15 aralık sınavı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Herkes birşeyler soruyor bende soruyorum.:p
Bu sınav sonuçları yurt genelinde aynı zamanda açıklanmıyor mu? Az önce kursa gittim "daha sınavlar açıklanmadı , sanırım cuma günü açıklanacak " dediler:silent:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Gökhan internetten baksana, neden kursa gidiyosun. İşten kaçmak için bahane aradığın ne kadar belli oluyo yaaaa :queen:
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
1. ehliyetini başarıyla alan arkadaş .. elleri görelim .. evet evet sensin tebrikler
2. şimdide patronundan önce iş yerinden çıkan arkadaşa büyük bir alkış
3. veeeee son olarak hayalindeki motora kavuşanlar ellerini kaldırsınlar ((:)

üçü bir çelişkimidir .. bu üçünüde istiyorum

:queen::queen:
ilk ikisi bana görede:cherry:
3. süne 1 ay var daha:)

Herkes birşeyler soruyor bende soruyorum.:p
Bu sınav sonuçları yurt genelinde aynı zamanda açıklanmıyor mu? Az önce kursa gittim "daha sınavlar açıklanmadı , sanırım cuma günü açıklanacak " dediler:silent:

ewt tüm yurt genelinde açıklanıyor
www.ehliyetsinavsonuclari.com bu adresten öğrenebilirsin
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gökhan internetten baksana, neden kursa gidiyosun. İşten kaçmak için bahane aradığın ne kadar belli oluyo yaaaa :queen:
Ben senmiyim bee:p Egitimler için gitmiştim gitmişken onuda soruyom dedim.
:queen::queen:
ilk ikisi bana görede:cherry:
3. süne 1 ay var daha:)



ewt tüm yurt genelinde açıklanıyor
www.ehliyetsinavsonuclari.com bu adresten öğrenebilirsin

Çok sagol az önce baktım geçmişim:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ben senmiyim bee:p Egitimler için gitmiştim gitmişken onuda soruyom dedim.

Benim işten kaçmak için bahane sunmama gerek yok ki :p Ben gelmeyeceğim diyorum ve gelmiyorum :cherry: Örnek>> Bayram tatilimi 2 gün uzatmıştım :queen::queen:

Bu arada senin soyadın neydi :silent:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
haklısın ben motor satmıcamkı motorcu olıyım
ben motosiklet sürücüsü olcam :queen::queen:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Senden sürüçü de olmas satış elemanıda olmas msn den 10000000 kere dedım :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: :p neyse uzatmıyımda pc ıcıne gırp yanıma gelırsın zaten bıt mu but mu body mı ole bıseysın allah muhafaza.. :)):...
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Senden sürüçü de olmas satış elemanıda olmas msn den 10000000 kere dedım :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: :p neyse uzatmıyımda pc ıcıne gırp yanıma gelırsın zaten bıt mu but mu body mı ole bıseysın allah muhafaza.. :)):...

hadi leyn ordan ::cekic::::pokey::
ben işe gıdıom ßß
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Sıkıysa yumruklarla gel :)).... Sokak dovusune gel salon deıl nese ben kacdım zaten dahada uzatmayak yonetımdekı abılerım ablalarım bana kızarlar:)...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Benim işten kaçmak için bahane sunmama gerek yok ki :p Ben gelmeyeceğim diyorum ve gelmiyorum :cherry: Örnek>> Bayram tatilimi 2 gün uzatmıştım :queen::queen:

Bu arada senin soyadın neydi :silent:

Ne yapacaksın soyadımı?

Sınav sonucunu ögrenmek için istiyorsun herhalde...:mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
141
oo bende gecmısım
motor:100
artık gelişim bana bi nazar boncugu takar :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst