- Katılım
- 13 Eyl 2007
- Mesajlar
- 419
doğum günün kutlu olsun nice mutlu ve huzurlu senelere:rendeer:
Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için
doğum günün kutlu olsun nice mutlu ve huzurlu senelere:rendeer:
Nice Mutlu Yıllara :rendeer: Doğum günün kutlu olsun :cat:
Erkek miBen mi
![]()
Ayyy çıldıriciiim avatarımı değiştiriyorum arkadaşlar. Yoksa bu dişiler beni rahat bırakmıycak![]()
ask olsun bambucan, buraya sanki erkek pesinde kosmaya mi geliyoruz?dunya tatlisi bi sevgilim var co sukur
![]()
herkesin benim gibi dusundugunu saniyorum bazen konusurken. hata iste..
aramiz bozulmasin die sana mi pasta daha kardis
![]()
hemcinsler arası dayanışmayada ayar oluyorum...neden böyle bir refleks içindesiniz cezocum...bunu erkek avrad topiğinde bir irdelermisin...harbi merak ettimdi...Pınarr ileda aynı ambians vardı...yani biz erKEKler birbirimizin kuyusunu kazarıkene siz inanılmaz bir "ayy şekerimm" formatındasınızz...:silent:
Abi biz arka planda iyi duygular beslerken onlar birbirine kuyu kazıyor merak etme sen![]()
aman Allahım ben hayatımda böyle iltifat duymadım:mrgreen:Mete_han abi sen çorba kepçesi gibi bişeysin :queen:
aman Allahım ben hayatımda böyle iltifat duymadım:mrgreen:
Kıymetim biline(Emin nasıl iltifat olarak algıladın bunu :mrgreen: )
hemcinsler arası dayanışmayada ayar oluyorum...neden böyle bir refleks içindesiniz cezocum...bunu erkek avrad topiğinde bir irdelermisin...harbi merak ettimdi...Pınarr ileda aynı ambians vardı...yani biz erKEKler birbirimizin kuyusunu kazarıkene siz inanılmaz bir "ayy şekerimm" formatındasınızz...:silent:
Abi biz arka planda iyi duygular beslerken onlar birbirine kuyu kazıyor merak etme sen![]()
ya ben hic kimseyi kirdim mi bu gune kadar? cok isterim bazen birilerini kirmak/uzmek ama hep kendime ederimnapim yapamiom. yani erkek/kadin/escinsel/transeksuel neyse.. ne fark eder?
kafamin uyustugu her insanla dayanisma icinde olurum. tehh.. bu da boole biline!
kadin dayanismasi diil yani bu. undısteeeeeeeeeeeeeeeen?
insan ne yaparsa kendine yaparmış öle değilmi metehan abi. :queen::queen:
gel, seninle biraz yuruyus yapalim ( ::159:: )
::151::
Sağol By_DosT![]()
Biliyorum, 29 yaşının güzelliklerini yaşamaya hazırım, merakla bekliyorum![]()
haalaa doğamadınmı sen yavv![]()
ya ben hic kimseyi kirdim mi bu gune kadar? cok isterim bazen birilerini kirmak/uzmek ama hep kendime ederimnapim yapamiom. yani erkek/kadin/escinsel/transeksuel neyse.. ne fark eder?
kafamin uyustugu her insanla dayanisma icinde olurum. tehh.. bu da boole biline!
kadin dayanismasi diil yani bu. undısteeeeeeeeeeeeeeeen?
iyi duygularmı.. :silent:
insan ne yaparsa kendine yaparmış öle değilmi metehan abi. :queen::queen: