Moraller bozuk motoru götürüyorlardı az daha :(

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Valla arkadaşlar moraller bozuk bende.Motoru çalıştığım yerin önüne koyuyorum akşamları 18-21 arasında bugün motoru zorlamışlar götürmeye çalmaya çalışmışlar.Disk kiliti vardı götürememişler.Zaten basda anlamadım motorun yanına geldiğimde motorun yerinden oynadığı belliydi 1m falan oynatmıslar.Vitesi boşa almışlar birde yan ayaklığı açmışlar götüremeyince.Normalde orta sehbaya alıyorum.Moralim bozuldu adamlar niyetine girdiyse eninde sonunda götürürler.Birde bulunduğum yer biraz sapa biryer.Güvenlik var ama kendine bakamıyor güvenlik.Sadece kendinden sorumlu sanırım güvenlik.Götüremeyince kızıp aynaları ters çevirmişler üstündeki fileyi çıkarmışlar.Yani allah onları bildiği gibi yapsın.Milletin ekmeğiyle oynuyorlar hakkını yiyorlar.:pr:Yani şu 20 milyonluk disk kiliti motorun götürememelerine mani oldu.Siz siz olun güvenliği elden bırakmayın.Piyangonun ne zaman size çıkacağı belli olmuyor.:cat:Enazından disk kilitini takmayı unutmayın..:rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Geçmiş olsun.Motoru koyduğun yerde direk ağaç kepenk halkası vs varsa oraya bağla.:cat:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
çok geçmiş olsun.ama bence önlemlerini güçlendir.ne olur ne olmaz.bayramda benimde brandamı çalınmıştı.korktum motoru başka yere götürdüm.adamların ne yapacağı belli olmaz.ama işte kısmetten çıkmasın.:pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla arkadaşlar moraller bozuk bende.Motoru çalıştığım yerin önüne koyuyorum akşamları 18-21 arasında bugün motoru zorlamışlar götürmeye çalmaya çalışmışlar.Disk kiliti vardı götürememişler.Zaten basda anlamadım motorun yanına geldiğimde motorun yerinden oynadığı belliydi 1m falan oynatmıslar.Vitesi boşa almışlar birde yan ayaklığı açmışlar götüremeyince.Normalde orta sehbaya alıyorum.Moralim bozuldu adamlar niyetine girdiyse eninde sonunda götürürler.Birde bulunduğum yer biraz sapa biryer.Güvenlik var ama kendine bakamıyor güvenlik.Sadece kendinden sorumlu sanırım güvenlik.Götüremeyince kızıp aynaları ters çevirmişler üstündeki fileyi çıkarmışlar.Yani allah onları bildiği gibi yapsın.Milletin ekmeğiyle oynuyorlar hakkını yiyorlar.:pr:Yani şu 20 milyonluk disk kiliti motorun götürememelerine mani oldu.Siz siz olun güvenliği elden bırakmayın.Piyangonun ne zaman size çıkacağı belli olmuyor.:cat:Enazından disk kilitini takmayı unutmayın..:rendeer::rendeer:

amanın kanka nediyo senin klavyen öle...sermayeyi kaptırıyodun demekkine...bak şerefsizlere...iyi biyeri çakmakla tutuşturmamışlar veya kabloları elleriyle çekmemişler veya motor bloğunda ki dalgalardan birine tekme atmamışlar...vallahi geçmiş olsun..aman abi...:pale:
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
ben zincir kilit kullanıyorum. gerekli alet-edevatı olmayan hırsız için motor güvende...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun paşam. allahtan götürememişler dua edelim götüremedikleri için.. Ah keşke böyle bi motoru çalmaya çalışan kişi görsem şu an :)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
kesinlikle kardeş.. iyi hatırlattın bende bi disk kilidi düşünüyorum.. COK BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN.. bence yakınlarda bir otopark varsa oraya kilitle motorunu.. en azından kafan rahat olur.. Gerci istanbulda otoparklar ne derece güvenli bilmiyorum ama Motoru ortada en az 1 ay bırakma bence... kazasız sürüşler
 
Katılım
10 Ocak 2008
Mesajlar
24
şerefsiz hocam bunlar zamanında bizim minibüslere azmı girdiler.bozuk paraları alırdık arabadan adamlar kağıda not yazıp bırakırlardı: bozuk para bırak yoksa araba zarar veririz ne yapalım bizde şerefsizlere simit le çay parasını bırakıyorduk.bura türkiye birileri eşşek gibi çalışırken birileride babalar gibi çalıyorlar böyle...neyise hocam geçmiş olsun diyelim neyiseki ucuz atlatmışsın...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi sen ona mutlaka alarm taktır gerisi hikaye,dediğin gibi güvenlikler ancak kendi güvenliğini sağlıyabiliyor.kursla sertifika alınırsa olacağı bu.alsınlar şöyle sağlam döğüşçüleri bak ne oluyor
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
geçmiş olsun erdo,valla bu şerefsizleri yakalayıp benim kamyonetin arkasında istanbulu dolaştırıcan,
geçmiş olsun tekrardan, tam koruma şart.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
geçmiş olsun birader okadar uğraşmışlarsa senin yer çok ıssız demekki ALLAH korusun komple söküp giderlerdi ben tırstım valla
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Geçmiş olsun... Valla sevindim.... Tabi çalamadıklarına... Tek bişey diyeceğim şerefsiz kansız ..neler... Aslında daha fazla diyesim var çünkü benim kinetix gideli 2 seneden fazla oldu... Giden gelmiyor....:pr:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Arkadaşlar çok teşekkürler.umarım birgün bu hırsızlar iflah olur.
geçmiş olsun.. 25+++++++++++
teşekkürler hocam:cat:

Geçmiş olsun.Motoru koyduğun yerde direk ağaç kepenk halkası vs varsa oraya bağla.:cat:

kilit vardı fakat taşıması külfet ve arkada görüntü kirlili yapıyor diye taşımıyordum fakat taşımak gerekli sanırım.Piyango nezama vurur insana belli olmuyor heran tedbirli olmak gerekiyor.Üşenmeden ağlamak lazım:rendeer:

ben zincir kilit kullanıyorum. gerekli alet-edevatı olmayan hırsız için motor güvende...
Zincir dediğin normal zincirmi?Onu biliyorsunuz zincir makası ile tık tık kesiyorlar :) İlk motoru aldığımda 1kg zincir alıp öyle bağlıyordum motoru ordan biliyorum.Adam keserek verdi.Umarım o makası hırsızlarda kullanmıyordur. :)

abıcım buyuk gecmıs olsun allah kımseye gostermesın

Sağolun:rendeer:


direksyon kilidini kırmışlar mı?
yok kırmamışlar sadece motoru oynatmışlar yerinden disk kiliti kitlenince bırakmışlar.ama sinirlerindenmi artık yoksa gıcıklıklarındanmı üstündeki fileyi çıkarıp aynaları ters çevirmişler.:farao:

amanın kanka nediyo senin klavyen öle...sermayeyi kaptırıyodun demekkine...bak şerefsizlere...iyi biyeri çakmakla tutuşturmamışlar veya kabloları elleriyle çekmemişler veya motor bloğunda ki dalgalardan birine tekme atmamışlar...vallahi geçmiş olsun..aman abi...:pale:

Valla bende anlamadım ses çıkmasınmı diye ayaklığa aldılar anlamadım.Orta sehbadan yan ayaklığa almışlar.Bide vites 1 deydi Boşa almışlar.:pale:

geçmiş olsun paşam. allahtan götürememişler dua edelim götüremedikleri için.. Ah keşke böyle bi motoru çalmaya çalışan kişi görsem şu an :)

allah yapanları ıslah eylesin ne diyelim.Çalsa o parayal zengin olsa neyse alacağı üçbeş kuruş.

kesinlikle kardeş.. iyi hatırlattın bende bi disk kilidi düşünüyorum.. COK BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN.. bence yakınlarda bir otopark varsa oraya kilitle motorunu.. en azından kafan rahat olur.. Gerci istanbulda otoparklar ne derece güvenli bilmiyorum ama Motoru ortada en az 1 ay bırakma bence... kazasız sürüşler

bende şimdi motoru götürmeyi pek düşünmüyorum.Ne yapsam bilmiyorum.Yolda fazla uzun değildi 8km falan iyi oluyordu motor.10-15dk da ordaydım.Şimdi istanbul trafiği ile birlikde 1 saatte giderim.:pale: Sen sen ol hocam direksiyon kilitini çok çabuk kırıyorlar bunun kaç defa videolarını verdiler.Enazından disk kiliti taktır.Oda olmasaydı götürüyorlardı.Alarmda belki caydırıcı olabilir.

şerefsiz hocam bunlar zamanında bizim minibüslere azmı girdiler.bozuk paraları alırdık arabadan adamlar kağıda not yazıp bırakırlardı: bozuk para bırak yoksa araba zarar veririz ne yapalım bizde şerefsizlere simit le çay parasını bırakıyorduk.bura türkiye birileri eşşek gibi çalışırken birileride babalar gibi çalıyorlar böyle...neyise hocam geçmiş olsun diyelim neyiseki ucuz atlatmışsın...

Böyle bir olay ilk defa duyuyorum.Yüzsüzlüğün son ramakları bunlar.Nasıl insanlar anlamıyorum.Yani onların yaptığı bazı pahalı yerlerdeki otopark mafyaları gibi buraya bırakırsan arabanı geldiğinde bu halde bulamazsın haracını vereceksin demek gibi birşey :(

abi sen ona mutlaka alarm taktır gerisi hikaye,dediğin gibi güvenlikler ancak kendi güvenliğini sağlıyabiliyor.kursla sertifika alınırsa olacağı bu.alsınlar şöyle sağlam döğüşçüleri bak ne oluyor
alarm konusunda haklısın.Ben buzamana kadar hep kapalı vwya otorpark olan yerlere bırakıyordum böyle bir girişimle karşılaşmamışdım.Umarım benim içinde bir musubet bin nasihat olur.gerekli önlemleri alırım.:cat::rendeer::rendeer:

geçmiş olsun erdo,valla bu şerefsizleri yakalayıp benim kamyonetin arkasında istanbulu dolaştırıcan,
geçmiş olsun tekrardan, tam koruma şart.

Valla cihan kamyonetlede götürüyorlar.Senin kamyonet onlarda olsa yandık :) Kilit falanda hikaye olur.Atıyorlar arkadaya götürüyorar eğer sabit birşeye bağlamazsan:pale:

geçmiş olsun birader okadar uğraşmışlarsa senin yer çok ıssız demekki ALLAH korusun komple söküp giderlerdi ben tırstım valla

Valla hocam öyle.Bu adamlar genelde Akşam çalışıyorlar demekki.Artık hazırlıklımı geldi yoksa geçiyordu motorumu gördü bilemiyorum tabi.:silent:Hangisi olursa daha zararsız çözemedim.Hazırlıksız geldiyse birdahaki seferi hazırlanmış gelcektir.Eğer bende hala hazırlanamazsam benim için pek iyi olmıyacak.

Geçmiş olsun... Valla sevindim.... Tabi çalamadıklarına... Tek bişey diyeceğim şerefsiz kansız ..neler... Aslında daha fazla diyesim var çünkü benim kinetix gideli 2 seneden fazla oldu... Giden gelmiyor....:pr:

Sağolun efenim. Sizinde tabi çalınmış biliyorsunuz azçok.gerekli önlemleri almazsak herkesin başına gelebiliyor.hırsıza kilit dayanmaz belki ama elimizden gelenide yapmamız lazım.Teşekkürler:rendeer:

geçmiş olsun,neyse ki motor hala sende..

sağolsın birol.Sende dikkat et disk kiliti al bir adet:cat::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erdo geçmiş olsun.
Disk kilidi bir işe yaramaz.
Büyük ihtimalle ordan geçen biri gördüğü için bırakmışlardır motosikleti.
Genellikle 3-5 kişi ve bir minübüs ortaklığında çalışıyor bu şerefsizler.
Motoru kaldırıp minibüse atıp gidiyorlar.
En iyi çare onlara zaman kaybettirecek önlemler alman.
Disk kilidi zincir alarm, ne bulursan takabilirsin.
Hırsızların vakit kaybetmelerine sebep olacak her şey iyi olur.
Fakat en iyi önlem, motosikletini kapalı bir yere ya da otoparka bırakman.
Tekrar geçmiş olsun.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gerçiş olsun Erdo, sen tedbiri elden bırakma %99 yine denerler.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Erdo geçmiş olsun.
Disk kilidi bir işe yaramaz.
Büyük ihtimalle ordan geçen biri gördüğü için bırakmışlardır motosikleti.
Genellikle 3-5 kişi ve bir minübüs ortaklığında çalışıyor bu şerefsizler.
Motoru kaldırıp minibüse atıp gidiyorlar.
En iyi çare onlara zaman kaybettirecek önlemler alman.
Disk kilidi zincir alarm, ne bulursan takabilirsin.
Hırsızların vakit kaybetmelerine sebep olacak her şey iyi olur.
Fakat en iyi önlem, motosikletini kapalı bir yere ya da otoparka bırakman.
Tekrar geçmiş olsun.

hııı:pale:evet sanırım birileri görmüş ve o yüzden bırakmış olabilirler.Çünkü disk kilitli falan adamlar yerinden oynatmıs götürmüşler.Sanırım şunada alarm ve zincir onların işini biraz daha zorlaştırır.Bu motor olayındad açalınma riski en kötü kısmı sanırım.:) he birde frenler normal bir 4 tekere göre vasat kalıyor.:)

Gerçiş olsun Erdo, sen tedbiri elden bırakma %99 yine denerler.

gene denerler diyorsun yani:silent::pale:Çalışma sistemlerinitam bilmediğim için.Biraz ara vermeyim sanırım motorla gitmeyi.Haftanın 7günü o motor oraya gidiyor herhalde dikkatlerini çekmemesi imkansız:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst