tarık olmasa ne yapacaktınız bilmem bak adam resimleri basmış işte benim KARDEŞİM ya severim kendisini ( canlı yayında seni türkiyeye rezil ederim dedi DÖNDÜM ) :queen:
tarık olmasa ne yapacaktınız bilmem bak adam resimleri basmış işte benim KARDEŞİM ya severim kendisini ( canlı yayında seni türkiyeye rezil ederim dedi DÖNDÜM ) :queen:
deneyelimmi, çıkalım otoyola basalım kim ikinci olacak, arkada kalan çayları söyler :queen:
Dönsen de kimse para vermez sana......:queen::queen::queen:
O sırada arkada alevler yükselmiş ama yokmuş gibi davranıyor....
Görürlerse hortum mu toplatırlarmış ne?....
helal olsun, yani izmir yansa yerinden kalkmayacak diyorsun :mrgreen:
Eee hortum bu.... Kolay mı?...... :queen::queen::queen:
:queen::queen::queen::queen::queen: eeeee abı o souk havada sulu hortum toplanırmı
Sana pembe hortumu olan filin hikayesini anlatmış mıydım?...:silent::silent::queen:
varya şu öksürük+grip+diş işlerim bi bitsin habire gezeceğim, yiyip içeceğim ve bol bol fotograf çekip siteye koyacağım. sırf inat cici babaya
hadi bu hafta neredeyiz organizatör nerede uyuyormu hafta sonu gezi nerede mangalmı,foçamı,manisamı,bahçevanmı yapıyoruz :queen: