doğum günü kutlu olsun:queen:
çok yaratıcı ve paylaımcı bi abim:cat:
kamera tutma aparatını görmüştüm:cat:
Mutlu yıllar Eyong! Doğum günümüz aynı mı ki?
Hayır benimde 6 Ocak
Başlık erken açılmış.
Çok seviliyorum napiim
Hepinizede ayrı ayrı teşekkürler bu arada. Zırt pırt mesaj yazıp teşekkür etmeme gerek yok saınırım hepinizi sevdiğimi biliyorsunuz![]()
abi çalınan cbr yi duydunuzmu?ale:
Hayır benimde 6 Ocak
Başlık erken açılmış.
Çok seviliyorum napiim
Hepinizede ayrı ayrı teşekkürler bu arada. Zırt pırt mesaj yazıp teşekkür etmeme gerek yok saınırım hepinizi sevdiğimi biliyorsunuz![]()
abi tamamen hatayla erken acildi,baska bi amac yoktu yaniHayır benimde 6 Ocak
Başlık erken açılmış.
Çok seviliyorum napiim![]()
unutkanlik degil ama benim hastaligim goren korlukbelkıde konuyu acan arkadas demıstır pazar gunu konuyu acmayı unuturum onun ıcın sımdıden acıyım![]()