[Eskişehir - MT]

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
tmm abi, zaten biz tfciler ve bikaç abimiz kardeşimiz beraber geziorduk, napalım bundan sonra da böle olur, (kendi adıma konuşuyorum)

cüneyt abi hayırlı olsun çok güzel miş, beyaz cbr a da bi başka hastayım zaten
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
kardeş kimsenin terbiyesizlik yaptıgı yok o zaman herkes kendi kendine takılsın

halidbin abi terbıyesızlık lafını cıkart abı ; 2-3 kısı sohbet edıyorsunuz denıldı .abı bır seyler yazıyoruz cvp yazan da olmuyor.herkes sunu soylesın madem kı burası paylasma yerı benım gecen hafta yazıdıgım soruya bora abımden cvp geldı sadece cogu kısı aktıftı kımse bır cvp yazmadı ve herkes kendı muhabbetıne devam ettı kendı arasında ozaman 2-3 kısı sohbetı olmuyormu
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
kendi kendime takılmak istiyorum izin var mı diye bişey yazmadım ben

toplantı istiyorum dedim gelirim yada gelmem diyebilirsiniz

hiç tanımadığın adamlara sen dolusun sen boşsun die yorum yapmak terbiyesizliktir
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bende senin macit'i merak ettim abi. :) çift silindirmiş ya. airbrush yapalım ona tam harley sansın kendini garibim :):):)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
bende senin macit'i merak ettim abi. :) çift silindirmiş ya. airbrush yapalım ona tam harley sansın kendini garibim :):):)
airbrushdan geçtim bakalım çalışacak mı bi deneyeyim bayadır yatıyor tembel tembel.. :mrgreen:

Konuyu Toplam 14 üye okuyor. (11 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
hdeniz, bbaday, headhunter251, torento_1987, AS_DOPER, digi_boy26, mterayes26, just_hmz_26, oldcityboy, GökhanYENİCELİ, halidbin

hay maşallah...:)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Arkadaşlar napıyorsunuz siz ya bi bardak suda fırtınalar koparmışınız hafta sonuna bir toplantı yapalım yeni arkadaşlarla yüzyüze tanışma fırsatımız olur böylelikle

mt 'nin yarısıda buradaymış

Konuyu Toplam 15 üye okuyor. (12 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
bbaday, mterayes26, just_hmz_26, torento_1987, hdeniz, muratd, headhunter251, AS_DOPER, digi_boy26, oldcityboy, GökhanYENİCELİ, halidbin
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Arkadaşlar napıyorsunuz siz ya bi bardak suda fırtınalar koparmışınız hafta sonuna bir toplantı yapalım yeni arkadaşlarla yüzyüze tanışma fırsatımız olur böylelikle

mt 'nin yarısıda buradaymış

Konuyu Toplam 15 üye okuyor. (12 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
bbaday, mterayes26, just_hmz_26, torento_1987, hdeniz, muratd, headhunter251, AS_DOPER, digi_boy26, oldcityboy, GökhanYENİCELİ, halidbin

Toplantı işi çok güzel olur...En azından yüz yüze konuşulur...Burada kimse kimsenin dediğinden birşey anlamıyor olaylar çıkıyor...:cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
airbrushdan geçtim bakalım çalışacak mı bi deneyeyim bayadır yatıyor tembel tembel.. :mrgreen:

motor kısmısını alıştırmıcan abi tembelliğe. sona yüz buluyolar benzin yağ filan istiyolar:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

haftasonu uyar. karlı foto da çektiririz komple. dışarda 15cm oldu sanırsam...:pale:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Benimmm olacaksınnn...benim olacaksınnn ülennn...:cherry:

Adamım..kankam...yiğidim...erkeğim...kardeşim...dostum...nartanem ...:p

nurtanem...:pbirtanem...:pgaragtersizim...sapığım...şereflikoçhisarım..


arım...balım peteğim...gülüm...portakalım...:queen:

Sen gel Istanbıla gezdirir tozdururum...1 gayme harcatmam...gözünü açarım yavrım senin ben...bak peşine kimseyi takma he...otelmi lan burası hibinyo...:queen:


tek seni arzularım...edeleli vicidını sedece ben görmek isterim...bana bisepslerini göster yavrım...hormonlu patdisim...:queen:

olm bekliyoz işte...cbf 150 var makina ama...sen zzr 1400 ler görmüş adamsın...bizim düldülü motordan sayarsan onla gezerik ...:p

beklerim...sana kapımız açık...ok...

Cumartesi 17 ye kadar çalışırım...Ruh bedenden ayrılır belki o zaman izinli olurum Cumartesi için...Buraya Cumartesi akşamı gelirsen daha makbule geçer...Pazar günü sana aitim...alem bana hasta ben sana haşin badici...:queen:

Yruwwriim adeleli vicüdim sana gurban olsun ne yapalım artık cıbıf 150 ile idare ederük merak etme romantik başbaşa zaman geçircez istanbulda bizim eskisehir-mt yi'de satarım oralarda meraklanma sen :queen::queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
şuan söyleyebildiğim tek şey:
Tebrikler!..bizden aktifi yok maaşallah.Anasayfada en üstte yer alıyoruz en aktif MT il grubu biziz.Dışarıdan bi insan girse neymiş bunları bu kadar aktif kılan konu bi bakayım dese...
Bu konu burda bu msj.la kapatılsın.Hadi herkes gelsin msn.e orda konuşalım sonra toplantı kararlaştırlır duruma göre bi toplantı düzenlenir...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Benimmm olacaksınnn...benim olacaksınnn ülennn...:cherry:

yiğidim...erkeğim...nartanem ...:p

nurtanem...:pbirtanem...:p...sapığım...balım peteğim...gülüm...portakalım...:queen:

gözünü açarım yavrım senin ben...bak peşine kimseyi takma he...otelmi lan burası hibinyo...:queen:

tek seni arzularım...edeleli vicidını sedece ben görmek isterim...bana bisepslerini göster yavrım...hormonlu patdisim...:queen:
badici...:queen:

abi etme eyleme sen böle değildin noldu sana :silent::pale::pale:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
msn ddim ama bi ismail abim bi ben bi eray abim var konuya msj. yazan herkesin olduğu bir an daha makul olucak sanırım.Herkese iyi geceler dilerim.ben yattım artıkın...

ddim amma msj boğazıma tıkıldı..:D
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Way be 17 kişi:queen: şu tartışma bitti dimi artık :farao: yoksa bir müddet daha yazmicam Digi_Boy26 scooter en iyisi dostum zoruna gidecek bişey yok ben motorumdan memlunum vitesli 150cc likler baş edemiyor önce yakalasınlar sonra dalga geçsinler eğer scooterlarla dalga geçen varsa :queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
Way be 17 kişi:queen: şu tartışma bitti dimi artık :farao: yoksa bir müddet daha yazmicam Digi_Boy26 scooter en iyisi dostum zoruna gidecek bişey yok ben motorumdan memlunum vitesli 150cc likler baş edemiyor önce yakalasınlar sonra dalga geçsinler eğer scooterlarla dalga geçen varsa :queen::queen::queen:
gökhan bende scootercuyum sıkıysa dalga gecsinler o zaman sorarım:p zaten sırada biri var o kendini anladı:pr:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
erayım ben kendi adıma söliim benim hiçbi bilgim yok sis farı hakkında.race motor olduğu içinde hiç düşünmedim.o yüzden yazmadım.tahminimce çoğu kişinin durumu böyledir.
gökhan abi seni virajda görmek isterim.anladın sen onu:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst