151 rs motor boğuldu

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
digiboy aradaşım fazla güvenme motoruna sıkıysa kapışalım seninle bendekide çin sayılır :)

ayrıca arkadaşım birde karbürator hortumuna bak istersen bazen gevşeyebiliyor ozamanda sıkıntı yapıyor haliyle

güvenme meselesi değil adamım benimkisi. mondi'lerin birsürü sorunu çıkıyo hergeçen gün. servise gidiyorum benim km'den az motorlar var. ya can çekişiyolar ya da motor indiriyolar. benim motor sadece yağ değişimine gidiyo bi de balata bitiriyoz o kadar. yerli üretim farkı oluyo işte :):):)

aynı motor var üstünde seninkininde. neyine kapışcazki. belki senin motorun ayarlarında benzin fazlaysa beni tokatlarsın. benimkinde hava fazla mesela. yakıtı azaltmaya çalışıyoz ayarlarla...

dostum bilgin yoksa koltugun altındaki torpido yerini 4 vidasını sök ve o kısmı çıkart. motora bak bakalım. çıkan parça varmı. muhtemelen benzin gelmiyor ya da dedğim gibi hava fazla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanunıler taiwan malı mondiler gibi taka değil şunlarla bizim motorlari 1 tutmayın
digiboy motorun sasi no sunun oraya bak cpi motor. co yazıyomu sonra bana cvp verirsin. yolda can çekişen 1 150rf vardı 125mt yığıla yığıla onu çekiyodu ben zongshen cruseri zorlanmadan çektim..


sorunu olan arkadas sen motoru satmayı unut pazargünü karbüratörü sök temizle
sorun ortadan kalkar sana kolay gelsin :mrgreen:
motor 1000 ytl den fazla etmiyo belki az km yaptıysan 200 300 ytl fazla satabilirsin ben arastırdım..
 
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
294
arkadasım sana yardımcı olayım motordan anlarım artık bu 151rs elınden cektıgımden

1 karburator manifolt borusu var kucuk ya ondan ...
2 hava fitresine giden boru var delınmıs olabılır hemen delınıyor saten..
3 benzının de yada deponda pislik vardır ..

1 ve 2 şıklar en tetbirli sonucları....
Katılıyorum arkadaşa aynısından arkadaşımda vardı yolda kalmıştı motor hiç çalışmıyordu marş dönüyor ama motor çalışmıyor karbiratör manifoldu patlamış değeri 10 ytl falan 14000 km de motor 4 kere patlattı genel sorun sanırım depodada pislikler oluştu çekişi etkiliyor iyi bir tamirciye git...
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
kanunıler taiwan malı mondiler gibi taka değil şunlarla bizim motorlari 1 tutmayın
digiboy motorun sasi no sunun oraya bak cpi motor. co yazıyomu sonra bana cvp verirsin. yolda can çekişen 1 150rf vardı 125mt yığıla yığıla onu çekiyodu ben zongshen cruseri zorlanmadan çektim..


sorunu olan arkadas sen motoru satmayı unut pazargünü karbüratörü sök temizle
sorun ortadan kalkar sana kolay gelsin :mrgreen:
motor 1000 ytl den fazla etmiyo belki az km yaptıysan 200 300 ytl fazla satabilirsin ben arastırdım..

Slm , cpi motor sadece deer 152 - hussar - popcorn - ve speedy 125 modelleri...
Rokko - storm - classic vs.. çin malı ama mondilerden iyidir...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bendede kanuni caracal var bana da öyle dedi birisi hususi 25 km yol gittim cpi .com yazmadığını ispat ettim ,gel bir kapışam dedi mct 250 ıle tabıkı motorcu adam oyle islerle ugrasmaz sehır ıcınde ,,su var bakarsan bag bakmazsan dağ olur ,az kaldı castrol magnatec 10/40 motor yagı , ırıdyum bujı, karburatoru de yaz a cevırdımmı ,bomba gıbı olur adamlar 6000 km olmus ılk yagını degıstırmıyor motor yatak sarıyor sonra yok bu çin liler boyle soyle sen onu gıt en kral japon da yap yıne ynı sey olur kanuniler farklı kanuni 1 gömlek daha ustun bunu servislerde soyluyor
saygılar
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst