanbul'dasın. MT'den racing motor kullanan çok arkadaş var orada. Onların tecrübelerinden faydalanabilirsin... :cat:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Daha önce dikkat etmen için yazmıştım, ama yine tekrarlamak istiyorum bunu çünkü bazı mesajlarda "korkma bişey olmaz alışana kadar basmazsın" gibi yaklaşımlar görüyorum.

Üstüne basa basa söylüyoru(uz)m, kesinlikle bu motoru kullanmadan önce bir şekilde tecrübe et başka bir ufak motorda. Eğitim al, sonrasındada çok dikkatli kullan.

Bak seni tanımıyorum bile, değil gerçek hayatta burada dahi bir muhabbetimiz yok. Ama bir cahillik etmenden korktuğum için üstüne basa basa aklımın erdiğince akıl vermeye çalışıyorum. Bu insana verdiğim değerden dolayıdır, sana ve bu mesajları okuyan her gence.

Hevesini kırmamak için yazarken çok zorlanıyorum, ama emin ol iyiliğin istiyorum ben ve diğer muhalefet! olanlar.

Bu arada aklıma gelmişken söyliyeyim;

Şu "çocuk heves etmiş almış karışmayın" veya "bişey olmaz basmazsın, hızlı kullanmazsın" yada "ben kendime güveniyorum hız yapmam dikkatli kullanırım" türü muhabbetlere şöyle bir benzetme buldum bu akşam.

Şimdi diyelim ki er kişinin hayalindeki kadın Angelina Jolie, ve bu hanım kızımıza sahip olmak için yanıp tutuşuyor. Hatta şöyle diyor "onunla evleniyim benim olsun yeter, fazlasını istemem. İlk birkaç sene sadece öperim, kendime güveniyorum sex yapmam"

Şimdi buna inanabilir misiniz?

Angelina aldım ama daha önce vitesli kullanmamıştım, alışana kadar basmam artık :mrgreen:

Yani lafı şuna getirmek istiyorum, siz ne kadar kendinize güvensenizde alet sizi gaza getirir.

Yaratılışında var çünkü, yapılış-üretiliş gayesi bu; jız yapmak yarışmak.

Sakın kaptırmayın kendinizi, saygılar...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Daha önce dikkat etmen için yazmıştım, ama yine tekrarlamak istiyorum bunu çünkü bazı mesajlarda "korkma bişey olmaz alışana kadar basmazsın" gibi yaklaşımlar görüyorum.

Üstüne basa basa söylüyoru(uz)m, kesinlikle bu motoru kullanmadan önce bir şekilde tecrübe et başka bir ufak motorda. Eğitim al, sonrasındada çok dikkatli kullan.

Bak seni tanımıyorum bile, değil gerçek hayatta burada dahi bir muhabbetimiz yok. Ama bir cahillik etmenden korktuğum için üstüne basa basa aklımın erdiğince akıl vermeye çalışıyorum. Bu insana verdiğim değerden dolayıdır, sana ve bu mesajları okuyan her gence.

Hevesini kırmamak için yazarken çok zorlanıyorum, ama emin ol iyiliğin istiyorum ben ve diğer muhalefet! olanlar.

Bu arada aklıma gelmişken söyliyeyim;

Şu "çocuk heves etmiş almış karışmayın" veya "bişey olmaz basmazsın, hızlı kullanmazsın" yada "ben kendime güveniyorum hız yapmam dikkatli kullanırım" türü muhabbetlere şöyle bir benzetme buldum bu akşam.

Şimdi diyelim ki er kişinin hayalindeki kadın Angelina Jolie, ve bu hanım kızımıza sahip olmak için yanıp tutuşuyor. Hatta şöyle diyor "onunla evleniyim benim olsun yeter, fazlasını istemem. İlk birkaç sene sadece öperim, kendime güveniyorum sex yapmam"

Şimdi buna inanabilir misiniz?

Angelina aldım ama daha önce vitesli kullanmamıştım, alışana kadar basmam artık :mrgreen:

Yani lafı şuna getirmek istiyorum, siz ne kadar kendinize güvensenizde alet sizi gaza getirir.

Yaratılışında var çünkü, yapılış-üretiliş gayesi bu; jız yapmak yarışmak.

Sakın kaptırmayın kendinizi, saygılar...


aynen katılıyorum sana bende yarım saat kadar kısa süreliğine bi arkadasımdan ödünç aldım motoru daha önce race kullanmıştım fakat 150 cc ye alışkın bir insan olarak bindim mesafe 5 km kadar vardı gidip geleceğim ya nasılsa basmam diye bindim bi anda düz yolu bulunca 100 metrelerle ifade edilen yere ulaşana kadar 210 km ye gelivermişim farkında olmadan sonra yavaşladım geri dönerken şunu düşündüm iyiki 150 cc ye biniyorum bu motorlar tamamen pistlere ait o süratte önüne bi engel çıksa Allah muafaza düşünmek bile istemiyorum arkadaşta dogru kararı verip bi ybr veya cbf 150 tarzı bişeyle kendini geliştirir inşallah burada yeterince acı haber okuduk %90 ı racelerden....
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
27
merhaba tayfur
valla sevindim
yakışır sana
ben kimim dersen
erdal
dailemi satan
bende aldım motor
gsr600 aldım
sattım
şimdi ise honda aldım
cbf 600 sa
yani enduro ya gectim anlıyacagın
sana kazasız sürüşler
avcılarda gorüşürüz
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eyong'un örneği çok güzel.:)

Sevdiğinle bir gece geçireceksin.
Ve kendi kendine söz vermişsin.
Sadece uyuyacağız.
Sarkıntılık yok.
Ama sevdiğin kıpır kıpır.
Al beni ne istiyorsan yap modunda.
Uyu uyuyabilirsen.:)

Sevdiğinizle bir gece geçirmek ne kadar mutlu eder insanı değil mi?
Ama kısıtlamalar yoksa.
Eğer bazı kısıtlamalar varsa, o gece bir zevk gecesinden çok işkenceye dönüşür.
İşte motosiklet te böyle bir şey.
Kısıtlamalar varsa, alacağınızı zannettiğiniz zevk bir işkenceye dönüşür.
Bu gece saçlarını okşarım.
Yarın yanağından öperim.
Öbür gün dudaklarından.
:)
Yapabiliyorsanız yapın bence.

Ama!!!!

O gecenin sonu bence bellidir.

Ben güzel anlatamadım ama,

Eyong çok güzel anlatmış....

Sevdiğiniz sizin beklentilerinizin çok daha üstünde bir açılımla gelmişse.
O gece rüya gibi geçecek demektir.
Ama rüyanın da bir uyanması var.

Bazen kabus şeklinde devam edebilir....


Bilmem anlatabildim mi?:wiinkk:

Aklıma nedense, sanırım İzel'in, Kızımız olacaktı şarkısı geldi...:)

Ps: Cerrahi nikli üyemizi sormuştum.
herhangi bir cevap gelmedi.
nerede bu arkadaş bilen var mı?
Başına bir iş gelmesinden korkuyorum.

O da bir CBR almıştı.
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
valla kardeşim gözüm kalmadı desem yalan ama tü tü tü tü tü 1001 kere maşallah valla çok dikkat öncelikle ben vitesli olarak 125cc kullandım ilk başlarda hızlı geldi gerçi şindi faydası yok ama neyse bu sana bu f16 gibi gelir valla aman sevdiklerini bizi üzme şakası yok ama yinede çok güzel darısı başıma inşallah allahım duy sesimi yarabbim
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Ümit beraber dalalım mı abi:p

Cumartesi günü Ümmet abinin buluşmasında atlarız üstüne, bir bacağı açıkta kalıcak şekilde bağlarız:cherry:

Takipteyim hocam.. Çorum'daymış kendileri.. Cumartesi gelirse tenhada kıstırırız:mrgreen:


benım düşüncemde ne gibi bir yanlıs var çözebilmiş degilim almıs motorunu ve binecek zaten gazı sonuna kadar ac adrenalın yaşa diye fikir vermedim arkadaşa tecrube eksıklıgınden bahsedıyoruzda 10 yıldır arac kullanıyorum o tecrubeye sahibim motoru kullanmayı da bılıyorum tecrube olayını abartmamak gerekır bana göre eğitim derken bu egitimde neler var ve süre nedir?

Dostum herşey yolunda gittiği sürece ne ben nede SS kullanıcısı arkadaşlar hatayı sana gösteremeyiz.. Ve inşallah bu eksikliklerinle karşılaşmadan kendini geliştirmiş olursun..

Lütfen bu sana abartı gelmesin.. Ama SS kullanmaya başlıyorsan;

"10 yıllık trafik tecrübem var" ve "motosiklet kullanmayı biliyorum" düşüncelerinden kurtul.. "Hiç bilmediğim bir aksiyona başlıyorum öğrenecek çok şey var" diye düşün..

Vites değiştirmeyi bilen, freni sıkmayı bilen ve gaz kolunu çevirmeyi bilen herkes SS kullanabilir.. Ama SS tüm vücud senkronizasyonu ile kullanılan bir alettir.. Zor bi durumla karşılaştığında sadece bu vücud eğitimi ve tecrübesi olanlar durumdan sıyrılır.. Ve o zor duruma ne zaman düşeceğin belli olmuyo işte..

Zor duruma düşmeden, motorunun keyfini çıkartman dileğiyle..

Sevgili kardeşim ferrari_tayfurumarım yazdıklarımla sizi üzmemişimdir.:pale:

Bundan 20 sene önce askerden gelen öz kardeşimi bir trafik kazası neticesi toprağa emanet ettim,daha sonra asker arkadaşımı,sonra birçok motorcu arkadaşımı toprağın bağrına indirip kefen bağını çözdüm,tahtalarını itina ile yerleştirdim.

Aslında ÖLÜM kolay
Zor olan yaşamak
Hayatın anlamını
Zevk ve keyif veren unsurlarını
Daha fazla yaşayabilmenin
Yeni lezzetler tadabilmenin yolu
Hayatınızı riske atmamaktan geçiyor
Siz boş verin sakınan göze çöp batar diyenleri
Siz kendinize ait olan tek şeyin
Hayatınızın kıymetini
Bilin.

Not : Yazdıklarım,siz ve diğer arkadaşlara öğüt vermek için değil,zaten haddime de değil.
Tanımasamda sizler arkadaşlarımsınız,insansınız.

Sağlıcakla kalınız,herşey gönlünüzce olsun:rendeer:

Abi çok üzüldüm okuyunca.. Ayrıca bu sözlerini öğüt olarak hep aklımda tutucam..


patriote@

Cerrahi çocukluk arkadaşım ve komşum.. Kendisi iyi durumda çok şükür.. Bi süredir foruma düzenli giremiyor.. Motosiklet konusunda da şahidim hergeçen gün daha iyiye gidiyor.. Ama kural değişmiyor "En iyi motorcu , en dikkatli motorcudur.." Girerse okur sanırım, okumazsa da ben selamını iletmiş olurum..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ah be Erdal,CBF600SA enduro'mu be kardeşim? Sende motorculukta hızlı ilerleyenlerdensin anladığım kadarıyla.Lütfen bilgili ve dikkatli motorcular olalım.Buradaki ortak noktamız motorcu olmasına rağmen,hepimiz bu ülke için değerli insanlarız.Kendimize dikkat etmek sırf bize gereken birşey değil,bize emek harcayan ve seven,ayrıca bizden bişeyler bekleyenler içinde boynumuzun borcu olan birşeydir.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tencere;
cerrahi ile ilgili bilgi için teşekkürler.
Endişelendim bir an.
Demek yavaş yavaş motorun keyfini çıkartmaya başladı ki, fazla takılmıyor.:)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu başlığı görünce eyvah dedim http://www.motosiklet.net/forum/taz...186-20-dk-once-onumde-600rr-kaza-gecirdi.html
Bu tarihten Son Aktivitesi: 16-01-2008 15:05 PM sonra da foruma girmemiş kendisinden bir haber varmı?

Ben de şimdi o topicteydim hocam.
Başlığı görünce aklım çıktı.
Bizim ferrari değil hocam.
Kaza yapan başkası.
Ferrari bir kaç gün motorun zevkini çıkarmak isteyecektir.
O nedenle ortalıkta görünmemesi normal.
Bir kaç gün sonra sırtı ağrımaya başlayınca gelir yine.:mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben de şimdi o topicteydim hocam.
Başlığı görünce aklım çıktı.
Bizim ferrari değil hocam.
Kaza yapan başkası.
Ferrari bir kaç gün motorun zevkini çıkarmak isteyecektir.
O nedenle ortalıkta görünmemesi normal.
Bir kaç gün sonra sırtı ağrımaya başlayınca gelir yine.:mrgreen:

Koptum :queen::queen::queen:

Sitede siyah 600RR'ı olan aktif üye yok bildiğim kadarıyla, yazmayan bir üye olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst