Antalya TRT vericisi tırmanışı

Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
Fazla detaya girmeden,kısa bi açıklamadan sonra, fotolarla sizi başbaşa bırakıyorum.

Antalya TRT verici istasyonu'na düzenlenen gezi için Antalya'da Kemer yolu üzerinde bir benzinlikte toplandık. Vericiye doğru Tünektepe tarafından tırmanmaya başladık. Asfalt olan yol ileride toprağa ve sonra da süpriz bir şekilde kar ve buza dönüştü.

buluşma..




mola...



yola devam..







son metreler karlı, buzlu ve dik rampalara tırmanmakla geçti..


vee..zirve...




iki motor vericiyi gördük..
tepeye ulaştığımızda sırılsıklam terlemiştim..
kar ve buzda bu iş çok fazla efor istiyormuş..:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Güzel bir tırmanış olmuş paşam..:cat:
Endurocu ruhu aşısından bende vurulacam bu gidişle..
:cherry:
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
Gezinin zevki paylaşıldıkça artıyor..ben teşekkür edrim arkadaşlar..

Güzel bir tırmanış olmuş paşam..:cat:
Endurocu ruhu aşısından bende vurulacam bu gidişle..
:cherry:

Abi senin kendi fotona alışmıştık..
avatarı görünce zıpladım valla..:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezi olmuş ama o kadar motordan kala kala 2 motor mu kalmış :cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok güzel bir gezi olmuş..Fotoğraflar çok güzel.
Teşekkürler:cat:

Soracağım soruyu Fulish sormuş,sizde cevaplamışsınız.
Böyle bir yola çıktıktan sonra o zirveyi görmekten (motor bozulmadığı ya da başka bir aksilik olmadığı sürece) asla vazgeçmezdim:)Neyse,arkadaşlarında geçerli sebepleri vardır..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karda cros ve enduro sürmenin keyfi inanılmazdır ya :) nasıl bırakıp geri dönerler :) Ben sırf kar için giderdim
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Helal olsun!!!! işte bu sizin yaptığınız SPOR oluyor bizim ki de tatlı suculuk.:cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Harbi dağa tırmanış olmuş. :) Zirvede bayağı yüksekmiş her yer altınızda kalmış. Zirveye ulaşan Motorlar ise
Biri Hyosung RX 125 Diğeri ney seçemedim.... :)
Paylaşım için sağol...Devamını dilerim.
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
Çok güzel bir gezi olmuş..Fotoğraflar çok güzel.
Teşekkürler:cat:

Soracağım soruyu Fulish sormuş,sizde cevaplamışsınız.
Böyle bir yola çıktıktan sonra o zirveyi görmekten (motor bozulmadığı ya da başka bir aksilik olmadığı sürece) asla vazgeçmezdim:)Neyse,arkadaşlarında geçerli sebepleri vardır..

teşekkürler..
aslında ben de aynı fikirdeyim daha eylülden beri motor üstündeyim ama gözüm kestiği için devam ettim..
devam etmeyen arkadaşların bazılarının motorları biraz ağırdı bazıları da daha yeni motor büyütmüşlerdi..bir de yeni başlayan abimiz vardı..


Karda cros ve enduro sürmenin keyfi inanılmazdır ya :) nasıl bırakıp geri dönerler :) Ben sırf kar için giderdim

gerçekten de inanılmazmış..
bence onlar da aklı başında davrandılar hırslanıp peşimizden gelseler üzücü şeyler olabilirdi.

Helal olsun!!!! işte bu sizin yaptığınız SPOR oluyor bizim ki de tatlı suculuk.:cat:

teşekkürler..evet biraz spor oldu tabii..soğuk ter de döktük..:cherry:

Harbi dağa tırmanış olmuş. :) Zirvede bayağı yüksekmiş her yer altınızda kalmış. Zirveye ulaşan Motorlar ise
Biri Hyosung RX 125 Diğeri ney seçemedim.... :)
Paylaşım için sağol...Devamını dilerim.

diğer motor TT600 dü..
umarım devamı gelir..çok keyifliydi çünkü..:)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hocam çok güzel resimler, manzaraya diyecek laf yok sizlerde çok güzelsiniz,güzel bir aktivite yapmışsınız.Tekrarını en kısa zamanda başka güzelliklerde diliyoruz.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Güzel ve eğlenceli bir gezi olmuş. Paylaşımlar için teşekkürler......:cat:
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
demirgursel,MoToR,yorgun 48,departed,Rigel teşekkürler arkadaşlar..

umarım devamı gelecek..bu kar olayı hoşuma gitti..bir saklıkent gezisi neden olmasın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst