[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
o ajanı tahmin edebiliorum bende öğrendim nesem..
bensiz nası eğlenirsiniz o yalan bi kerem geç onu:)

sensiz eylencemi olur zuzu, bizde baktık eylence yok
arka masadaki sarılıyla pembeliyle ilgilendik
hoş halis abi kızları biraz korkutsada gerekli şefkati gösterik, dimi Ümmet abiiii:queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
ben eve gidemedim, yağmur fena bastırrdı:queen:
eve gidemeyince alayına gittim, iiki yağmur bastırmış::winkwink::

çok güzel bi akşamdı, hoş sohbetler ettik, yeni bi arkadaşımızı tanıdık
katılan herkeze teşekkürler
bu arada aramızda bi ajan olduğunu öğrendik, onun direktifleriyle bir hafta buralarda olmayabilirim:cherry:
yusuf, burak, emin ve muharremin bir dahaki buluşma için çok ii teklifleri oldu, mekanın ismi neydi vat 35 mi 65 mi ne:queen:
bu ismini saydıım kardeşler adresi bile tarif etti:)
yeni motürümle katıldığım ilk bbuluşma oldu, resimleri konur siteye
yastik yakma şovumu videoya almadık, canınız çekmesin die:p
tekrardan teşekkürler herkeze, yeni buluşmalarda buluşmak üzere:)
banlanmassam tabi:queen:

sen hiç konuşma zati parada kazanmadın sus sen :queen::queen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
evet çok güzel bir buluşmaydı başta organizatör mavideli kemal abimiz olmak üzere iştirak eden herkese teşekkür ederiz :rendeer: keşke herkes katılabilseydi ama sağlık olsun bi daha ki sefere artık, yalnız muharrem kardeşimize çok üzüldüm buluşmaya gelebilmek için "yaprak dökümü" nü kaçırmış :pale::mrgreen:

ben eve gidemedim, yağmur fena bastırrdı:queen:
eve gidemeyince alayına gittim, iiki yağmur bastırmış::winkwink::

çok güzel bi akşamdı, hoş sohbetler ettik, yeni bi arkadaşımızı tanıdık
katılan herkeze teşekkürler
bu arada aramızda bi ajan olduğunu öğrendik, onun direktifleriyle bir hafta buralarda olmayabilirim:cherry:
yusuf, burak, emin ve muharremin bir dahaki buluşma için çok ii teklifleri oldu, mekanın ismi neydi vat 35 mi 65 mi ne:queen:
bu ismini saydıım kardeşler adresi bile tarif etti:)
yeni motürümle katıldığım ilk bbuluşma oldu, resimleri konur siteye
yastik yakma şovumu videoya almadık, canınız çekmesin die:p
tekrardan teşekkürler herkeze, yeni buluşmalarda buluşmak üzere:)
banlanmassam tabi:queen:

ya acık acık 2 tane iftira var burda yaprak dökümünü istburak kacırıodu bn ona soledim yazık oldu die oda uydudan izlerim bn dedi:queen:
ayrıca vat 69 fikri emin adres tarifi burakın işiydi!!:cat:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Konuyu Toplam 15 üye okuyor. (14 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
crayzboyone, emin_arikoglu, tugcetugce, GKN, deli mavili, bambu, ümmet perkitan, mhrrmkpnr, Pınarr, ugurcuk, aYe, aargh, pokergs, D C R


tum sıte burda:))))))
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
tuğçe ikizin nerde yazmıyo hiç ,okuyor ama belki toptan yazacaktır,birazdan başlar.
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Sanırsam kadro hep aynı :silent: değişmezmi yaw :queen: hepinize iyi eğlenceler beni aşar bu olaylar..
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
buarada uzun zmndr herkesin birarada eglendigi bukdr sıcak bi buluşma olmamstı acıkcası burda ev sahibinin buyuk emegi var tskkrler:rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
timam gökhan sen bilirsin şiker pikiii:queen::queen:

aa şiker didi, yirim yiriiimmm:p
sen hiç konuşma zati parada kazanmadın sus sen :queen::queen:
olüm ben alacağmı aldım yannız veresiye isteyenler oldu sen yarın bankayı ara bi sanal pos versinler bize, bool bol taksit yaparız:queen:
yeşilliyi unuttun :mrgreen:
yok, onnu aldım geldim:bounce:
ya acık acık 2 tane iftira var burda yaprak dökümünü istburak kacırıodu bn ona soledim yazık oldu die oda uydudan izlerim bn dedi:queen:
ayrıca vat 69 fikri emin adres tarifi burakın işiydi!!:cat:

efet, dooru vat69 hee
ben 65 diyorum sen 69, demekki sende ii biliyosun:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
emün msn den diyoki
oranın adresini ekşi sözlüğe yazmış
merak edenler bakabilir, kopyalamaya ar damarım yetmedi:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oo buluştunuz demek iyi geçmiştir sanırım :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
buarada uzun zmndr herkesin birarada eglendigi bukdr sıcak bi buluşma olmamstı acıkcası burda ev sahibinin buyuk emegi var tskkrler:rendeer:
evet bende aynısını düşünüyodum :cat:

emün msn den diyoki
oranın adresini ekşi sözlüğe yazmış
merak edenler bakabilir, kopyalamaya ar damarım yetmedi:queen:

:queen:

oo buluştunuz demek iyi geçmiştir sanırım :)

gelmediğine pişman olabilirsin kelebek günay bi dahakine mutlaka gelmeni tasfiye ederim :)
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
buarada uzun zmndr herkesin birarada eglendigi bukdr sıcak bi buluşma olmamstı acıkcası burda ev sahibinin buyuk emegi var tskkrler:rendeer:

bu gece benden uzak durduya, ondandır:cherry:
bu arada oranın sahibinin kartını kaybettim, kemale dedimki çıkmadan bi kart al falan, bana lüzum yok bende cebi var dedi:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
şşşşşşşş hem gelmiyorsun hemide gelenlere laf atıyorsun ayıp deilmi
yaşından başından utan :p:p
üzme kimseleri sakın :p
hem ben ve benimki gkn ikimizde ortamı coşturduk :cat:
valla eminimdir kimsenin canı sıkılmamıştır varsa şikayeti olan söylesin :rendeer:
Mesajları görüyosun dimi.. Yokuluğumu aratmışsın pis varyemez noolcak :p
İstisnalar kâideyi bozmaz efeniimmm :queen: :queen: :queen:
Pınar abla, Sen ve tuğçe gelseydiniz 10 deil +100000 olucaktı ama neyse biz 10'la yetindik :queen:

Süperdi :cat:
Merak etmeyin bomba gibi bi buluşma yaparım ben telafisini yaparız bugünün :)
evet çok güzel bir buluşmaydı başta organizatör mavideli kemal abimiz olmak üzere iştirak eden herkese teşekkür ederiz :rendeer: keşke herkes katılabilseydi ama sağlık olsun bi daha ki sefere artık, yalnız muharrem kardeşimize çok üzüldüm buluşmaya gelebilmek için "yaprak dökümü" nü kaçırmış :pale::mrgreen:
Bak işte gözleri bizi arıyan bi cancağızımız daha :salut:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Mesajları görüyosun dimi.. Yokuluğumu aratmışsın pis varyemez noolcak :p

Merak etmeyin bomba gibi bi buluşma yaparım ben telafisini yaparız bugünün :)

Bak işte gözleri bizi arıyan bi cancağızımız daha :salut:

efet efet, önce herkes seni mumla aradı, biz o mumları söndürdük:p
ama soora nedense iiki bu buluşmaya kızlar gelmedi dediler, neden acep:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst