[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Ben eve geldim :queen:
Buluşma bitti :p
insanın evi buluşmaya yakın olmasın :cherry:

Tek kelimeyle söylüyorum Harbiden SÜPERDİ !!! :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ya kanka ne cabuk bıtırdınız bulusmayı bak sımdı bende yolacıkıodum:)))))))) nasıldı guzelmıydı bı resım yokmus sende ? inş vardırda koyarsın goruruk :)))
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben eve geldim :queen:
Buluşma bitti :p
insanın evi buluşmaya yakın olmasın :cherry:

Tek kelimeyle söylüyorum Harbiden SÜPERDİ !!! :queen: :queen: :queen: :queen:

Hadi ordan süpermiş :p Benim gelmediğim buluşma hangi gün süper olmuş edepsiss :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
heee eefet pınarr ablam doqru dıo demi pınar abla doqru dıon sensz gezının tadımı cıkar peh ben ole gezıye gezı demem :).......
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hadi ordan süpermiş :p Benim gelmediğim buluşma hangi gün süper olmuş edepsiss :queen:

İstisnalar kâideyi bozmaz efeniimmm :queen: :queen: :queen:
Pınar abla, Sen ve tuğçe gelseydiniz 10 deil +100000 olucaktı ama neyse biz 10'la yetindik :queen:

Süperdi :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
buluşma cokk süperdi tüm gelen arkadaşlara çokk teşekkürler gelemeyen arkadaşlarda üzülmesin onların yerinede çok iyi sohbet edip eğlendik herkezz sağ olsun
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Üzüldüm de artık kısmet bir sonrakine:pale:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kemal çok teşekkürler kardeşim busoığuk gönde sıcak bir ortamda bizleri biraraya getirdin ataköy buluşmasına katılan herkese çok teşekkürler işte bendeki resimler.herkes çektiği resimleri ekler herhalde.





























 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Hadi ordan süpermiş :p Benim gelmediğim buluşma hangi gün süper olmuş edepsiss :queen:

şşşşşşşş hem gelmiyorsun hemide gelenlere laf atıyorsun ayıp deilmi
yaşından başından utan :p:p
üzme kimseleri sakın :p
hem ben ve benimki gkn ikimizde ortamı coşturduk :cat:
valla eminimdir kimsenin canı sıkılmamıştır varsa şikayeti olan söylesin :rendeer:

Üzüldüm de artık kısmet bir sonrakine:pale:

sen rahat ol murat biz senin yerinede yedik içtik :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
İstisnalar kâideyi bozmaz efeniimmm :queen: :queen: :queen:
Pınar abla, Sen ve tuğçe gelseydiniz 10 deil +100000 olucaktı ama neyse biz 10'la yetindik :queen:

Süperdi :cat:

ne onu ya tam tamına 18 idi aslında ortam 1 numaraydı :cat:

ümmet abey eline ayağına bide şipşakına sağlık bu ortama sende çok mutluluk kattın:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
evet çok güzel bir buluşmaydı başta organizatör mavideli kemal abimiz olmak üzere iştirak eden herkese teşekkür ederiz :rendeer: keşke herkes katılabilseydi ama sağlık olsun bi daha ki sefere artık, yalnız muharrem kardeşimize çok üzüldüm buluşmaya gelebilmek için "yaprak dökümü" nü kaçırmış :pale::mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
aa halis abi de ordaaa.....
amanın tüh tüh...
artık 19 ocaktan sonra aranıza tekrar döerim:cat:
hasanda orda yaaa kaçırdık iyimi:(
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben eve gidemedim, yağmur fena bastırrdı:queen:
eve gidemeyince alayına gittim, iiki yağmur bastırmış::winkwink::

çok güzel bi akşamdı, hoş sohbetler ettik, yeni bi arkadaşımızı tanıdık
katılan herkeze teşekkürler
bu arada aramızda bi ajan olduğunu öğrendik, onun direktifleriyle bir hafta buralarda olmayabilirim:cherry:
yusuf, burak, emin ve muharremin bir dahaki buluşma için çok ii teklifleri oldu, mekanın ismi neydi vat 35 mi 65 mi ne:queen:
bu ismini saydıım kardeşler adresi bile tarif etti:)
yeni motürümle katıldığım ilk bbuluşma oldu, resimleri konur siteye
yastik yakma şovumu videoya almadık, canınız çekmesin die:p
tekrardan teşekkürler herkeze, yeni buluşmalarda buluşmak üzere:)
banlanmassam tabi:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
o ajanı tahmin edebiliorum bende öğrendim nesem..
bensiz nası eğlenirsiniz o yalan bi kerem geç onu:)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evet çok güzel bir buluşmaydı başta organizatör mavideli kemal abimiz olmak üzere iştirak eden herkese teşekkür ederiz :rendeer: keşke herkes katılabilseydi ama sağlık olsun bi daha ki sefere artık, yalnız muharrem kardeşimize çok üzüldüm buluşmaya gelebilmek için "yaprak dökümü" nü kaçırmış :pale::mrgreen:

buda duygusal gey :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst