[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
:queen:

ben katılıp tanışayım isterdim sizlerle ama
19.00 da leventte işten çıkıyorum
o yüzden bi dahaki sefere inşallah:wiinkk:

Gidebilirsin saat 11'e kadar hemen hemen herkes halen orda olur, yani her türlü yetişirsin.

Hoş ben gitmekten vazcaydım, arabayla çekilecek trafik değil, cinnet geçiriyorum sonra.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Waggas'ta geliyo kemal abeyyy eklersen sevinürük :p

waggas ıda yazdım kardeş :cat:

:queen:

ben katılıp tanışayım isterdim sizlerle ama
19.00 da leventte işten çıkıyorum
o yüzden bi dahaki sefere inşallah:wiinkk:

sende gelebilirsin istersen bşz seni bekleriz :rendeer:
yazayımmı listeye

Bende gelmek istiyorum ama çarşamba 4 işbaşı nası olcek??

senide yazıyımmı cici kız listeye :cherry:

Gidebilirsin saat 11'e kadar hemen hemen herkes halen orda olur, yani her türlü yetişirsin.

Hoş ben gitmekten vazcaydım, arabayla çekilecek trafik değil, cinnet geçiriyorum sonra.

motorla gel arabayla gelmen şart deil
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ertesi gün 15:45 e kadar naaaapıcaksınız orda ?

pınar hnm tavladan anlayan bi sen varmışsın ? gelmicen mi hakkaten ?
Ertesi gün 15:45 e kadar işe gitmiş işten çıkmış bi daha işe gidiyor olucam ben :)
Ayıpsın gel Tophaneye tavla atalım.. Bunların hepsi foss.. Tophaneye gidersen alo de bana iki gelip yeneyim :queen:
tavlada ben pınarı yeniyorum :queen:
o gelmezse takılırız beraber tavlaya :cat:

Valla sen bi sefer yendin ben iki sefer.. Son maçı da ben aldım canını sıktım hatırladın mı :cherry:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Valla sen bi sefer yendin ben iki sefer.. Son maçı da ben aldım canını sıktım hatırladın mı :cherry:[/QUOTE]

hee demek öyle sen görürsün kim yenmiş daha çok nasıl olsa
elime düşersin :queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
arkadaşlar nede4n hem hafta içi hem erken saat ?
hadi 7 den sonra olsa anlycam çünkü saat 7 de çıksak işten anca gelirizzz
beşiktaş ta çalışıyorum hanii hava güsel olsada motorla da gelsem diycem ekleyin diycem ama en iyisimi eklemeyin be süpriz yaparım size :p
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
arkadaşlar nede4n hem hafta içi hem erken saat ?
hadi 7 den sonra olsa anlycam çünkü saat 7 de çıksak işten anca gelirizzz
beşiktaş ta çalışıyorum hanii hava güsel olsada motorla da gelsem diycem ekleyin diycem ama en iyisimi eklemeyin be süpriz yaparım size :p

ne fark eder ki ha 18:30 ha 19:00 arada fazla bir zaman yok zati orada kısa bi zaman takılacak degiliz hafta içinde olmasının sebebide hafta sonu zaten her zaman buluşmak kolaydır bir değişiklik olsun diye hafta içine ayrladık buluşamayı
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
hee demek öyle sen görürsün kim yenmiş daha çok nasıl olsa
elime düşersin :queen:

Hiçte düşmem bi kerem.. Ben tav oldum hem :cherry:

ne fark eder ki ha 18:30 ha 19:00 arada fazla bir zaman yok zati orada kısa bi zaman takılacak degiliz hafta içinde olmasının sebebide hafta sonu zaten her zaman buluşmak kolaydır bir değişiklik olsun diye hafta içine ayrladık buluşamayı

Çok başına buyruk gidiyosun patak(kötek) geliyo :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
bakalım eger hava güsel olurda motorla işe gidersem geliyorum
:p

burayı bana tarif edecek biri varmı ben akşam beşiktaş barborostan yıldız teknik üniversitesinden yola çıkıcam
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Hiçte düşmem bi kerem.. Ben tav oldum hem :cherry:



Çok başına buyruk gidiyosun patak(kötek) geliyo :queen::queen:

ee sana kim öğretti tavlamayı tabiki ben :queen::queen:
ne benimi dövücen şimdide allahtan taksici deilsin yoksa benden çok çekerdin :queen:

bakalım eger hava güsel olurda motorla işe gidersem geliyorum
:p

burayı bana tarif edecek biri varmı ben akşam beşiktaş barborostan yıldız teknik üniversitesinden yola çıkıcam

sahil yolundan gel ataköy galeri tarafından içeriye gireceksin orada karakol var kime sorsan gösterir karakolun arkatafında büyük bir cami göreceksin kavaklı park nerde diye sor san gösterirler yada orada bizden birileri ara gelip alalım :cat:
senide ekledim listeye
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ee sana kim öğretti tavlamayı tabiki ben :queen::queen:
ne benimi dövücen şimdide allahtan taksici deilsin yoksa benden çok çekerdin :queen:
Sen benim sağlam halimden bi habersin bakıyorum da.. Yemişim taksiciyi.. :queen:

Tavlayı senden öğrenmişsem nasıl olurda sen daha sitede bilem yokken herkesi yeniyor lastikler kazanıyordum.. Bana bunu açıkla :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst