Iyiki dogdun sevgili Mod'um

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Nice mutlu,huzurlu senelere

Herşey gönlünüzce olsun :)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Pazar diyor benim facebook 'um, başlık aceleye gelmiş biraz sanki :)
durumu simdi farkettim,hakkatten oyleymis,kafam dalgin olunca gormemisin kazik kadar sunday'i. neyse zaten acilacakti,erken acildi birazcik sadece :)
açılmış topiğin davası olmaz yiğidim...:p

EYONG galiba 35 yaşında...ehtiyarladı...bi zamanlar sitede fırtına estirirdi...şimdi yaprağı bile kımıldatmıyor...:p

zuhauzhauh mete_han abi,bu is ihrac sebebidir :mrgreen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
doğum günün kutlu olsun olcay dostum:rendeer: birlikte ve motosikletle nice senelere:cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Nice nice mutlu yillara.
Dogum gunu hediyen bende
yolun
duserse buralara veririm :)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Doğum günün kutlu olsun Eyong...

wlm-birthday.png
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hepinize teşekkürler ama erken oldu yahu :)

Olm mete ne 35 i lan, daha çıtırım ben 30 olmadım :p

Görkem ben oralara gelemem yavrum mümkünse hediyemi kargoyla gönder. Şöyle çuvala bir iki tane koy :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hepinize teşekkürler ama erken oldu yahu :)

Olm mete ne 35 i lan, daha çıtırım ben 30 olmadım :p

Görkem ben oralara gelemem yavrum mümkünse hediyemi kargoyla gönder. Şöyle çuvala bir iki tane koy :p

o zaman bana abi diceksin yeğenim...:queen:tip biraz yaşlı gösteriyor ...:pönemli olan tabi işlevi...:cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
nice mutlu yıllara,, dogumgünün kutlu olsun,,, motosiklet dolu bir ömür dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst