motorumu değiştireceğim yardım

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
2003/2004
ZX-6R 2005/2006
ZX-6R[1] 2005/2006
ZX-6RR[2] 2007[3]
Motor Tipi 4-Zamanlı, Sıvı-Soğutmalı, DOHC, Silindir başına 4 valf, Transverse In-Line 4-Silindir 4-Zamanlı, Sıvı-Soğutmalı, DOHC, Silindir başına 4 valf, inline-four
Hacim 636 cc 599 cc
Bore/Stroke 68.0 mm x 43.8 mm 67.0 mm x 42.5 mm
Maksimum Tork 52.0 lb-ft @ 11,500 rpm 0.8 lb-ft @ 12,000 rpm TBD
Sıkıştırma Oranı 12.8:1 12.9:1 13.9:1 13.3:1
Yakıt Enjeksiyonu EFI with Keihin 38 mm Throttle Bodies DFI with Keihin 38 mm Throttle Bodies (4) DFI with four 38 mm Keihin throttle bodies, oval sub-throttles, two injectors per throttle body
Transmisyon 6 ileri
Son Aktarma X-ring Zincir
Rake/Trail 24.5 deg/3.7 in 25 deg/4.2 in 25.5 deg/4.3 in 25 deg/4.3 in
Ön Teker Gezinmesi 4.7 in TBD
Arka Teker Gezinmesi 5.3 in TBD
Ön Lastik Boyutu 120/65-ZR17
Arka Lastik Boyutu 180/55-ZR17
Aks Aralığı 55.1 in 54.7 in 55.1 in 55.3 in
Ön Süspansiyon 41 mm Inverted Cartridge Fork with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping 41 mm Inverted Cartridge Fork with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping, TiSiCN Coating 41 mm inverted cartridge fork with top-out springs, stepless rebound damping, stepless compression damping, fully-adjustable spring preload
Arka Süspansiyon Bottom-link Uni-Trak system with gas-charged shock, stepless rebound and compression adjustability Uni-Trak with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping Uni-Trak with Adjustable Preload, Stepless Rebound, High and Low Speed Compression Damping, and Ride Height Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock, top-out spring and pillow ball upper mount, dual-range (high/low-speed) stepless compression damping, 25-way Adjustable rebound damping, fully-adjustable spring preload
Ön Fren Tipi Dual 280 mm Discs with 4-Piston Calipers Dual 300 mm Floating Discs with Radial Mount, Opposed 4-Piston Calipers Dual 300 mm petal-type rotors with four-piston, four-pad calipers
Arka Fren Tipi Single 220 mm Disc Single 210 mm petal-type rotor with single-piston caliper
Yakıt Tankı Kapasitesi 4.8 gal 4.5 gal
Sele Yüksekliği 32.5 in 32.3 in
Kuru Ağırlık 354.9 lb 362 lb 368 lb
Rekler 2003: Black Pearl, Candy Lightning Blue, Passion Red, Galaxy Silver
2004: Lime Green, Candy Thunder Blue, Pearl Blazing Orange, Galaxy Silver 2005: Lime Green/Flat Stoic Black, Metallic Raw Titanium/Flat Stoic Black, Candy Plasma Blue/Flat Stoic Black, Pearl Magma Red/Flat Stoic Black
2006: Lime Green/Flat Sonic Black, Ebony, Candy Flat Raw Plasma Blue/Flat Sonic Black, Titanium Silver with Tribal Graphics 2005: Lime Green
2006: Lime Green Lime Green, Lime Green / Flat Stoic Black, Ebony, Passion Red
kawasakide bunları bulabildim...
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
22
baskı altındayım yaaa:mrgreen:
ya ikiside harika motorlar görünüş olarak cidden ikisinin grünüşüde süper...
sen istersen özelliklerine göre daha da önemlisi deneyerek rahatlığına bak... souçta sen kulanacaksın ilk senin rahatlığını sonrada göz zevjini doldurması lazım...

Ne kadar zor bir bayansın ya altı üstü senin beğenini sordum evlenme teklif etmedim ya))) hala cevaplamamak için direniyorsun hadi lütfen ya

neyse yardımların için teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ya ben sana beğenimi sölesem sen o motorda rahat olmayıp daha sonra pişman olursan ben sorumlu hissederim kendmi...
diyorum işte arkadaşlarda diyeektir görüüş ikisindede harika...
sen rahat et yeter...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Caddede kullanacaksan, R6 daha iyi bir seçenek gibi duruyor.
Tabii Suzuki de aynı değerde.
Honda ve Kawasaki biraz daha zor idare edilen motosikletler.
Özellikle Honda sürücü unsurunun sürüşe katılmasını gerektiren bir sürüş karakterine sahip.
Şu an piyasada olan yeni modellerin ve çıkacak olanların test sürüşlerini yaptım.
Eğer son model alacaksan, yeni CBR diğerlerinden çok farklı.
Şunu al diyemem ama.
Ben olsam hangisini alırdım diyeceğim.
Bu da saçma olacak çünkü altımda CBR var ve 2008 modelini sipariş ettim.:)
Bu ayın sonunda motosikletimi değiştiriyorum.
Fakat yine de kriterlerimi yazayım.

Ben pistte daha çok kullandığım için, pist performansı açısından Honda ve Kawasaki'yi çok beğendim.
Kawasaki çok değişmiş.
Tam bir pist canavarı haline gelmiş.
Ama bilinen kalitesi ve sorun çıkarmaması nedeniyle Honda'yı tercih ettim.

Fakat eğer sadece caddede kullanacak olsaydım.
Suzuki alırdım.
Yeni GSXR hem pist hem de cadde için kullanılabilecek ve ucuz modifikasyon avantajı ile güzel bir tercih olur.

Ama sen beni bu kriterle ilgilendirmiyor, ben yakışıklı bir motor istiyorum dersen,
R6 gerçekten çok yakışıklı bir motosiklet.

Eğer ikinci el alacaksan, alacağın model ve yılı yazman gerekiyor.
Çünkü bu motosikletlerin bir yıl çıkardıkları makina ile diğer yıl çıkardıkları birbirini tutmuyor.
Küçük bir teknoloji farklılığı, herşeyi değiştiriyor.
Yani sorunu şöyle sor.
2003 de hangisi?
2005 de hangisi?
gibi...:)

En iyi tercihi yapman dileğiyle...:cat:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
ben piyasasına göre vede en çok tercih edilenlerden biri honda 600rr derim.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
22
Caddede kullanacaksan, R6 daha iyi bir seçenek gibi duruyor.
Tabii Suzuki de aynı değerde.
Honda ve Kawasaki biraz daha zor idare edilen motosikletler.
Özellikle Honda sürücü unsurunun sürüşe katılmasını gerektiren bir sürüş karakterine sahip.
Şu an piyasada olan yeni modellerin ve çıkacak olanların test sürüşlerini yaptım.
Eğer son model alacaksan, yeni CBR diğerlerinden çok farklı.
Şunu al diyemem ama.
Ben olsam hangisini alırdım diyeceğim.
Bu da saçma olacak çünkü altımda CBR var ve 2008 modelini sipariş ettim.:)
Bu ayın sonunda motosikletimi değiştiriyorum.
Fakat yine de kriterlerimi yazayım.

Ben pistte daha çok kullandığım için, pist performansı açısından Honda ve Kawasaki'yi çok beğendim.
Kawasaki çok değişmiş.
Tam bir pist canavarı haline gelmiş.
Ama bilinen kalitesi ve sorun çıkarmaması nedeniyle Honda'yı tercih ettim.

Fakat eğer sadece caddede kullanacak olsaydım.
Suzuki alırdım.
Yeni GSXR hem pist hem de cadde için kullanılabilecek ve ucuz modifikasyon avantajı ile güzel bir tercih olur.

Ama sen beni bu kriterle ilgilendirmiyor, ben yakışıklı bir motor istiyorum dersen,
R6 gerçekten çok yakışıklı bir motosiklet.

Eğer ikinci el alacaksan, alacağın model ve yılı yazman gerekiyor.
Çünkü bu motosikletlerin bir yıl çıkardıkları makina ile diğer yıl çıkardıkları birbirini tutmuyor.
Küçük bir teknoloji farklılığı, herşeyi değiştiriyor.
Yani sorunu şöyle sor.
2003 de hangisi?
2005 de hangisi?
gibi...:)

En iyi tercihi yapman dileğiyle...:cat:

hocam sadece caddede kullanacağım pist falan şu an bana uymaz ben tamamen dizayn olarak bakıyorum ayrıca zaten 2. el düşünmüyorum 0 alacağım kontrol zorluğu açısından ne yaşarım bilmiyorum ama ileri sürüş eğitimi aldım ve bunu almama rağmen hala ben biliyorum diye tedbiri elden bırakmıyorum.

adam yükseltmeye çalışıo yahu cbr 125 napsın o...

Bak gördünmü sevgili tuğçe bir tek sen arkamdasın ne oluyor ya 125 falan filan ben ağırlaştırmak istiyorum bunlar hafifletiyor işte bu yüzden kadınlar erkeklerden her zaman akıllıdır.:cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda CBR 600 RR mükemmel makinadır,test ettim.Yada Yamaha R 6 bu keratada mükemmel makinadır,hepsi birbirinden farklıdır en yüksek hp gücü olanı alayım dersen Suzukı GSX R 600 125 hp karar senin para senin iyi düşünüp karar ver.Hayırlısı olsun.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
racing motorlarda rahatlık aramayın ... hondasıda, yamasında,kawasıda,suzukiside kazık gibi rahatsız.. 636 var lahmacun dağıtıyorum şehirler arası ordan biliyorum :) belim ayağım bileklerim :pale: vay haline motormu kullanıyorsun acımı çekiyorsun size naked öneriyorum :rendeer:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam sadece caddede kullanacağım pist falan şu an bana uymaz ben tamamen dizayn olarak bakıyorum ayrıca zaten 2. el düşünmüyorum 0 alacağım kontrol zorluğu açısından ne yaşarım bilmiyorum ama ileri sürüş eğitimi aldım ve bunu almama rağmen hala ben biliyorum diye tedbiri elden bırakmıyorum.


O zaman Türkiye şartlarına en uygun olanı seçmeni öneririm.
Bunların hepsi çok güzel makinalar.
Servis yedek parça temini gibi unsurlar ülkeden ülkeye değişiyor.
Kendi kapasitenin limitlerini anlayana kadar aralarındaki farkı zaten anlayamazsın.
O limitlere de sadece pistte çıkabileceğin için hangisini seçersen seç senin için en iyisi o olacak.
Tip olarak hepimizin beğenileri farklı.
Ben şu aşağıda gördüğün rengi seçtim.
Arka plakalığı, yolcu koltuğunu, ön camı ve ön sinyalleri değiştireceğim. Bunun dışında bir işleme gerek kalmadan ben çok güzel bir motorum diye bağırıyor zaten.

cbr600rr_2007.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst