sağolasınız allah razı olsun :rendeer: hersey yolunda şimdi resimleri koyunda neşemiz yerine gelsin :queen:
Resim çeken olmadı ki.... Muhabbetten resim çekmeyi unutmuşuz.....![]()
:queen::queen::queen::queen: sana katılıyorum ama yangını pardon bızım ısınmamız ıcın yakılan atesı cekenler oldu sanırım
Ateş biraz fazla büyük yakılmış ama.... Sadece mangal istemiştik adamlar kocaman ateş yakmış..... İtfaiye zor söndürdü....![]()
Onun her tarafı hasarlı zaten..Az kafadan az yandan....:queen::queen::queen:Fotoğraf olsaydı bakardık, yani iyi olurdu.
Cengiz, geçmiş olsun. Durum ciddi mi? Manevi, maddi ve/veya bedensel hasar var mı?
geçti geçti alper öptü bişiciği kalmadı![]()
geçti geçti alper öptü bişiciği kalmadı![]()
Varmı başka öpülmek isteyen?...........:queen::queen::queen:
:silent: :silent: :silent: Abi benim burnuma kötü kokular gelmeye başladı yalnız :cyclopsan
tarığa resim işi bırakılırmı ya işi bitirebilecek adamlara verseydiniztarık akıllı adam olsaydı şimdiye kadar evlenir çoluk çocuk sahibi olurdu yaşı 38 e geldi hala bekar kime benzedi bilmemki, işi takip etsin diye veren adamdanmı bulaştı nedir:queen: