[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
listeye ekledim senide haberin ola arkıt gelmemek yokk :queen:



kanka gkn bak seni içeriye bile almıyor ne demek dışarıda otururuz :queen:
sana kuyruklu muamelesimi yapıyor :queen:

demekki aramızdaki ilişki ordan başladı:p
it iti nerde bulurmıuş:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ne bilim kimin bulluşması...
senlen havalar düzelince hisarda kahvaltı buluşması yaparık üzülme ümmeti abi konuşuoduk... ama havalar düzelsin dışarda otururuz:cat:

taam ben motür alınca ıslatmaya gideris oraya:cat:
ama delü nün bile buluşması var benim yok:salut:
dalılılım amaaa:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Gokan abiiiiiiiiiiiiii buldum sende bu hafta sonu tophaneye bı bulusma ac 10 numara olur :D..................... yanı senıde bı bulusman olmus olur :D
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ee tabi ben akşamakadar senin gibilere iğneli veterinerlik yapıyorum :queen:

sana bi gogosilin yaparım 1 mg:queen::queen:
baytar necmi:p

gökancımla ben dışarda oturcaz belkim dimi göki karışıolar hemen:cherry:ayrıca oranın tadı öle dışarda:)

efet karışmayın bise, tuçiyle başbaşa dışarda oturcas bis boğaza karşı:bounce:

Gokan abiiiiiiiiiiiiii buldum sende bu hafta sonu tophaneye bı bulusma ac 10 numara olur :D..................... yanı senıde bı bulusman olmus olur :D

yok olüm, yeterin la 1 haftada 3 mt buluşmasımı olurmuş:)
bizden bu kadar, başkası açarsa katılmaya çalışırız elimizden geldiğince:wiinkk:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:
yok olüm, yeterin la 1 haftada 3 mt buluşmasımı olurmuş:)
bizden bu kadar, başkası açarsa katılmaya çalışırız elimizden geldiğince:wiinkk:

Vallaha bı mt ızmıre bakıyorum evde oturdukları yok :D bıde bızım ıst bakıom ılk defa haftada 2 bulusma oldu :queen::queen: he abı sen acarsan herkescıkler gelır unutma :D
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Pınar daha senin ifadeni almadım ben ööle bol keseden sallama :D

hadi benide yazın bakem ama ben geç gelcem malum saat18:00de iş bitio taaa

samandıradan ataköye
Gel topoşhaneye alayım seninde ifadeni :cherry:
senin yaşınkadar ben lastik yaktım hani nirde kazandığın lastiklerin
çeyizinemi sakladın yoksa :queen:
Hee çeyizime pirelli lastiğimi koydum subap lastiği eksik kaldı uygun bi zamanınızda gelip annenden seni çeyizime istiycez artık :queen:
:rendeer::rendeer::rendeer:
artık eklendik bikere bu yolunu bulcaz
bu arada bugün villa levente gittim
7 saat eğitimle birlikte ehliyet için 400 ytl fiyat verdiler
uygun mudur bu iş?
Selamımı söyleseydin biraz indirim yaparlardı :)
Fazla almışlar, bak Tuğçe ders ücreti vermediği halde 15 özel ve beleş ders alıyo :queen: Sen git ameliyat ol daha ucuza gelir beleş ders alırsın :cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Gel topoşhaneye alayım seninde ifadeni :cherry:

Hee çeyizime pirelli lastiğimi koydum subap lastiği eksik kaldı uygun bi zamanınızda gelip annenden seni çeyizime istiycez artık :queen:

Selamımı söyleseydin biraz indirim yaparlardı :)
Fazla almışlar, bak Tuğçe ders ücreti vermediği halde 15 özel ve beleş ders alıyo :queen: Sen git ameliyat ol daha ucuza gelir beleş ders alırsın :cherry:

sonra verces borcumuzu canım alla alla:cherry:
beleşçimiyim ben:cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
taam o zaman yarın akşam herklesler ordayken bi konuşalım, duruma göre hafta sonuna bi topic açarız:cat:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fiyat normal gibi eh işte denir ancak bu fiyata:bounce:

:):):)
msnnizi alsanıza birbirinizin:queen::cat:

sadece kursun aldığı ücret mi 400 ytl?

Gel topoşhaneye alayım seninde ifadeni :cherry:

Hee çeyizime pirelli lastiğimi koydum subap lastiği eksik kaldı uygun bi zamanınızda gelip annenden seni çeyizime istiycez artık :queen:

Selamımı söyleseydin biraz indirim yaparlardı :)
Fazla almışlar, bak Tuğçe ders ücreti vermediği halde 15 özel ve beleş ders alıyo :queen: Sen git ameliyat ol daha ucuza gelir beleş ders alırsın :cherry:


aa doğru senin tanıdıktı değil mi orası
ben gidiyim diyim PINARR ın selamı var
bu arada sadece kurs parası 400
aynı fiyata çakma kursa gidip yanında da honda sürüş eğitimi aynı şeye denk geliyor
ders 6 saat honda eğitimi 2 gün

Selamımı söyleseydin biraz indirim yaparlardı :)
Fazla almışlar, bak Tuğçe ders ücreti vermediği halde 15 özel ve beleş ders alıyo :queen: Sen git ameliyat ol daha ucuza gelir beleş ders alırsın :cherry:

ben bi özel ders veriyim onlara, estetik ameliyat olsunlar sonra...:bounce:
hem tuğçe nin ders parası çıkar, hem de antrenman olur bana:queen:
avatar da önümde duran eskidi kullanamıyorum fazla...:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst