[MT İZMİR] Her Hafta Toplantı mı Olurmuş Toplantısı (11/01/2008)

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
akşam gel alp ve ben sana özel olarak anlatacağız, senin eshot fena beyninde gitmiş yanlışlıkla rahat bırak sıkma kendini :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
akşam gel alp ve ben sana özel olarak anlatacağız, senin eshot fena beyninde gitmiş yanlışlıkla rahat bırak sıkma kendini :p
:queen::queen::queen::queen:

Gülmem geçsin yazacağım......:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
alp_tunay+, APV41+, miss kolpa+, PHAETONW12, darksilence, kolpa+


Okuyanlar neden yazmaz anlamam...:silent: Hadi bay ve bayan kolpa..Katılımlarınızı bekliyoruz...:p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ders çalışıyorum bi yandan da ondan fazla katılamıyorum
malesef yarında olamıcaz sanırım aranızda:pr:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
merhaba cemaat yeni geldim kim demiş takılmazlar hadi sabaha kadar buralıyız evet millet gürüşmeyeli nasılsınız kocaman 6 gün geçti:queen:

evde olunca sesin çıkıyor sabaha kadar diye dışarıda yapsana 00 00 oldumu saat kulesi gibi çanlar çalıyorsun :queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
evde olunca sesin çıkıyor sabaha kadar diye dışarıda yapsana 00 00 oldumu saat kulesi gibi çanlar çalıyorsun :queen:

abi yarasa gibi olmuşum gündüz yatan gecede uyumayan :pale:

ders çalışıyorum bi yandan da ondan fazla katılamıyorum
malesef yarında olamıcaz sanırım aranızda:pr:

eren seni anlıyom kardeşim bak derslerine işin olmasa gelirsin biliyoz rahat ol ama üzledik sizi genede geçen haftada yoktunuz her halde ama ünce i,ş:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Elinde güzel filmi olan getirsin... Ama dublajlı olsun.... Okumaya uğraşmayalım...:p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Cengiz abiyr çok güldük heralde ahı tuttu bizde hasta olduk iyi mi.Yataktan yazıyorum şu an ama bizim pc diz üstü degildi:queen:
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
41
inşallah bende nöbet çıkışı geleceğim yanınıza inşalla görüşebileceğiz.kazasız belasız buluşmak üzere gurmede
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yaw hastayız diyoruz dişimizde ağrıyor millete albeni bahanesi gibi geliyor. bünye aynı anda 3 hastalıkla uğraşıyor. kendimi iyi hissedersem gelirim. koku falan almadığım için darksilence ın gelmesi beni bozmaz yeterki üstümüzü kirletmesin
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
abi yarasa gibi olmuşum gündüz yatan gecede uyumayan :pale:

bugün cesur abiyi aradım saat 13:50'de; biliyorum çünki geç kalkıyor....:p:p

oda ne telefon uzun bir çalmadan sonraaa...uykulu bir sess.....aloooo......:farao:


harbi yarasa gibi olmusun abiiii....:queen::queen::queen:

neyse görüşmek üzere....gelmek istiyorum ama 30km. civarı....:silent::silent::silent:


zaten saat 20:30'a kadar kursum varrr...geç gelirimmm....:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst