çelik motor martian 150

Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
fuar'a gidenler görmüşlerdir çelik motor standın da martian 150 sitemizde bu motor hakkında bir bilgi yoktu bilmeyen arkadaşlar için bu başlığı açtım bakalım motoru beyenecekmisiniz...

JX150T-6buyuk.jpg


Motor Tipi: Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı
Hacim: 147.5 cc
Max Hız -Güç: 95km/h - 11Hp
Ateşleme: CDI / Elektirkli Marş / Kick-start
Akü / Tank: 12V - 7 Ah / 6.5lt.
Ağırlık: 127 kg
Max Yük: 150 kg
Uzunluk: 2010 mm
Genişlik: 810 mm
Yükseklik: 1347 mm
Teker Tabanı: 1220 mm
Frenler: Ön: Disk ABS Arka: Drum
Ön Arka Lastik 130/60-13, 130/60-13(Basınç 220kpa)
Aksesuarlar: Performans egzoz , Port bagaj
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
görüntü iyi, uzun süre dayanır işallah. yeni tipler görmek her zaman için keyif veriyor
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
geçen gün gazetede gördüm. asya motorun yeni getirtdiği 150cc lik scootera benzettim, hani şu alişan'ın sahneye çıktığı varya :)
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
dishy' Alıntı:
değişik bişey,çanta bozmuş ama....

haklısın ama arkada çanta olsa güzel olur fuarda baya inceledim motor fena değil bu arada fiyatı 3095 YTL biraz pahalı motor maxsi scooter tarzında değil bunuda baştan söleyim fuar da 2700 demişlerdi...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
166
crato sana katılıyorum aynısı:farao: başık asya motorla birleştirilse yeridir:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim motorun biraz değiştirilmiş versiyonu....Bence 3 milyar verilmez....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zat veya bunun benzerleriyle kıyaslarsak gücü iyi direksiyon daha güzel yandaki çantalar aptalca :) ayrıca motosikletin gereksiz bir ağırlığı yok 128 kg. gayet iyi
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
arkdaşlar sakın ama sakın çelik motor almayın ben aldım garanti kapsamında hiçbirşey yapılmıyor sattıkları motorun arkasında bile durmuyorlarr benden tavsiye
az kaldı bombayı patlatacağım bu sitede başıma gelen sorunları ve yapılan çözümleri teker teker yazacağım buraya resimlerle birlikte hemde az kaldı.....(BU BURDA BİTMEZZZZ)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bur-k@bilişim' Alıntı:
arkdaşlar sakın ama sakın çelik motor almayın ben aldım garanti kapsamında hiçbirşey yapılmıyor sattıkları motorun arkasında bile durmuyorlarr benden tavsiye
az kaldı bombayı patlatacağım bu sitede başıma gelen sorunları ve yapılan çözümleri teker teker yazacağım buraya resimlerle birlikte hemde az kaldı.....(BU BURDA BİTMEZZZZ)


Evet haklı olabilirsin burası lanet olası hale getirilmiş bir Türkiye .. Tüketici haklarını koruma derneğine başvurursun eğer bu bayilerin bir bağlantıları yoksa haklı bulunup istediğini yaptırtırsın tabi bu süre zarfında yaşadığın maddi ve manevi çöküntüyü bir sen yaşarsın.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
14
martian 150

Arkadaşlar 18.06.2007 tarihinde Çelik Motor'dan Martian 150 aldım.Motorlar hakkında çok şey bilmem ama anladığım kadarıyla sorularınız varsa anlatmaya çalışayım.Ben motoru alınca yan çantaları çıkartıp attım.Onun yerine arkaya Kask kaymak için kutu taktırdım.Motor tabi Çin malı.Ama diğer Çinlerden daha kaliteli gibi.11 Beygir.Çekiş iyi,sürat yeterli gibi.3.gün Rodaj da olduğundan pek hız yapmak istemesemde 100 Km.yaptım.4.günde bir problem çıkmadı.Motoru Herşey dahil 200 X 12 = 2.400.-YTL'ye aldım.2 Dandik kask,arka kutu,disk kilit ve işlem masrafları hediye.Bayi Tuzla'da.Motor çok şık duruyo.Toyota Yaris Dizel otomatik arabam olmasına rağmen Pazartesi günüden beri arabama binmedim.Yanlız Ekonomik diyemeyeceğim.Yaristen çok yakıyo.(İnşallah 500 KM.sonra azalır.) Sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım.
 
Katılım
31 Ara 2007
Mesajlar
4
arkadaslar bende martian 150 alıcam bıde aklımda 150zat var hangısını alsam karar veremedım??
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
150 zat kesınlıkle bende tıger 150 vardı eskıden celık motorun ayda 1 kez servıse gıdıyordum ama arkadasımda mondıal vardı 5 ayda bır gıdıyodu bana kalırsa cın malına hıc bulasma derım
 
Katılım
31 Ara 2007
Mesajlar
4
150 zat kesınlıkle bende tıger 150 vardı eskıden celık motorun ayda 1 kez servıse gıdıyordum ama arkadasımda mondıal vardı 5 ayda bır gıdıyodu bana kalırsa cın malına hıc bulasma derım

ama arkadasım martian 150 daha ii degil mı hem bı zaman sonra 150 zatın vidaları gevsiyomus frenlerı ılk aldıgın gıbı tutmuyormuss?? aslında aklımda daha cok martian 150 var??

hem cok alcak en ufuak tumsekte yere surter
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
ama arkadasım martian 150 daha ii degil mı hem bı zaman sonra 150 zatın vidaları gevsiyomus frenlerı ılk aldıgın gıbı tutmuyormuss?? aslında aklımda daha cok martian 150 var??

hem cok alcak en ufuak tumsekte yere surter

frenler konusunda haklısın arka fren ılk zamanlar gıbı tutmuyor ama on fren ole degıl ben martıan kullanmadım celık motor tıger 150 kullandım servıs agı cok kotu celıgın ve harbı dandık yapmıslarmotoru ya 3000 km de 7 kere kayıs koptu o gunler geldıkce aklıma kafayı yıyecek gıbı oluyorum ve zat ole fazla degmıyor yere yakın gıbı duruyo ama degıl ama sen bılırsın arkadasım martıan hakkında bısey demem ama celık berbat bır fırma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst