Gülermisin,Ağlarmısın ( Hazin bi taciz hikayesi )

Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
yaw bu kadar da olmaz ya yuh artık be abı ya nasıl tavuk yerim ben şimdi ya walla yemem ya yiyeceğim tavuk tecavüze uğramış psikolojisi bozuk bi tavuksa aman allhım olamaz:queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
abi mesleki iç güdülerin kabardı sanırsam:p

Valla sorulacak bisürü soru var paşam..
Türk filmi gibi bir haber..

Adamı çağır eve..Beraber çilingir sofrası..Ohh ohhh..
Kafayı zoom yapın..Sonrası Türk filmi gibi..
.
Bak bir soru daha..
Çilingir sofrasında içerken tavuk odaya girip çıktımı..?..:wiinkk:
.
.
Nerde Hayvan Hakları.?.(tavuğun yüzü bantlanmamış):queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Valla sorulacak bisürü soru var paşam..
Türk filmi gibi bir haber..

Adamı çağır eve..Beraber çilingir sofrası..Ohh ohhh..
Kafayı zoom yapın..Sonrası Türk filmi gibi..
.
Bak bir soru daha..
Çilingir sofrasında içerken tavuk odaya girip çıktımı..?..:wiinkk:
.
.
Nerde Hayvan Hakları.?.(tavuğun yüzü bantlanmamış):queen::queen:

abi şindi panter emel çıkmasın tv ye
tavuummmi gittti körpecik tavuummmm:queen:

analy6.gif
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
olayda komik bir durum yok...acınacak hallerimiz...zavallı bir toplumun bireyleri bunlar...

+99999999999999999999:cat::cat::cat::cat:

Herkes geyiğe vurdu ama iğrençlikte sınır tanımayan insanlarla aynı bayrak altında olmanın utancı var şuan bende.. Keşke öldürseymiş yaralamak yerine.. Bi pislik eksilirdi yer yüzünden..
Tavuğa bunu yapan alemin karısına kızına nası bakıyordur kimbilir..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
+99999999999999999999:cat::cat::cat::cat:

Herkes geyiğe vurdu ama iğrençlikte sınır tanımayan insanlarla aynı bayrak altında olmanın utancı var şuan bende.. Keşke öldürseymiş yaralamak yerine.. Bi pislik eksilirdi yer yüzünden..
Tavuğa bunu yapan alemin karısına kızına nası bakıyordur kimbilir..

artı herşeye rağmen ısrarla kakara kukara yapan arkadaşlarda ayıp ediyor...çaptan düşmeyelim...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
artı herşeye rağmen ısrarla kakara kukara yapan arkadaşlarda ayıp ediyor...çaptan düşmeyelim...

patron niye kızıyon yaaa,biz olayın tavuk yada edep tarafında değilizz,tavuğun sahibinin söylediği sözler komik olan yoksa haber tabiki yanlışş,Allah aşkına düşünsene ya civcivlerin önünde yapılırmıymışşş soruya bakk demekki civcivler olmasa sorun yokk:queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
uydurulmuş bir haber olduğunu düşünüyorum,
gerçek olması ihtimali insanlık adına utanç verici, güleriz ağlanacak halimize
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Mizahi açıdan bakıyoruz o yüzden komik geliyor belki ama aslında mide bulandırıcı iğrenç vede bi o kadar da rezil bi durum, eski çağlarda yaşayan ve sapıklıkları yüzünden lanetlenen toplumlar aklıma geldi bunu görünce.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Mizahi açıdan bakıyoruz o yüzden komik geliyor belki ama aslında mide bulandırıcı iğrenç vede bi o kadar da rezil bi durum, eski çağlarda yaşayan ve sapıklıkları yüzünden lanetlenen toplumlar aklıma geldi bunu görünce.
bak bu konuda haklısınn bir çok kavimin helak olma sebeplerinden biridir bu konuu:rendeer::rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
abi bana ters geliyor yani aymazlık biyere kadar...düşüncem bu...

Valla mete işine geldimi şuursuzca her an her yerde herşeyi giydirebiliyosun işine gelmeyince gak guk, kusura bakma bu talihsiz açıklamanı gayri ciddi buluyorum.:)

Seni halen sevmekteyim o başka::142::
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
O; ayıp eden arkadaşlar sınıfına ben dahilmiyim mete?.

ne yazıkki abi...başta seni yadırgadım zati...:pale:

Valla mete işine geldimi şuursuzca her an her yerde herşeyi giydirebiliyosun işine gelmeyince gak guk, kusura bakma bu talihsiz açıklamanı gayri ciddi buluyorum.:)

Seni halen sevmekteyim o başka::142::


mırocum en baba geyik yapan geyiğin dibine vuran biziz veya benimdir ok...ama çoban hep yalancı olmaz veya ben her zaman şuursuz olamam bunuda unutma...:wiinkk:bu bir sapıklık sapkınlık ...yani aşağılık bir durum var ortada ve bişey yokmuş gibi makaramı yapamam...kimseye örnekde olmak istemem...bu doğrudur bu yanlıştır deme pozisyonunda değilim ama bu detay beni gerdi abi...yani bişey yazmayabilirimde görmezlikten gelebilirimde...ama konuya değinmek istediğim için bana kızmayacaksınız herhalde...

başka açıdan bakarsak olay toplumda uc bir durum...yani en azından bu yaşanan olaya mizahi açıdan bakmak bizim seviyemizi çıtamızı ayağa kadar düşürür diyorum...konuyu açan hatalıdır diye suçlamak haddim değil...zaten silinmesi ile alakalı başvurmuştum Admine...siler silmez ...ama bu topiğin veritabanın derinliklerine inmesinide isterim...

rahatsızlığımı bildirdim sadece...inanki toplum içinde arkadaşlarınızın arasında ailenizin yanında bu konu açıldığında bu kadar rahat olamayacaksınız...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst