- Katılım
- 22 Kas 2007
- Mesajlar
- 238
- Konu Yazar
- #1
Fazla detaya girmeden,kısa bi açıklamadan sonra, fotolarla sizi başbaşa bırakıyorum.
Antalya TRT verici istasyonu'na düzenlenen gezi için Antalya'da Kemer yolu üzerinde bir benzinlikte toplandık. Vericiye doğru Tünektepe tarafından tırmanmaya başladık. Asfalt olan yol ileride toprağa ve sonra da süpriz bir şekilde kar ve buza dönüştü.
buluşma..



mola...


yola devam..






son metreler karlı, buzlu ve dik rampalara tırmanmakla geçti..

vee..zirve...



iki motor vericiyi gördük..
tepeye ulaştığımızda sırılsıklam terlemiştim..
kar ve buzda bu iş çok fazla efor istiyormuş..
Antalya TRT verici istasyonu'na düzenlenen gezi için Antalya'da Kemer yolu üzerinde bir benzinlikte toplandık. Vericiye doğru Tünektepe tarafından tırmanmaya başladık. Asfalt olan yol ileride toprağa ve sonra da süpriz bir şekilde kar ve buza dönüştü.
buluşma..



mola...


yola devam..






son metreler karlı, buzlu ve dik rampalara tırmanmakla geçti..

vee..zirve...



iki motor vericiyi gördük..
tepeye ulaştığımızda sırılsıklam terlemiştim..
kar ve buzda bu iş çok fazla efor istiyormuş..