ben eve gidemedim, yağmur fena bastırrdı:queen:
eve gidemeyince alayına gittim, iiki yağmur bastırmış::winkwink::
çok güzel bi akşamdı, hoş sohbetler ettik, yeni bi arkadaşımızı tanıdık
katılan herkeze teşekkürler
bu arada aramızda bi
ajan olduğunu öğrendik, onun direktifleriyle bir hafta buralarda olmayabilirim:cherry:
yusuf, burak, emin ve muharremin bir dahaki buluşma için çok ii teklifleri oldu, mekanın ismi neydi vat 35 mi 65 mi ne:queen:
bu ismini saydıım kardeşler adresi bile tarif etti

yeni motürümle katıldığım ilk bbuluşma oldu, resimleri konur siteye
yastik yakma şovumu videoya almadık, canınız çekmesin die

tekrardan teşekkürler herkeze, yeni buluşmalarda buluşmak üzere

banlanmassam tabi:queen: