- Katılım
- 6 Eyl 2007
- Mesajlar
- 451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yooo öğrenci :silent::silent:
:mrgreen::mrgreen: pardon yaa :cherry::cherry:
Yooo öğrenci :silent::silent:
1. ehliyetini başarıyla alan arkadaş .. elleri görelim .. evet evet sensin tebrikler
2. şimdide patronundan önce iş yerinden çıkan arkadaşa büyük bir alkış
3. veeeee son olarak hayalindeki motora kavuşanlar ellerini kaldırsınlar ((
üçü bir çelişkimidir .. bu üçünüde istiyorum
Herkes birşeyler soruyor bende soruyorum.
Bu sınav sonuçları yurt genelinde aynı zamanda açıklanmıyor mu? Az önce kursa gittim "daha sınavlar açıklanmadı , sanırım cuma günü açıklanacak " dediler:silent:
yehuu bende geçtim ::comico:::flower:
trafik: 90
ilk yardım: 93
motor: 95
Ben senmiyim beeGökhan internetten baksana, neden kursa gidiyosun. İşten kaçmak için bahane aradığın ne kadar belli oluyo yaaaa :queen:
:queen::queen:
ilk ikisi bana görede:cherry:
3. süne 1 ay var daha
ewt tüm yurt genelinde açıklanıyor
www.ehliyetsinavsonuclari.com bu adresten öğrenebilirsin
tebrikler:cat:
şimdi sadece direksiyon sınavımız kaldı![]()
Ben senmiyim beeEgitimler için gitmiştim gitmişken onuda soruyom dedim.
saol sanada tebrıkler![]()
hiç motora bınmemıs olsam da dıreksıyondan korkum yoq nede olsa her hafta yapılıo:queen:
saol sanada tebrıkler![]()
hiç motora bınmemıs olsam da dıreksıyondan korkum yoq nede olsa her hafta yapılıo:queen:
Saha yuzkere dedım senden motorcu fılan olmesehehueheuheu
haklısın ben motor satmıcamkı motorcu olıyım
ben motosiklet sürücüsü olcam :queen::queen:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Senden sürüçü de olmas satış elemanıda olmas msn den 10000000 kere dedım :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:neyse uzatmıyımda pc ıcıne gırp yanıma gelırsın zaten bıt mu but mu body mı ole bıseysın allah muhafaza..
):...
Benim işten kaçmak için bahane sunmama gerek yok kiBen gelmeyeceğim diyorum ve gelmiyorum :cherry: Örnek>> Bayram tatilimi 2 gün uzatmıştım :queen::queen:
Bu arada senin soyadın neydi :silent:
ablam bilem kazanmış :queen:
oo bende gecmısım
motor:100
artık gelişim bana bi nazar boncugu takar![]()