Sonunda Honda 600rr Aldım Darısı Tüm Dileyenlere

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ohbe artık başlık açmayacan yanii:queen:


şaka bi yana hayırlı olsun :rendeer:

yalnız vitesli tecrüben hiç yok ve 600rr aldın büyük cesaret:silent:

çok dikkat et
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hadi hayırlı olsun.... :rendeer:

Çok dikkatli ol temkini elden bırakma.... Keyifli sürüşler seni bekliyor olacak sakın acele etme...
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
hadi hayırlı olsun sakıncalı bi seçim olmuş ama allah kaza bela göstermesin:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohbe artık başlık açmayacan yanii:queen:


şaka bi yana hayırlı olsun :rendeer:

yalnız vitesli tecrüben hiç yok ve 600rr aldın büyük cesaret:silent:

çok dikkat et

:cherry: konu açarımda kimbilir nasıl bunun vieti nasıl değişiyor gibi bişey için olabilir gerçi görsel olarak gördüm ama denemedim. yaw arkadaşlar kullananlar 600rr normal aslında diyorlar bazılarıda ilk tecrübe için fazla diyorlar amaan neyse artık alışırız.

bu arada ehliyetim var bi arkadaş sormuşda.

herkese tek tek teşekkür ederim tüm cevaplara cevap yazmak istiyorum ama 60 saniyede bir mesaj atılıyor forumda herkese teşekkürler..:rendeer:


Hadi hayırlı olsun.... :rendeer:

Çok dikkatli ol temkini elden bırakma.... Keyifli sürüşler seni bekliyor olacak sakın acele etme...

yok acele etmem ama motoru getirmek için biraz acele ediyorum aklım motorda motor orada ben burada olmuyor.

hadi hayırlı olsun sakıncalı bi seçim olmuş ama allah kaza bela göstermesin:)

yok yaw sakıncalı sayılmaz elimin ayarını bilirim gaza gelmem kolay kolay.
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Özellikle kontra olayıyla ilgili makaleleri muhakkak oku, yazılanlar doğru korkmadan dene ve en az ilk 3000km sakın sakın 60-70kmh gibi hızları geçme.
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
yaw arkadaşlar adamın içine kurt düşürmeyin yaw kendisine güvenmiş ve almış bizede allah kaza bela vermesin demek düşer hayırlı ugurlu olsun arkadaşım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw arkadaşlar adamın içine kurt düşürmeyin yaw kendisine güvenmiş ve almış bizede allah kaza bela vermesin demek düşer hayırlı ugurlu olsun arkadaşım

ne yalan söyleyeyim kendime güveniyordum ama motorun arkasında bi tur atınca biraz tırstım kullanan arkadaş çok sert kullanıyordu içimden diyorum ben asla böyle kullanmam. kullanamam demiyorum ama kullanmam:cat:


Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanman dileğiyle...


önce hayırlı olsun sonra allah korusun iyi günl.erde kullan

saolun arkadaşlar

amin
inşallah hep beraber kullanırız.


Resim pls:)resim isteriz::fool::

en kısa sürede resimleri ekleyeceğim
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ben bu süreci adım adım takib edenlerdenim ((:) baya bi zorluklarla aldı motoru .. kazasız belasız kullanman dilegi ile hayırlı ugurlu olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen diyorum
ve kendine çok dikkat et. tabi çevrendekilere de
hayırlı olsun yeni motorun

kendime dikkat ederimde etrafımdakiler :silent:


ben bu süreci adım adım takib edenlerdenim ((:) baya bi zorluklarla aldı motoru .. kazasız belasız kullanman dilegi ile hayırlı ugurlu olsun

evet açtığım tüm topic lerden bilirim.. hep yanımdaydınız gerçekten çok büyük zorluklarla aldım ALLAH kaza bela vermesin cümlemize.
amin.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla kıyamam yaaa :p:p hahaha motorumu bende aldıgım ılk ChoopeRR ımı camdan ızlıodum gece yatamamıstım heycandan... =)) Ellerınle temızlıosun onu... çokkk zewk alıo insan ama tabı yazın bınmenın keyfı cok baska... =)) nyse Allah seni kazalardan belalardan korusun =)):p:p Hayırlısıyla sür düt düt bas kornana =))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla kıyamam yaaa :p:p hahaha motorumu bende aldıgım ılk ChoopeRR ımı camdan ızlıodum gece yatamamıstım heycandan... =)) Ellerınle temızlıosun onu... çokkk zewk alıo insan ama tabı yazın bınmenın keyfı cok baska... =)) nyse Allah seni kazalardan belalardan korusun =)):p:p Hayırlısıyla sür düt düt bas kornana =))

:) bende uyuyamam bu gece
korna yerine ara gaz vermeyi düşünüyorum o daha etkili oluyor:wiinkk:
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
Hayırlı olsun ferrari_tayfur.Kazasız belasız kullanman dileğiyle.darısı bizim başımıza.Bi 600cc. de ben alcam inşallah:cat:Allah kısmet ederse...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
;) Her Zamannnnnn ;):p:p =)
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
hayırlı olsun abi.. darısı başıma :) bu arada avcılarda nerede oturuyorsun ? ben sitelerdeyim , inönü ilk öğretim okulunun karşısındaki binalar. Bi ara gösterirsin motorunu , birlikte seyrederiz :mrgreen: sen istediğin zaman çağır , zevkle yıkarım motorunu :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst