- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
yaralının tipe bakarmısınnn, kümese yumurta almaya gitmişte, yanlışlıkla bıçaklanmış gibi bakıyoo:queen:
.
''Onlara da mı acımadın''
Adamdaki söz daha vahim bence.....
Peki onlar olmasaydı?... Diye sorarlar adama..
.
''Onlara da mı acımadın''
Adamdaki söz daha vahim bence.....
Peki onlar olmasaydı?... Diye sorarlar adama..
.
''Onlara da mı acımadın''
Adamdaki söz daha vahim bence.....
Peki onlar olmasaydı?... Diye sorarlar adama..
abi karnıma ağrılar girdi gülmektennn, onlar olmasaydı, olması için çalışmalar yapardı adammm ,bu sorudan kolay ne varr:queen::queen::queen:
emmi senin imzan zaten olaya son noktayı koyuyo.
Full korumanın bizi,yumurta kabuğunun yumurtayı koruduğu kadar koruyacağını unutmayalımm,ona göre dikkat edelim::sos::::sos::::stretche::winkwink
abi karnıma ağrılar girdi gülmektennn, onlar olmasaydı, olması için çalışmalar yapardı adammm ,bu sorudan kolay ne varr:queen::queen::queen: