Arkadaşlar çok teşekkürler.umarım birgün bu hırsızlar iflah olur.
geçmiş olsun.. 25+++++++++++
teşekkürler hocam:cat:
Geçmiş olsun.Motoru koyduğun yerde direk ağaç kepenk halkası vs varsa oraya bağla.:cat:
kilit vardı fakat taşıması külfet ve arkada görüntü kirlili yapıyor diye taşımıyordum fakat taşımak gerekli sanırım.Piyango nezama vurur insana belli olmuyor heran tedbirli olmak gerekiyor.Üşenmeden ağlamak lazım:rendeer:
ben zincir kilit kullanıyorum. gerekli alet-edevatı olmayan hırsız için motor güvende...
Zincir dediğin normal zincirmi?Onu biliyorsunuz zincir makası ile tık tık kesiyorlar

İlk motoru aldığımda 1kg zincir alıp öyle bağlıyordum motoru ordan biliyorum.Adam keserek verdi.Umarım o makası hırsızlarda kullanmıyordur.
abıcım buyuk gecmıs olsun allah kımseye gostermesın
Sağolun:rendeer:
direksyon kilidini kırmışlar mı?
yok kırmamışlar sadece motoru oynatmışlar yerinden disk kiliti kitlenince bırakmışlar.ama sinirlerindenmi artık yoksa gıcıklıklarındanmı üstündeki fileyi çıkarıp aynaları ters çevirmişler.:farao:
amanın kanka nediyo senin klavyen öle...sermayeyi kaptırıyodun demekkine...bak şerefsizlere...iyi biyeri çakmakla tutuşturmamışlar veya kabloları elleriyle çekmemişler veya motor bloğunda ki dalgalardan birine tekme atmamışlar...vallahi geçmiş olsun..aman abi...

ale:
Valla bende anlamadım ses çıkmasınmı diye ayaklığa aldılar anlamadım.Orta sehbadan yan ayaklığa almışlar.Bide vites 1 deydi Boşa almışlar.

ale:
geçmiş olsun paşam. allahtan götürememişler dua edelim götüremedikleri için.. Ah keşke böyle bi motoru çalmaya çalışan kişi görsem şu an
allah yapanları ıslah eylesin ne diyelim.Çalsa o parayal zengin olsa neyse alacağı üçbeş kuruş.
kesinlikle kardeş.. iyi hatırlattın bende bi disk kilidi düşünüyorum.. COK BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN.. bence yakınlarda bir otopark varsa oraya kilitle motorunu.. en azından kafan rahat olur.. Gerci istanbulda otoparklar ne derece güvenli bilmiyorum ama Motoru ortada en az 1 ay bırakma bence... kazasız sürüşler
bende şimdi motoru götürmeyi pek düşünmüyorum.Ne yapsam bilmiyorum.Yolda fazla uzun değildi 8km falan iyi oluyordu motor.10-15dk da ordaydım.Şimdi istanbul trafiği ile birlikde 1 saatte giderim.

ale: Sen sen ol hocam direksiyon kilitini çok çabuk kırıyorlar bunun kaç defa videolarını verdiler.Enazından disk kiliti taktır.Oda olmasaydı götürüyorlardı.Alarmda belki caydırıcı olabilir.
şerefsiz hocam bunlar zamanında bizim minibüslere azmı girdiler.bozuk paraları alırdık arabadan adamlar kağıda not yazıp bırakırlardı: bozuk para bırak yoksa araba zarar veririz ne yapalım bizde şerefsizlere simit le çay parasını bırakıyorduk.bura türkiye birileri eşşek gibi çalışırken birileride babalar gibi çalıyorlar böyle...neyise hocam geçmiş olsun diyelim neyiseki ucuz atlatmışsın...
Böyle bir olay ilk defa duyuyorum.Yüzsüzlüğün son ramakları bunlar.Nasıl insanlar anlamıyorum.Yani onların yaptığı bazı pahalı yerlerdeki otopark mafyaları gibi buraya bırakırsan arabanı geldiğinde bu halde bulamazsın haracını vereceksin demek gibi birşey
abi sen ona mutlaka alarm taktır gerisi hikaye,dediğin gibi güvenlikler ancak kendi güvenliğini sağlıyabiliyor.kursla sertifika alınırsa olacağı bu.alsınlar şöyle sağlam döğüşçüleri bak ne oluyor
alarm konusunda haklısın.Ben buzamana kadar hep kapalı vwya otorpark olan yerlere bırakıyordum böyle bir girişimle karşılaşmamışdım.Umarım benim içinde bir musubet bin nasihat olur.gerekli önlemleri alırım.:cat::rendeer::rendeer:
geçmiş olsun erdo,valla bu şerefsizleri yakalayıp benim kamyonetin arkasında istanbulu dolaştırıcan,
geçmiş olsun tekrardan, tam koruma şart.
Valla cihan kamyonetlede götürüyorlar.Senin kamyonet onlarda olsa yandık

Kilit falanda hikaye olur.Atıyorlar arkadaya götürüyorar eğer sabit birşeye bağlamazsan

ale:
geçmiş olsun birader okadar uğraşmışlarsa senin yer çok ıssız demekki ALLAH korusun komple söküp giderlerdi ben tırstım valla
Valla hocam öyle.Bu adamlar genelde Akşam çalışıyorlar demekki.Artık hazırlıklımı geldi yoksa geçiyordu motorumu gördü bilemiyorum tabi.:silent:Hangisi olursa daha zararsız çözemedim.Hazırlıksız geldiyse birdahaki seferi hazırlanmış gelcektir.Eğer bende hala hazırlanamazsam benim için pek iyi olmıyacak.
Geçmiş olsun... Valla sevindim.... Tabi çalamadıklarına... Tek bişey diyeceğim şerefsiz kansız ..neler... Aslında daha fazla diyesim var çünkü benim kinetix gideli 2 seneden fazla oldu... Giden gelmiyor....

r:
Sağolun efenim. Sizinde tabi çalınmış biliyorsunuz azçok.gerekli önlemleri almazsak herkesin başına gelebiliyor.hırsıza kilit dayanmaz belki ama elimizden gelenide yapmamız lazım.Teşekkürler:rendeer:
geçmiş olsun,neyse ki motor hala sende..
sağolsın birol.Sende dikkat et disk kiliti al bir adet:cat::bounce: