[Eskişehir - MT]

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
1. si o laf kalabalığı yapanların içinde bende varım valla kusura bakmayın hem msn de de yazarım uygun bulursam burda da yazarım,
2. hamza burda laf kalabalığı yapmak msj sayısını yükseltmek için gecenin o saatlerine kadar durduğunu düşünmüyorum çünkü adam site kuruyor ii bliyorum onunla uğraşıyordur o saatlere kadar,
3. saat 03: e kadar bende açıktım kimsenin msn i açık değildi.
4.... ..............................................................................
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
videoya yapılan yorumu kastedmek istemiş sanırım...
PATRON a söylemek lazım bi temizlik yapsa iyi olur buralara:mrgreen:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
arkadaşlar geri kalan tüm mt il grupklarına bakın böyle bi muhabbet varmı buraya yazma git msn de konuş diye
araştırırsanız sevinirim

meslekdaşım ; mesele sayfa daki yer değil sayfanın bulunduğu yere göre katılım olduğudur eskişehir mt katılımı iyi olan mt gruplarındandır o nedenle ilk sayfada bulunması normaldir

ayrıca hamza hakkında tanıyıp tanımadan yorum yapılması hiç hoş değil kendisi gayet efendi bi arkadaşımızdır

herkes bu topiğe saygı çercevesi içinde istediğini yazma hakkına sahip buraya taaki bir kısıtlama gelene kadar eger böyle bi kısıtlama getirebilecek bi durum varsa YETKİLİ KİŞİLER BİZİ UYARSINLAR bizde ayağımızı denk alalım

ben bu topic te gereği kadar paylaşım yapıldığına inanıyorum

gene çok konuştum hatam varsa affola

selam ve saygılarla.....
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
sen bundan sonra erken yat artık.yorumlarınıda kendine sakla...ona buna laf yetiştiricem diye kendini paralama boşuna.
kendi kendine kahraman olucaksan o başka tabii...

İnsanlar hakkında neyin ne olduğunu bilmeden yorum yapmak hiç hoş değil...Kahramanlığa da hiç niyetim yok bi tane kahramanımız varmış işte bana ne gerek...Ersin yeteri kadar anlatmış herşeyi ama çok kısa birkaç şey eklemek istiyorum...İsmail abi yazdığın yorumu okuduğumda gerçekten çok üzüldüm...Ben hergün saat 12:30 da evde oluyorum ve bir sayfamda Motosiklet.Net diğer sayfamda da açılacak olan sitemiz açık oluyor...Bir yandan oranın tasarımıyla uğraşırken bir yandan da buradaki muhabbeti takip ediyorum..Yani şöyle söyleyeyim ben yemeğimi pc başında yiyorum ve 13:00 dan gece 03:00 lere kadar site tasarımıyla uğraşıyorum aslında buraya ayırmaya vaktim yok gibi ama ben sizinle sürekli iletişim içinde olmak için burayada vakit ayırmaya çalışıyorum ve bu şekilde gelen bir yorum insanın içindeki tüm hevesi bitirebiliyor...İsmail abi bu yorumunun beni tanımadığından kaynaklandığı umuyorum,kötü bir maksat aramıyorum ama bir özürü de bekliyorum abi...

1. si o laf kalabalığı yapanların içinde bende varım valla kusura bakmayın hem msn de de yazarım uygun bulursam burda da yazarım,
2. hamza burda laf kalabalığı yapmak msj sayısını yükseltmek için gecenin o saatlerine kadar durduğunu düşünmüyorum çünkü adam site kuruyor ii bliyorum onunla uğraşıyordur o saatlere kadar,
3. saat 03: e kadar bende açıktım kimsenin msn i açık değildi.
4.... ..............................................................................
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Daha öncede yazılan ve şişirilen eskişehir-mt il grubu admin kararıyla başdan silindi buda gösteriyorki biz eskişehirliler olarak daha aktif olarak sitedeyiz ama bazen doz aşırı kaçıyor ..

Arkadaşların dikkatini çekmek istediği konu şu sanırım bezen 2'li 3'lü muhabbetler biraz fazla sürdüğü ve geyikvari olarak sayflaları doldurduğu için arada yazan arkadaşların mesajı yada bi konu hakkında bilgi alma verme yada duyuru yapacak olan kişilerin yazıları gözden kaçabiliyor..

Bazi arkadaşların sitemleri biraz fazla kaçmış kalp kırıcı olmuş buradaki herkes kardeşim aslinda bu konu daha önce açıkca yazılsaydı yanlış anlaşım olmazdı diye düşünüyorum volkandan açıklama bekliyorum bu konuda :mrgreen:

Son olarakda aklıma gelen birşeyi daha eklemek istiyorum site modları eskişehir-mt konusunu tamamiyle sildikden ve sıfırdan başlattıkdan sonra şöyle birşey yazmışlardı konu dışı mt-il gruplarında yapacağınız karşılıklı mesajlaşmaları konu dışında geyik cafede yapabilirsiniz yazmışlardı hatta o andan sonra burada sık sık yazan siyahlimuzin ve bazı arkdaşları konu dışında sık sık görmeye başlamıştım

Not: mete_handuros ve ben heryerde didişiriz bizim geyiklerimiz admin onaylıdır :queen:
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
özürdilicek bişi olduğunu sanmıyorum hamza...sadece dalga gecicek başka bişiyle oyalanmanı söylüyorum..iyi bir insan olabilirsin...veya beyfendi falan.sende beni tanımıyorsun..lkimse sana pc başında yemek ye iş yap diye zorlamıyor...bi başkası yazsa neyse ama mt den birisinin dalgaya almasını hiçte hoş karşılamadım..şunu demeni beklerdim arkadaşım daha iyi şeyler yapmanı bekliyoruz abi demeni mesela..heves kırıcı şeyler değil...ayrıca.as_doper arkadaşım yetkiliye gerek kalmadan ben uyarıyım dedim....iyi akşamlar...darılıp gücenmece yok...yarın bir gün tanışıcaz nasıl olsa...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İşimdeki yoğunluk nedeniyle takip edemiyorum burayı.

Daha öncede yazılan ve şişirilen eskişehir-mt il grubu admin kararıyla başdan silindi buda gösteriyorki biz eskişehirliler olarak daha aktif olarak sitedeyiz ama bazen doz aşırı kaçıyor ..

Arkadaşların dikkatini çekmek istediği konu şu sanırım bezen 2'li 3'lü muhabbetler biraz fazla sürdüğü ve geyikvari olarak sayflaları doldurduğu için arada yazan arkadaşların mesajı yada bi konu hakkında bilgi alma verme yada duyuru yapacak olan kişilerin yazıları gözden kaçabiliyor..

Bazi arkadaşların sitemleri biraz fazla kaçmış kalp kırıcı olmuş buradaki herkes kardeşim aslinda bu konu daha önce açıkca yazılsaydı yanlış anlaşım olmazdı diye düşünüyorum volkandan açıklama bekliyorum bu konuda :mrgreen:

Son olarakda aklıma gelen birşeyi daha eklemek istiyorum site modları eskişehir-mt konusunu tamamiyle sildikden ve sıfırdan başlattıkdan sonra şöyle birşey yazmışlardı konu dışı mt-il gruplarında yapacağınız karşılıklı mesajlaşmaları konu dışında geyik cafede yapabilirsiniz yazmışlardı hatta o andan sonra burada sık sık yazan siyahlimuzin ve bazı arkdaşları konu dışında sık sık görmeye başlamıştım

Not: mete_handuros ve ben heryerde didişiriz bizim geyiklerimiz admin onaylıdır :queen:

Bora abinin yorumlarına katılıyorum... :cat: Tamamen aynı fikirdeyim. ::plus1::

Bazi arkadaşların sitemleri biraz fazla kaçmış kalp kırıcı olmuş buradaki herkes kardeşim aslinda bu konu daha önce açıkca yazılsaydı yanlış anlaşım olmazdı diye düşünüyorum volkandan açıklama bekliyorum bu konuda :mrgreen:

Başka eklemek istediğim birşey yok hakim bey... :cherry: :queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
üf ya canım sıkıldı bak. :pr: sevdiğim adamlar dostlarım birbirine girmişler. çok üzüldüm gerçekten.:pr:

başlığı şöyle bi baştan sona taradom aldım msn adreslerini. bundan sonra boş sms atmıycam buraya. kontürlerim gidiyo :):):)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yawriiim eskişehe gelcekmiş bekle ben istanbula gelecem 4. leventmi ney işte orada seni bulacam kimbilir belki fuara veya fuardanda yakın bi tarihe :p la cep numaramı veriyom kaydet

555 838 46 83

sapıklık neyim yapma baq füreklik edip :mrgreen:

bu arada fuar tam olarak ne zamndı bilen varmı arkadaşlar??

Benimmm olacaksınnn...benim olacaksınnn ülennn...:cherry:

Adamım..kankam...yiğidim...erkeğim...kardeşim...dostum...nartanem ...:p

nurtanem...:pbirtanem...:pgaragtersizim...sapığım...şereflikoçhisarım..


arım...balım peteğim...gülüm...portakalım...:queen:

Sen gel Istanbıla gezdirir tozdururum...1 gayme harcatmam...gözünü açarım yavrım senin ben...bak peşine kimseyi takma he...otelmi lan burası hibinyo...:queen:


tek seni arzularım...edeleli vicidını sedece ben görmek isterim...bana bisepslerini göster yavrım...hormonlu patdisim...:queen:

olm bekliyoz işte...cbf 150 var makina ama...sen zzr 1400 ler görmüş adamsın...bizim düldülü motordan sayarsan onla gezerik ...:p

beklerim...sana kapımız açık...ok...

Cumartesi 17 ye kadar çalışırım...Ruh bedenden ayrılır belki o zaman izinli olurum Cumartesi için...Buraya Cumartesi akşamı gelirsen daha makbule geçer...Pazar günü sana aitim...alem bana hasta ben sana haşin badici...:queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
özürdilicek bişi olduğunu sanmıyorum hamza...sadece dalga gecicek başka bişiyle oyalanmanı söylüyorum..iyi bir insan olabilirsin...veya beyfendi falan.sende beni tanımıyorsun..lkimse sana pc başında yemek ye iş yap diye zorlamıyor...bi başkası yazsa neyse ama mt den birisinin dalgaya almasını hiçte hoş karşılamadım..şunu demeni beklerdim arkadaşım daha iyi şeyler yapmanı bekliyoruz abi demeni mesela..heves kırıcı şeyler değil...ayrıca.as_doper arkadaşım yetkiliye gerek kalmadan ben uyarıyım dedim....iyi akşamlar...darılıp gücenmece yok...yarın bir gün tanışıcaz nasıl olsa...

Neyi dalgaya aldığımı çok merak ettim abi onu açıklarsan sevinirim...İkincisi sanırım anlatmak istediklerimi anlamamışsın İsmail abi...Abi söylediklerinde haklısındır belki ama bunu bana aktarma yolun hiç hoş değil...Yorumlarını kendine sakla demeni kastediyorum...Çok affedersiniz ama kimse kimsenin ne yapacağını söyleyemez Durmuş abinin dediği gibi rahatsız olan varsa her mesajın köşesinde "kötü mesajı moderatöre bildir" butonu var ona tıklayarak şikayette bulunabilirsiniz ama buraya gelipte insanları küçük düşüren,aşağılayan kelimeler edemezsiniz...Abimsindir saygım vardır o yüzden daha fazla birşey demiyorum...Dediğin gibi yarın birgün tanışıcaz yüz yüze bakacaz...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
gerginliğe gerek yok."Aktif olmak;yapılan&yapılacak olan organizasyonların plan&yorumlarıyla alakalıdır" bana göre...

Hamza o videoya yaptığın yorumda kötü bir niyetin olmayabilir ama ne sen İsmail abimi ne de o seni tanımıyorsunuz.Bu yüzden şaka maiyetinde bile olsa yakın anlamda tanımadığımız kişiler için yaptığımız yorumlar onların hoşuna gitmiyor olabilir:cat:+ olarak söylemeden edemeyeceğim:saatlerce pc başındayım" demişsin.Sana o saatlere kadar pc başında kal diyen olmadı demiş ismail abim... neyse işte bişi sormak istiyorum bu konu hakkında.Yaptığın sitenin tüm maddi geliri sana olmayacak mı?...
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar geri kalan tüm mt il grupklarına bakın böyle bi muhabbet varmı buraya yazma git msn de konuş diye
araştırırsanız sevinirim

meslekdaşım ; mesele sayfa daki yer değil sayfanın bulunduğu yere göre katılım olduğudur eskişehir mt katılımı iyi olan mt gruplarındandır o nedenle ilk sayfada bulunması normaldir

ayrıca hamza hakkında tanıyıp tanımadan yorum yapılması hiç hoş değil kendisi gayet efendi bi arkadaşımızdır

herkes bu topiğe saygı çercevesi içinde istediğini yazma hakkına sahip buraya taaki bir kısıtlama gelene kadar eger böyle bi kısıtlama getirebilecek bi durum varsa YETKİLİ KİŞİLER BİZİ UYARSINLAR bizde ayağımızı denk alalım

ben bu topic te gereği kadar paylaşım yapıldığına inanıyorum

gene çok konuştum hatam varsa affola

selam ve saygılarla.....

daha önce silindi temizlik yapıldı eskişehir topiğinde bunu biz biliyoruz..illa sizinde mi görmeniz gerekiyor?
biraz daha böle geyik sohbetleri yapılmaya devam edilirse tekrar silinecek..illa YETKİLİ birinin uyarmasına gerek yok..daha önce sildiler bu bi uyarıydı zaten..
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
gerginliğe gerek yok."Aktif olmak;yapılan&yapılacak olan organizasyonların plan&yorumlarıyla alakalıdır" bana göre...

Hamza o videoya yaptığın yorumda kötü bir niyetin olmayabilir ama ne sen İsmail abimi ne de o seni tanımıyorsunuz.Bu yüzden şaka maiyetinde bile olsa yakın anlamda tanımadığımız kişiler için yaptığımız yorumlar onların hoşuna gitmiyor olabilir:cat:+ olarak söylemeden edemeyeceğim:saatlerce pc başındayım" demişsin.Sana o saatlere kadar pc başında kal diyen olmadı demiş ismail abim... neyse işte bişi sormak istiyorum bu konu hakkında.Yaptığın sitenin tüm maddi geliri sana olmayacak mı?...

Sitenin tüm geliri yine site için ve daha da geliştirilmesi için harcanacak...Site üyeleri için kulüp kartı bastırılacak ve bu kulüp kartıyla site kullanıcıları anlaştığımız cafelerden indirimli yararlanabilecek...Kısacası gelen para tamamen böyle yerlere aktarılacak...Site TMF(Türkiye Motosiklet Fed.) ve TBF(Türkiye Bisiklet Fed.) başvurdu ve buralara ilk girişte 500 YTL +300 YTL senelik ücret ödenecek...Paranın benim cebime giren bir kuruşu bile yok anlayacağınız ve üstüne üstlük sitenin el ilanları ve stickerlarını ben kendi cebimden ödüyorum...

Birde ben kimsenin bana zorla otur dedini ima etmiyorum sadece orayla ilgilenirken sadece sizinle iletişimde olabilmek için burayada zaman ayırıyorum diyorum...Durum böyle işte....:cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Sitenin tüm geliri yine site için ve daha da geliştirilmesi için harcanacak...Site üyeleri için kulüp kartı bastırılacak ve bu kulüp kartıyla site kullanıcıları anlaştığımız cafelerden indirimli yararlanabilecek...Kısacası gelen para tamamen böyle yerlere aktarılacak...Site TMF(Türkiye Motosiklet Fed.) ve TBF(Türkiye Bisiklet Fed.) başvurdu ve buralara ilk girişte 500 YTL +300 YTL senelik ücret ödenecek...Paranın benim cebime giren bir kuruşu bile yok anlayacağınız ve üstüne üstlük sitenin el ilanları ve stickerlarını ben kendi cebimden ödüyorum...

Birde ben kimsenin bana zorla otur dedini ima etmiyorum sadece orayla ilgilenirken sadece sizinle iletişimde olabilmek için burayada zaman ayırıyorum diyorum...Durum böyle işte....:cat:

cvp için teşekkürler:cat:benimki sadece merak...senin leyhine veya aleyhine,kendi bileceğin iş tabi ki ama bi karın olmayacaksa uğraşmazsın diye düşünmüştüm,tekrar teşekkürler:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst