Doğum günün kutlu olsun Bambu canlısı

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Nice Mutlu Yıllara :rendeer: Doğum günün kutlu olsun :cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Erkek mi :) Ben mi :)

Ayyy çıldıriciiim avatarımı değiştiriyorum arkadaşlar. Yoksa bu dişiler beni rahat bırakmıycak :p

ask olsun bambucan, buraya sanki erkek pesinde kosmaya mi geliyoruz?:D:D dunya tatlisi bi sevgilim var co sukur:)
herkesin benim gibi dusundugunu saniyorum bazen konusurken. hata iste..

aramiz bozulmasin die sana mi pasta daha kardis
green%20stripe%20cake.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ask olsun bambucan, buraya sanki erkek pesinde kosmaya mi geliyoruz?:D:D dunya tatlisi bi sevgilim var co sukur:)
herkesin benim gibi dusundugunu saniyorum bazen konusurken. hata iste..

aramiz bozulmasin die sana mi pasta daha kardis
green%20stripe%20cake.jpg

hemcinsler arası dayanışmayada ayar oluyorum...neden böyle bir refleks içindesiniz cezocum...bunu erkek avrad topiğinde bir irdelermisin...harbi merak ettimdi...Pınarr ileda aynı ambians vardı...yani biz erKEKler birbirimizin kuyusunu kazarıkene siz inanılmaz bir "ayy şekerimm" formatındasınızz...:silent:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
hemcinsler arası dayanışmayada ayar oluyorum...neden böyle bir refleks içindesiniz cezocum...bunu erkek avrad topiğinde bir irdelermisin...harbi merak ettimdi...Pınarr ileda aynı ambians vardı...yani biz erKEKler birbirimizin kuyusunu kazarıkene siz inanılmaz bir "ayy şekerimm" formatındasınızz...:silent:

Abi biz arka planda iyi duygular beslerken onlar birbirine kuyu kazıyor merak etme sen:p
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Abi biz arka planda iyi duygular beslerken onlar birbirine kuyu kazıyor merak etme sen:p

Aha ben de bunun aynısını dicektim :cherry:

Cezerye, ne bileyim işte herkes benim erkek olduğumu sanınca yoksa dedim erkek olmamı mı istiyonuz :queen:
Teşekkür ederim bugünkü ikinci pastam :p

Mete_han abi sen çorba kepçesi gibi bişeysin :queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
hemcinsler arası dayanışmayada ayar oluyorum...neden böyle bir refleks içindesiniz cezocum...bunu erkek avrad topiğinde bir irdelermisin...harbi merak ettimdi...Pınarr ileda aynı ambians vardı...yani biz erKEKler birbirimizin kuyusunu kazarıkene siz inanılmaz bir "ayy şekerimm" formatındasınızz...:silent:

ya ben hic kimseyi kirdim mi bu gune kadar? cok isterim bazen birilerini kirmak/uzmek ama hep kendime ederim:) napim yapamiom. yani erkek/kadin/escinsel/transeksuel neyse.. ne fark eder?
kafamin uyustugu her insanla dayanisma icinde olurum. tehh.. bu da boole biline!

kadin dayanismasi diil yani bu. undısteeeeeeeeeeeeeeeen?
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Abi biz arka planda iyi duygular beslerken onlar birbirine kuyu kazıyor merak etme sen:p

iyi duygularmı.. :silent::p
ya ben hic kimseyi kirdim mi bu gune kadar? cok isterim bazen birilerini kirmak/uzmek ama hep kendime ederim:) napim yapamiom. yani erkek/kadin/escinsel/transeksuel neyse.. ne fark eder?
kafamin uyustugu her insanla dayanisma icinde olurum. tehh.. bu da boole biline!

kadin dayanismasi diil yani bu. undısteeeeeeeeeeeeeeeen?

insan ne yaparsa kendine yaparmış öle değilmi metehan abi. :queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
haalaa doğamadınmı sen yavv :p

Yok gece 1 gibi doğmuştum, şu an emziriliyorum :p Birazdan annemi çıldırtcam kapıp beni doktora götürecek bu velet nie sürekli ağlıyor uyumuyor diye.
Doktorun yanına gider gitmez susacam. Doktor bir damla verecek eve gidince tekrar ağlarsa bunu damlatın die. Sonra annem eve gidince viyaaaklamaya başlıycam, bana o damladan verecek ve o günden sonra şu avatarımda gördüğünüz şeye dönüşecem :p

Yani henüz tam olarak doğabilmiş değilim :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya ben hic kimseyi kirdim mi bu gune kadar? cok isterim bazen birilerini kirmak/uzmek ama hep kendime ederim:) napim yapamiom. yani erkek/kadin/escinsel/transeksuel neyse.. ne fark eder?
kafamin uyustugu her insanla dayanisma icinde olurum. tehh.. bu da boole biline!

kadin dayanismasi diil yani bu. undısteeeeeeeeeeeeeeeen?

iyi temem öle olsun...he...:)

iyi duygularmı.. :silent::p


insan ne yaparsa kendine yaparmış öle değilmi metehan abi. :queen::queen:

merhaba gümrükcü güzeli...


[YT]4kfTuNdku3A[/YT]

Pampu için doğum günü hedayesi olsun...:phadi hep beraberr...a la la la la longg...


I´ve been watching you
A la la la la long, a la la la la long long li long long long
c´mon
A la la la la long, a la la la la long long li long long long
hey

standing across the room
i saw you smile
said I want to talk to you-oo-oo
for a little while
But before i make my move
My emotions start running wild
my tongue gets tied
and that´s no lie
looking in your eyes
looking in your big brown eyes
ooh yeah
and i´ve got this to say to you
Hey!

Girl I want to make you sweat
sweat till you can´t sweat no more
and if you cry out
I´m gonna push it some, more, more
girl I want to make you sweat
sweat till you can´t sweat no more
and if you cry out
I´m gonna push it
Push it, push it some more

A la la la la long, a la la la la long long li long long long
c´mon
A la la la la long, a la la la la long long li long long long

so I said to myself
Does she love me or not?
but the dreads done know
that love is his to get
with a little bit of this
and a little bit of that
my lyric goes on the attack
my tongue gets tied
and that´s no lie
looking in you eyes
looking in your big brown eyes
ooh girl
and I´ve got this to say to you
hey!

Girl I want to make you sweat
sweat till you can´t sweat no more
and if you cry out
I´m gonna push it some, more, more
girl I want to make you sweat
sweat till you can´t sweat no more
and if you cry out
I´m gonna push it
Push it, push it some more

A la la la la long, a la la la la long long li long long long
ooh yeah
A la la la la long, a la la la la long long li long long long
one more time
A la la la la long, a la la la la long long li long long long
sing it
A la la la la long, a la la la la long long li long long long
hey

woo woo woo woo wee yeah
eyes
looking in your big brown eyes
and i´ve got this to say to you
hey

Girl I want to make you sweat
sweat till you can´t sweat no more
and if you cry out
I´m gonna push it some, more, more
girl I want to make you sweat
sweat till you can´t sweat no more
and if you cry out
I´m gonna push it
Push it, push it some more

A la la la la long, a la la la la long long li long long long
yeah
A la la la la long, a la la la la long long li long long long
push it push it some more
A la la la la long, a la la la la long long li long long long
alright
A la la la la long, a la la la la long long li long long long
push it, push it some more

şoppii...ye...van tu tıri forro...:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ii bi ebe tanıyorum haberin ola
hee bide resimdeki gibim bişisen, baytaarda olabilir:p
ordanda bi kuaför, bişiye benzersin sanırım:mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Nice mutlu yıllara sağlık, mutluluk, huzur ve sevdiklerin ile beraber ulaşman dileklerim ile...

bithdayoy5.png


Doğum günün kutlu olsun :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Mete_HaN meraba abi nassın ya diyomki o videodoki adam gibi saçlarımı yaptırsam daha çekici olurmuyum :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst