[MT İZMİR] Her Hafta Toplantı mı Olurmuş Toplantısı (11/01/2008)

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sağolasınız allah razı olsun :rendeer: hersey yolunda şimdi resimleri koyunda neşemiz yerine gelsin :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Resim çeken olmadı ki.... Muhabbetten resim çekmeyi unutmuşuz.....:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:queen::queen::queen::queen: sana katılıyorum ama yangını pardon bızım ısınmamız ıcın yakılan atesı cekenler oldu sanırım

Ateş biraz fazla büyük yakılmış ama.... Sadece mangal istemiştik adamlar kocaman ateş yakmış..... İtfaiye zor söndürdü....:p:p
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Ateş biraz fazla büyük yakılmış ama.... Sadece mangal istemiştik adamlar kocaman ateş yakmış..... İtfaiye zor söndürdü....:p:p

Allahtan bekir olay yerindeymiş hemen profesyonel bir mudahale ile yangını bertaraf etmiştirrr....he he heee

ne cümle kurdum beee....:queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Yaw hani resim çeken yokmu ya:silent: Biz gelince bölemi yapıyoz iyiki bi gelemedik resim mesim yok ortada:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fotoğraf olsaydı bakardık, yani iyi olurdu. :)

Cengiz, geçmiş olsun. Durum ciddi mi? Manevi, maddi ve/veya bedensel hasar var mı?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fotoğraf olsaydı bakardık, yani iyi olurdu. :)

Cengiz, geçmiş olsun. Durum ciddi mi? Manevi, maddi ve/veya bedensel hasar var mı?
Onun her tarafı hasarlı zaten..Az kafadan az yandan....:queen::queen::queen:

Ama kazada bişey olmamış allahtan.... Bide olsaydı hiç çekilmezdi...:queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Çengüz abicim geçmiş olsun.Dayın grip olmuş sanırım.Allah tez vakitte şifa nasip etsin.Aminnn...
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
41
geçmiş olsun cengiz abicim sağlıklı yaşa sen resimleri çektim abi ama tarık atmamış galiba neyse önemli olan sohbetti zaten heycanlı bir geceydi
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tarığa resim işi bırakılırmı ya işi bitirebilecek adamlara verseydiniz :p tarık akıllı adam olsaydı şimdiye kadar evlenir çoluk çocuk sahibi olurdu yaşı 38 e geldi hala bekar kime benzedi bilmemki, işi takip etsin diye veren adamdanmı bulaştı nedir:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Onlar bekar kalmaya mahkum.... Emekli olunca halledeceklermiş....:queen::queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
tarığa resim işi bırakılırmı ya işi bitirebilecek adamlara verseydiniz :p tarık akıllı adam olsaydı şimdiye kadar evlenir çoluk çocuk sahibi olurdu yaşı 38 e geldi hala bekar kime benzedi bilmemki, işi takip etsin diye veren adamdanmı bulaştı nedir:queen:

Tarık meşgul adam ya sorsanız evlenmeye bile vakti yoktur kesin:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
dsc01687gy4.jpg

dsc01688rd0.jpg

dsc01690gm0.jpg

dsc01691tu4.jpg

dsc01692xd4.jpg

dsc01693dj9.jpg

dsc01694hh3.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst