Gülermisin,Ağlarmısın ( Hazin bi taciz hikayesi )

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036


Civcivlerin gözü önünde bu yapılırmı demişş :queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Civcivin gözü önünde bu yapılırmı!

koptumoğlukoptummmm :queen::queen::queen:

Allah akıl fikir versin arkadaşlara...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yaralının tipe bakarmısınnn, kümese yumurta almaya gitmişte, yanlışlıkla bıçaklanmış gibi bakıyoo:queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamın lafa bak yaww "İbrahim civcivlerin gözü önünde tavuğuma tecavüz ediyordu. ONLARA DA MI ACIMADI :salut: "
terbiyesiz ibrahim :queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
bence ibrahim haklı o civcivlerin piskolojisini düşünmek lazım büyüdüklerinde birer piskopat olabilirler tecavüze uğrayan tavuğun civcivi seri katil oldu kümeslerde yumurta bırakmadı:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla hiç gülmedim.. Yazık.. Bugun bunları yapan adam yarın öbür gün çocuklarada aynı şeyi yapmaya kalkar. Gerçekten Yazık..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
.


''Onlara da mı acımadın''

Adamdaki söz daha vahim bence.....

Peki onlar olmasaydı?... Diye sorarlar adama..
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
.


''Onlara da mı acımadın''

Adamdaki söz daha vahim bence.....

Peki onlar olmasaydı?... Diye sorarlar adama..

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen::queen:
::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop::
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
abi karnıma ağrılar girdi gülmektennn, onlar olmasaydı, olması için çalışmalar yapardı adammm ,bu sorudan kolay ne varr:queen::queen::queen:

emmi senin imzan zaten olaya son noktayı koyuyo.:p

Full korumanın bizi,yumurta kabuğunun yumurtayı koruduğu kadar koruyacağını unutmayalımm,ona göre dikkat edelim::sos::::sos::::stretche::winkwink
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
emmi senin imzan zaten olaya son noktayı koyuyo.:p

Full korumanın bizi,yumurta kabuğunun yumurtayı koruduğu kadar koruyacağını unutmayalımm,ona göre dikkat edelim::sos::::sos::::stretche::winkwink

sato imzanın durumla hiç bir ilgisi alakası bulunmamaktadırr çarptırmayalımmm:)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ay amaan... cirkinler iste... erkeklerin bazilari gercekten cirkinler.. bazen yolda yururken de tiksiniyorum.. hayyk hayyk die cebinize tukurun e mi!!! off.. miidem kalkti gene:(
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
:queen::queen::queen::queen::queen:
hahaha, yarıldım yaa:))
hem ben amcaya kızmıyorum, civcivlerin önünde olmaz tabi
ii yapmış, namusunu temizemiş:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
olayda komik bir durum yok...acınacak hallerimiz...zavallı bir toplumun bireyleri bunlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst