Sonunda Honda 600rr Aldım Darısı Tüm Dileyenlere

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun güle güle kazasız belasız korumalarını takarak kullan :)
Allah kaza bela vermesin ben de çok istiyorum bi makina darısı benim başıma....
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Konuyu okuyanlar; delituran, praetorian, Thelovingone48, ferrari_tayfur, erdincpolat, ELINT, aYe, Eyong, gokhan_307, Terrorizer, GSXR-PRO, salih_39, unumoq, efendy_iso, THE_LANCET
Hayırlı uğurlu olsun yeni makinan. Allah kaza bela göstermesin. Genel bilgileri nasıl kullanıcağını bilen birinden öğrenmeni tavsiye ederim. Hatta eğitim alman daha yararlı
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Arkadaşım hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.Ama çok büyük bi risk almışsın ya.Benim beceriksizliğimmi bilmiyorum ybr de ilk sürdüüm zaman kalkarken ön kaldırdım.:mrgreen:En azından 1000 km falan vitesli motor sürseydin daha iyi olurdu senin için.Sen onu bana ver tecrübelenince ben sana veririm:p:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hayırlı olsunnn ben böle motorunu yeni alanlara çok seviniorum.. kendimi hayal ediorum:mrgreen:
kazasız belasız sürüşlerin olsun....
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Dostum hayırlı,uğurlu olsun...Kazasız,belasız,cezasız bin inşallah...Darısı isteyenlerin başına...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tugce ne marka motor arıosun sen?
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun... güle güle kullan,
aslında fazla gülmeden kullan ciddi sür tehlikeli bi işe kalkıştın çünkü...
eyong'u dinle, donald duck'ı oku
kimseyi üzme.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayırlı uğurlu olsun. inşallah kazasız belasız kullanmak nasip olur..

etrafındakilere derken arkadaş, Allah korusun ufak tefekte olsa başkalarınada çarpmamay özen göster demek istemiştir galiba.

ama hakikaten bu motorlarda gaza dikkat etmek gerekiyor. şakası yok. olduğu zaman da geri dönülmüyor.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
38
Hayırlı olsun.. Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin..
Çok tehlikeli bir seçim yapmışsın vitesli motora geçerken.. çok dikkatli ol.. scooter gibi değil SS'ler..
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
dostum iyi güzelde ,biyerden alıp biyere getiremediğin motoru nasıl zaptedeceksin.çok dikkat et şakaya gelmez.
hayırlı uğurlu olsun:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi kamyonetçinin biriyle görüştüm avcılardan yenibosnaya 60 ytl istiyorlar neyse verecez artık, birazdan çıkacağım tahminen 1-2 saat sonra resim eklerim.

hayırlı olsun abi.. darısı başıma :) bu arada avcılarda nerede oturuyorsun ? ben sitelerdeyim , inönü ilk öğretim okulunun karşısındaki binalar. Bi ara gösterirsin motorunu , birlikte seyrederiz :mrgreen: sen istediğin zaman çağır , zevkle yıkarım motorunu :queen:

firuzköy deyim bi ara görüşürüz umarım.
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
şimdi kamyonetçinin biriyle görüştüm avcılardan yenibosnaya 60 ytl istiyorlar neyse verecez artık, birazdan çıkacağım tahminen 1-2 saat sonra resim eklerim.



firuzköy deyim bi ara görüşürüz umarım.

tmm abi sana tekrar hayırlı olsun , güle güle kullan motorunu :) bende kardeşini alacam galiba , 125 R . ama büyüyünce seninki gibi olur belkide :)
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Yani bunu anlamak mümkün değil ya....!

Hayatında hiç vitesli motosiklet sürmemiş birisi sadece hayallerini süslediği için gidip olabilecek en profesyonel yarış motorlarından birisini alıyor. Kardeşim aldığın şey oyuncak değil. Benim oğlum bile oyuncak isterken makul ve mantıklı düşünebiliyor.

Elimin ayarı iyidir filan demişsin, senin kafanın ayarlanması gerekiyor önce.

Kusura bakma azıcık sert girdim ama helvanı yemek istemiyoruz. Eyong gibi daha nazik olamıyorum. Bu sitede çıkan ölüm haberlerini artık okumuyorum ben. Senin gibiler ve sonradan başlarına gelenler yüzünden ben motordan soğudum... Yarın da git hayallerini süsleyen pırıl pırıl bir Browning tabanca al, evde herkesin üstünde dene, hevesin kırılsın.

Motorculuk bu demek değil.
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Yani bunu anlamak mümkün değil ya....!

Hayatında hiç vitesli motosiklet sürmemiş birisi sadece hayallerini süslediği için gidip olabilecek en profesyonel yarış motorlarından birisini alıyor. Kardeşim aldığın şey oyuncak değil. Benim oğlum bile oyuncak isterken makul ve mantıklı düşünebiliyor.

Elimin ayarı iyidir filan demişsin, senin kafanın ayarlanması gerekiyor önce.

Kusura bakma azıcık sert girdim ama helvanı yemek istemiyoruz. Eyong gibi daha nazik olamıyorum. Bu sitede çıkan ölüm haberlerini artık okumuyorum ben. Senin gibiler ve sonradan başlarına gelenler yüzünden ben motordan soğudum... Yarın da git hayallerini süsleyen pırıl pırıl bir Browning tabanca al, evde herkesin üstünde dene, hevesin kırılsın. ne diyelim hayırlı olsun

Motorculuk bu demek değil.

haklısın :cat:

yalnız bana kafa yapılıyo gibi geldi bu siteye giripte böyle bişeye kalkışmak çok tuhaf ne diyelim hayırlı olsun
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Yaza kadar kullanmamanı öneririm ben. Motoru almışsın olan olmuş, biryerden kötü mötü bi commuter bul. Yaza kadar bunu kullan kendini geliştir, bu arada iyi bir eğitim al. Bu bahsettiğim küçük motorla en az 5000 km yap, bunu kendine bir görev bil boş bulduğun her vakitte dolaş km yap.

Sezon açıldığında da 600 RR ile eğitime katıl ve dikkat et.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Yaza kadar kullanmamanı öneririm ben. Motoru almışsın olan olmuş, biryerden kötü mötü bi commuter bul. Yaza kadar bunu kullan kendini geliştir, bu arada iyi bir eğitim al. Bu bahsettiğim küçük motorla en az 5000 km yap, bunu kendine bir görev bil boş bulduğun her vakitte dolaş km yap.

Sezon açıldığında da 600 RR ile eğitime katıl ve dikkat et.

kesinlikle yaza kadar ufak bsyle km yap hatta ozmn bn naaptım nasıl aldım bunu bile diyebilirsin:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çapamarka:queen:

Beleş motor arıo o:p

hahaha =)) aye abi sen dün morelımı asırı bozmustun ya =)) ole bı yuklendınkı ztn morel bozuk ııce kotu olmustum ama tabı ıyılıgım ıcın dedıgnı bılıodum smdı motora bınmıyorum tamırden cıktı kıtledım motoru ;):p tugceye bulcaz artık capamarka beles motor :p=)) mobilettt
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Nihayet almışsınız,hayırlı olsun,güle güle kullanın :)

Eyong hocamın dediğine katılıyorum ya inş. kazasız belasız bir şekilde uyum sağlarsın motora(ki ya bu uzun sürecektir ya da bu süreç tamamlanmadan ikinci el ilanlarına düşecektir motor:))

Bugüne kadar gözüm hep hızlı arabalarda idi fakat motor konusunda bunu göze alamadım ve makul ölçülerde kaldık

Ne diyelim,Allah kaza bela vermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst