- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 3,386
digiboy aradaşım fazla güvenme motoruna sıkıysa kapışalım seninle bendekide çin sayılır
ayrıca arkadaşım birde karbürator hortumuna bak istersen bazen gevşeyebiliyor ozamanda sıkıntı yapıyor haliyle
güvenme meselesi değil adamım benimkisi. mondi'lerin birsürü sorunu çıkıyo hergeçen gün. servise gidiyorum benim km'den az motorlar var. ya can çekişiyolar ya da motor indiriyolar. benim motor sadece yağ değişimine gidiyo bi de balata bitiriyoz o kadar. yerli üretim farkı oluyo işte
aynı motor var üstünde seninkininde. neyine kapışcazki. belki senin motorun ayarlarında benzin fazlaysa beni tokatlarsın. benimkinde hava fazla mesela. yakıtı azaltmaya çalışıyoz ayarlarla...
dostum bilgin yoksa koltugun altındaki torpido yerini 4 vidasını sök ve o kısmı çıkart. motora bak bakalım. çıkan parça varmı. muhtemelen benzin gelmiyor ya da dedğim gibi hava fazla.