arkadaş vitesin nasıl değiştiğini gösterdi
ohbe artık başlık açmayacan yanii:queen:
şaka bi yana hayırlı olsun :rendeer:
yalnız vitesli tecrüben hiç yok ve 600rr aldın büyük cesaret:silent:
çok dikkat et
Hadi hayırlı olsun.... :rendeer:
Çok dikkatli ol temkini elden bırakma.... Keyifli sürüşler seni bekliyor olacak sakın acele etme...
hadi hayırlı olsun sakıncalı bi seçim olmuş ama allah kaza bela göstermesin![]()
yaw arkadaşlar adamın içine kurt düşürmeyin yaw kendisine güvenmiş ve almış bizede allah kaza bela vermesin demek düşer hayırlı ugurlu olsun arkadaşım
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanman dileğiyle...
önce hayırlı olsun sonra allah korusun iyi günl.erde kullan
Resim plsresim isteriz::fool::
Hayırlı olsun ama yaptığın kesinlikle hata!!!
aynen diyorum
ve kendine çok dikkat et. tabi çevrendekilere de
hayırlı olsun yeni motorun
ben bu süreci adım adım takib edenlerdenim ((baya bi zorluklarla aldı motoru .. kazasız belasız kullanman dilegi ile hayırlı ugurlu olsun
valla kıyamam yaaahahaha motorumu bende aldıgım ılk ChoopeRR ımı camdan ızlıodum gece yatamamıstım heycandan... =)) Ellerınle temızlıosun onu... çokkk zewk alıo insan ama tabı yazın bınmenın keyfı cok baska... =)) nyse Allah seni kazalardan belalardan korusun =))
Hayırlısıyla sür düt düt bas kornana =))