Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bela mısın biladerbırah peşimi
![]()
:queen:
ben katılıp tanışayım isterdim sizlerle ama
19.00 da leventte işten çıkıyorum
o yüzden bi dahaki sefere inşallah:wiinkk:
Bela mısın biladerbırah peşimi
![]()
:queen:
ben katılıp tanışayım isterdim sizlerle ama
19.00 da leventte işten çıkıyorum
o yüzden bi dahaki sefere inşallah:wiinkk:
Waggas'ta geliyo kemal abeyyy eklersen sevinürük![]()
:queen:
ben katılıp tanışayım isterdim sizlerle ama
19.00 da leventte işten çıkıyorum
o yüzden bi dahaki sefere inşallah:wiinkk:
Bende gelmek istiyorum ama çarşamba 4 işbaşı nası olcek??
Gidebilirsin saat 11'e kadar hemen hemen herkes halen orda olur, yani her türlü yetişirsin.
Hoş ben gitmekten vazcaydım, arabayla çekilecek trafik değil, cinnet geçiriyorum sonra.
senide yazıyımmı cici kız listeye :cherry:
Sen alıp 15:45 te işe bırakıcaksan ekle cicim:cherry:
gece 15.45 değilmi
neden olmasın o zaman :queen:
ertesi gün 15:45 e kadar naaaapıcaksınız orda ?
pınar hnm tavladan anlayan bi sen varmışsın ? gelmicen mi hakkaten ?
Arabayla gelebilirmüyük ?![]()
Ertesi gün 15:45 e kadar işe gitmiş işten çıkmış bi daha işe gidiyor olucam benertesi gün 15:45 e kadar naaaapıcaksınız orda ?
pınar hnm tavladan anlayan bi sen varmışsın ? gelmicen mi hakkaten ?
tavlada ben pınarı yeniyorum :queen:
o gelmezse takılırız beraber tavlaya :cat:
arkadaşlar nede4n hem hafta içi hem erken saat ?
hadi 7 den sonra olsa anlycam çünkü saat 7 de çıksak işten anca gelirizzz
beşiktaş ta çalışıyorum hanii hava güsel olsada motorla da gelsem diycem ekleyin diycem ama en iyisimi eklemeyin be süpriz yaparım size![]()
hee demek öyle sen görürsün kim yenmiş daha çok nasıl olsa
elime düşersin :queen:
ne fark eder ki ha 18:30 ha 19:00 arada fazla bir zaman yok zati orada kısa bi zaman takılacak degiliz hafta içinde olmasının sebebide hafta sonu zaten her zaman buluşmak kolaydır bir değişiklik olsun diye hafta içine ayrladık buluşamayı
Hiçte düşmem bi kerem.. Ben tav oldum hem :cherry:
Çok başına buyruk gidiyosun patak(kötek) geliyo :queen::queen:
bakalım eger hava güsel olurda motorla işe gidersem geliyorum
burayı bana tarif edecek biri varmı ben akşam beşiktaş barborostan yıldız teknik üniversitesinden yola çıkıcam
Sen benim sağlam halimden bi habersin bakıyorum da.. Yemişim taksiciyi.. :queen:ee sana kim öğretti tavlamayı tabiki ben :queen::queen:
ne benimi dövücen şimdide allahtan taksici deilsin yoksa benden çok çekerdin :queen: