durumu simdi farkettim,hakkatten oyleymis,kafam dalgin olunca gormemisin kazik kadar sunday'i. neyse zaten acilacakti,erken acildi birazcik sadecePazar diyor benim facebook 'um, başlık aceleye gelmiş biraz sanki![]()
açılmış topiğin davası olmaz yiğidim...
EYONG galiba 35 yaşında...ehtiyarladı...bi zamanlar sitede fırtına estirirdi...şimdi yaprağı bile kımıldatmıyor...![]()
Hepinize teşekkürler ama erken oldu yahu
Olm mete ne 35 i lan, daha çıtırım ben 30 olmadım
Görkem ben oralara gelemem yavrum mümkünse hediyemi kargoyla gönder. Şöyle çuvala bir iki tane koy![]()
Hepinize teşekkürler ama erken oldu yahu
Olm mete ne 35 i lan, daha çıtırım ben 30 olmadım![]()
Vallahi benim bir kabahatim yok Mete 35 dedi.
Tamam o zaman şiir sizde kalabilir 35. yaşınızda okursunuz.![]()